Kinga Agnieszka Walkiewicz
Bank Millennium S.A
Warszawa,
mazowieckie
Doświadczenie zawodowe
Starszy specjalista - Dep. Kadr
Główne zadania:
identyfikacja i analiza potrzeb szkoleniowych,
wybór dostawców szkoleń (przygotowanie i wysyłanie zapytań ofertowych, przetargi),
obsługa organizacyjna i logistyczna szkoleń zewnętrznych i wewnętrznych w tym szkoleń dofinansowanych przez UE,
organizacja procesu coachingu dla kadry menadżerskiej,
organizacja cyklu szkoleń dla menadżerów Grupy Banku Millennium,
opracowanie materiałów szkoleniowych,
przeprowadzanie badań na temat jakości i skuteczności szkoleń,
analiza budżetu i kontrola wykorzystania środków finansowych przeznaczonych na szkolenia,
prowadzenie szkoleń wewnętrznych,
udział w projektach między departamentowych
identyfikacja i analiza potrzeb szkoleniowych,
wybór dostawców szkoleń (przygotowanie i wysyłanie zapytań ofertowych, przetargi),
obsługa organizacyjna i logistyczna szkoleń zewnętrznych i wewnętrznych w tym szkoleń dofinansowanych przez UE,
organizacja procesu coachingu dla kadry menadżerskiej,
organizacja cyklu szkoleń dla menadżerów Grupy Banku Millennium,
opracowanie materiałów szkoleniowych,
przeprowadzanie badań na temat jakości i skuteczności szkoleń,
analiza budżetu i kontrola wykorzystania środków finansowych przeznaczonych na szkolenia,
prowadzenie szkoleń wewnętrznych,
udział w projektach między departamentowych
Szkolenia i kursy
Zarządzanie projektami – Prince 2 Foundation, CRM, dn. 11-13.03.2013r.
Akademia Trenera Biznesu – Kontrakt OSH, 09.2011-06.2012
MS Power Point 2010 – poziom zaawansowany, Integral Technologies Sp. zo.o., dn. 29.03.2013r.
MS Access 2010 – poziom średniozaawansowany, Integral Technologies Sp. zo.o., dn. 9-01.10.2012r.
Asertywność w działaniu, Grupa Homo Creatore, dn. 2-3.07.2012r.
Prawo pracy – zatrudnianie i zwalnianie, Centrum Szkolenia Biznesu sp.j. dn. 13.12.2011r.
MS Excel 2010 – poziom średniozaawansowany, Integral Technologies Sp. zo.o., dn. 17-18.10.2011r.
MS Office System – Organizacja czasu pracy i zarządzanie informacją przy pomocy MS Outlok,
Comp Safe Support, dn. 8.04.2008r.
Kurs specjalistów personalnych i działów kadr, Seka S.A. dn. 1-24.07.2005.
Akademia Trenera Biznesu – Kontrakt OSH, 09.2011-06.2012
MS Power Point 2010 – poziom zaawansowany, Integral Technologies Sp. zo.o., dn. 29.03.2013r.
MS Access 2010 – poziom średniozaawansowany, Integral Technologies Sp. zo.o., dn. 9-01.10.2012r.
Asertywność w działaniu, Grupa Homo Creatore, dn. 2-3.07.2012r.
Prawo pracy – zatrudnianie i zwalnianie, Centrum Szkolenia Biznesu sp.j. dn. 13.12.2011r.
MS Excel 2010 – poziom średniozaawansowany, Integral Technologies Sp. zo.o., dn. 17-18.10.2011r.
MS Office System – Organizacja czasu pracy i zarządzanie informacją przy pomocy MS Outlok,
Comp Safe Support, dn. 8.04.2008r.
Kurs specjalistów personalnych i działów kadr, Seka S.A. dn. 1-24.07.2005.
Edukacja
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
Anioły Pracy
Jesteśmy społecznością ludzi pomagających sobie nawzajem w znalezieniu pracy zgodnej z naszymi umiejętnościami, predyspozycjami (talentami) i indywidualnymi priorytetami.