Umiejętności
Microsoft Office
łatwość nawiązywania konktaktów
Wsparcie sprzedaży
Komunikacja korporacyjna
Analiza danych
Ubezpieczenia
Język włoski
Szkolenie nowych pracowników
Organizowanie szkoleń
Organizowanie eventów
szkolenia KNF uprawniające do wykonywania czynności agencyjnych
Raportowanie i analizy
Prezentacje PowerPoint
Organizowanie spotkań
Języki
włoski
biegły
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Koordynator Wsparcia Sprzedaży
- Przygotowywanie bieżących analiz sprzedaży, raportów sprzedażowych, zestawień
- Kontrola i analiza projektów, powadzonych w makroregionie
- Monitoring i koordynacja konkursów i promocji sprzedażowych
- Monitoring agencji strategicznych
- Obsługa złożonych wniosków i skarg
- Obsługa akcji marketingowych oraz koordynacja działań po stronie makroregionu
- Organizacja szkoleń i spotkań z pracownikami i agentami
- Obsługa korespondencji do sieci sprzedaży
- Obsługa umów agencyjnych life
- Obsługa raportów windykacyjnych
- Wsparcie w obsłudze posprzedażowej
- Nadzór i obsługa utrzymania standardów wizualizacji w placówkach sprzedażowych makroregionu
- Organizacja oraz udział w naradach, spotkaniach z pracownikami makroregionu, negocjacjach z klientami
- Nadzór oraz szkolenie praktykantów
- Monitoring budżetów
- Kontrola i analiza projektów, powadzonych w makroregionie
- Monitoring i koordynacja konkursów i promocji sprzedażowych
- Monitoring agencji strategicznych
- Obsługa złożonych wniosków i skarg
- Obsługa akcji marketingowych oraz koordynacja działań po stronie makroregionu
- Organizacja szkoleń i spotkań z pracownikami i agentami
- Obsługa korespondencji do sieci sprzedaży
- Obsługa umów agencyjnych life
- Obsługa raportów windykacyjnych
- Wsparcie w obsłudze posprzedażowej
- Nadzór i obsługa utrzymania standardów wizualizacji w placówkach sprzedażowych makroregionu
- Organizacja oraz udział w naradach, spotkaniach z pracownikami makroregionu, negocjacjach z klientami
- Nadzór oraz szkolenie praktykantów
- Monitoring budżetów
Sekretarka
Stowarzyszenie Małych i Średnich Przedsiębiorstw "Krak - Business"
- Prowadzenie sekretariatu stowarzyszenia
- Organizacja spotkań zarządu oraz zebrań członków stowarzyszenia
- Prowadzenie korespondencji wychodzącej i przychodzącej
- Sporządzanie dokumentacji związanej z funkcjonowaniem stowarzyszenia
- Organizacja spotkań zarządu oraz zebrań członków stowarzyszenia
- Prowadzenie korespondencji wychodzącej i przychodzącej
- Sporządzanie dokumentacji związanej z funkcjonowaniem stowarzyszenia
Specjalista ds. marketingu i zarządzania zasobami ludzkimi
PPH Petrosol
- Przygotowywanie raportów, statystyk oraz zestawień z obszaru HR.
- Inicjowanie oraz wdrażanie strategii, procedur i standardów w obszarze HR (opracowywanie profili kompetencyjnych oraz opisów stanowisk)
- Rozwiązywanie bieżących problemów w obszarze HR.
- Przygotowanie i prowadzenia rekrutacji.
- Organizacja i koordynowanie szkoleń pracowniczych.
- Ewidencja nieobecności z tytułu urlopów, zwolnień lekarskich itp.
- Rejestracja ewidencji obecności pracowników.
- Prowadzenie akt osobowych oraz dokumentacji pracowniczej.
- Przygotowywanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych oraz innych dokumentów kadrowych.
- Kontrola ważności badań lekarskich oraz kierowanie na badania lekarskie wstępne, okresowe, kontrolne.
- Sporządzanie deklaracji GUS
- Inicjowanie oraz wdrażanie strategii, procedur i standardów w obszarze HR (opracowywanie profili kompetencyjnych oraz opisów stanowisk)
- Rozwiązywanie bieżących problemów w obszarze HR.
- Przygotowanie i prowadzenia rekrutacji.
- Organizacja i koordynowanie szkoleń pracowniczych.
- Ewidencja nieobecności z tytułu urlopów, zwolnień lekarskich itp.
- Rejestracja ewidencji obecności pracowników.
- Prowadzenie akt osobowych oraz dokumentacji pracowniczej.
- Przygotowywanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych oraz innych dokumentów kadrowych.
- Kontrola ważności badań lekarskich oraz kierowanie na badania lekarskie wstępne, okresowe, kontrolne.
- Sporządzanie deklaracji GUS
Szkolenia i kursy
Szkolenia wewnętrzne od 2015
- Microsoft Excel - poziom zaawansowany
2012 - Studium Prawa Europejskiego - Specjalista ds. HR
- Microsoft Excel - poziom zaawansowany
2012 - Studium Prawa Europejskiego - Specjalista ds. HR
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia majątkowe
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia na życie
Ubezpieczenia
Inne
Grupy
Akademia Managera HR
Akademia Managera HR przeznaczona jest przede wszystkim dla pracowników działów personalnych.
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Employer Branding
Grupa zrzesza osoby zainteresowane zawodowo lub naukowo Employer branding'iem czyli wizerunkiem pracodawców. Ma na celu wymianę informacji, badań, doświadczeń, dobrych praktyk i pomysłów z zakresu EB
Praca
Praca - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
REKLAMA - manipulacje, kontrowersje, etyka...
Manipulacje, kontrowersje,etyka...
Szukamy i oglądamy śmieszne/kontrowersyjne/straszne... wszystkie reklamy.
Rozmawiamy na każdy temat - byle był związany z reklamą :)