Umiejętności
procesy cywilne
likwidacji szkód
Prawo spółek
Prawo karne
Prawo rodzinne
Własność intelektualna
Porady prawne
język prawniczy
Microsoft Office
Prawo cywilne - civil law
Prawo cywilne
Prawo jazdy kategorii B
Spory handlowe
Język angielski na poziomie średniozaawansowanym w mowie i piśmie
znajomość zagadnień prawa ubezpieczeń, prawa cywilnego i procedury cywilnej
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Obsługi Procesowej
• podejmowanie wstępnych decyzji w zakresie wnoszenia środka odwoławczego
• czynności związane z ustaleniem wartości rezerw finansowych związanych z postępowaniami sądowymi i zgłoszonymi roszczeniami, ich bieżąca weryfikacja, wprowadzanie ustanowionych rezerw do systemów finansowych Spółki
• decydowanie w zakresie bezspornych uznanych roszczeń oraz o braku zasadności wdania się w spór sądowy
• podejmowanie decyzji o zawarciu ugody w trakcie postępowania sądowego
• analiza i ocena wykonywanych przez Kancelarie czynności na rzecz Spółki
• składanie oświadczeń i dokonywanie czynności w imieniu i na rzecz Spółki w sprawach sądowych
• czynności związane z ustaleniem wartości rezerw finansowych związanych z postępowaniami sądowymi i zgłoszonymi roszczeniami, ich bieżąca weryfikacja, wprowadzanie ustanowionych rezerw do systemów finansowych Spółki
• decydowanie w zakresie bezspornych uznanych roszczeń oraz o braku zasadności wdania się w spór sądowy
• podejmowanie decyzji o zawarciu ugody w trakcie postępowania sądowego
• analiza i ocena wykonywanych przez Kancelarie czynności na rzecz Spółki
• składanie oświadczeń i dokonywanie czynności w imieniu i na rzecz Spółki w sprawach sądowych
Asystent ds. Obsługi Prawnej
• ocena zasadności zgłaszanych roszczeń o wypłatę odszkodowania, ocena rozmiarów szkody i wysokości odszkodowań zgodnie z OWU i ocenami rzeczoznawców, podejmowanie czynności faktycznych i opracowywanie dokumentacji dotyczących wypłat odszkodowań (decyzje, ugody itp.)
• przygotowywanie projektów korespondencji do ubezpieczonych oraz projektów pism sądowych dotyczących zgłoszonych roszczeń
• współpraca z kancelariami prawnymi w zakresie prowadzonych spraw sądowych
• tworzenie i prowadzenie rejestru spraw sądowych, rejestru umów
• kompletowanie akt szkodowych dla potrzeb postępowań sądowych
• sporządzanie raportów, zestawień z zakresu prowadzonych spraw sądowych
• przygotowanie analiz i sprawozdań, prezentacji na potrzeby Zarządu w zakresie działania zespołu prawnego
• przygotowywanie pism i prowadzenie korespondencji z urzędami, sądami i instytucjami
• przygotowywanie projektów korespondencji do ubezpieczonych oraz projektów pism sądowych dotyczących zgłoszonych roszczeń
• współpraca z kancelariami prawnymi w zakresie prowadzonych spraw sądowych
• tworzenie i prowadzenie rejestru spraw sądowych, rejestru umów
• kompletowanie akt szkodowych dla potrzeb postępowań sądowych
• sporządzanie raportów, zestawień z zakresu prowadzonych spraw sądowych
• przygotowanie analiz i sprawozdań, prezentacji na potrzeby Zarządu w zakresie działania zespołu prawnego
• przygotowywanie pism i prowadzenie korespondencji z urzędami, sądami i instytucjami
Specjalista ds. Administracji
• obsługa korespondencji (wychodzącej i przychodzącej) w centrali Spółki, prowadzenie dziennika korespondencyjnego i ewidencji korespondencji
• prowadzenie elektronicznego rejestru dokumentów związanych ze zgłoszonymi szkodami
• współpraca z pocztą oraz z firmami kurierskim
• obsługa sekretariatu Zarządu Spółki
• prowadzenie elektronicznego rejestru dokumentów związanych ze zgłoszonymi szkodami
• współpraca z pocztą oraz z firmami kurierskim
• obsługa sekretariatu Zarządu Spółki
Sekretarka
• komutacja rozmów przychodzących oraz obsługa interesantów
• prowadzenie księgi kancelaryjnej, akt osobowych i dokumentacji kadrowej, monitorowanie okresów zatrudnienia pracowników, uprawnień urlopowych
• prowadzenie ewidencji i rozliczanie czasu pracy pracowników
• przygotowywanie dokumentacji dotyczącej udzielanych gwarancji ubezpieczeniowych i współpraca z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi
• aktualizacja i przygotowywanie dokumentacji firmowej do przetargów publicznych (REGON, NIP, KRS, opinie bankowe, zaświadczenia z urzędów skarbowych i ZUS, zapytanie o karalność, krajowy rejestr karny, urząd gminy)
• prowadzenie elektronicznego rejestru sprzedaży w tym ewidencja faktur i dokumentów księgowych, współpraca z działem księgowości
• redagowanie pism i dokumentów zgodnie ze standardami Spółki
• administrowanie dokumentami dotyczącymi floty samochodowej
• prowadzenie księgi kancelaryjnej, akt osobowych i dokumentacji kadrowej, monitorowanie okresów zatrudnienia pracowników, uprawnień urlopowych
• prowadzenie ewidencji i rozliczanie czasu pracy pracowników
• przygotowywanie dokumentacji dotyczącej udzielanych gwarancji ubezpieczeniowych i współpraca z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi
• aktualizacja i przygotowywanie dokumentacji firmowej do przetargów publicznych (REGON, NIP, KRS, opinie bankowe, zaświadczenia z urzędów skarbowych i ZUS, zapytanie o karalność, krajowy rejestr karny, urząd gminy)
• prowadzenie elektronicznego rejestru sprzedaży w tym ewidencja faktur i dokumentów księgowych, współpraca z działem księgowości
• redagowanie pism i dokumentów zgodnie ze standardami Spółki
• administrowanie dokumentami dotyczącymi floty samochodowej
Szkolenia i kursy
kurs Excel na poziomie średniozaawansowanym
Specjalizacje
Prawo
Prawnik
Ubezpieczenia
Inne
Zainteresowania
• prawo (szczególnie w zakresie uprawnień konsumenckich i prawa ubezpieczeniowego)
• sport i zdrowy tryb życia
• sport i zdrowy tryb życia
Inne
ZALETY OSOBISTE:
• bardzo dobra komunikatywność
• dobra organizacja własnego stanowiska pracy
• odpowiedzialność i punktualność
• skrupulatność
• umiejętność pracy w zespole
• asertywność
• dyskrecja
• bardzo dobra komunikatywność
• dobra organizacja własnego stanowiska pracy
• odpowiedzialność i punktualność
• skrupulatność
• umiejętność pracy w zespole
• asertywność
• dyskrecja