Umiejętności
rozwój marki
Zarządzanie Marką
Analiza konkurencji
Consumer Behaviour
Produkty konsumenckie
Analiza klientów
Marketing Międzynarodowy
Analiza rynku
zarządzanie marketingiem
Badania marketingowe
Strategia marketingowa
Planowanie mediów
Segmentacja
Shopper Marketing
Trade Marketing
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Analityk ds. badań konsumenckich - Marketing Insight Team
- koordynowanie jakościowych i ilościowych badań konsumenckich (projekty: Easter 2010, Image Tracker, panele konsumenckie z klientami sklepów wszystkich formatów)
- sporządzanie raportów z badań wraz z rekomendacjami dla Zarządu
- analizy danych AC Nielsen
- współpraca m.in. z agencjami Gfk Polonia i 4P research mix
- sporządzanie raportów z badań wraz z rekomendacjami dla Zarządu
- analizy danych AC Nielsen
- współpraca m.in. z agencjami Gfk Polonia i 4P research mix
Associate Brand Manager
Odpowiedzialny za strategię marketingową produktów Gillette Shave Care, Gillette Disposables i Venus w 9 krajach Azji Centralnej i Kaukazu, a od maja 2009 za cały brand Gillette. Główny projekt - Venus Breeze Launch.
- Developing Plans and Strategies (marketing research, business, competitive and financial analysis)
- Advertising (strategy/creative brief development, copy evaluation, copy clearance and media planning)
- Promotion (promotion/pricing planning and execution)
- Developing Plans and Strategies (marketing research, business, competitive and financial analysis)
- Advertising (strategy/creative brief development, copy evaluation, copy clearance and media planning)
- Promotion (promotion/pricing planning and execution)
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marką
Organizacje
IX 2005 - VIII 2006 Stowarzyszenie Promocji Kultury i Nauki - współorganizator kursu Mini-MBA
Inne
V 2005 finalista konkursu na przeprowadzenie projektu edukacyjnego z zakresu umiejętności menedżerskich Cel: Menedżer, organizowanego przez Kompanię Piwowarską.
Obsługa komputera – pakiet Microsoft Office, Internet.
Prawo jazdy kat. B.
Obsługa komputera – pakiet Microsoft Office, Internet.
Prawo jazdy kat. B.
Grupy
Advertising 2.0
Mamy już mnóstwo serwisów Web 2.0, są użytkownicy, są statystyki, trzeba wreszcie zacząć na tym zarabiać.
Bezpieczny import z Chin
Know-how, porady, dokumentacja, zasady, wskazówki dla wszystkich zainteresowanych bezpieczną wymianą handlową z Chinami i przedsiębiorstwami z Azji .
Brand Manager Club
Brand Manager. Personal Brand. Marketing Manager. Reklama, Marketing, Marka, Wizerunek, Sprzedaż.
Marketing nacelowany na studentów
Pracujesz nad produktem, którego grupą docelową są studenci / młodzież? Na forum naszej grupy możesz wymienić się doświadczeniami.
Media Planning
Grupa zrzeszająca osoby zajmujące/interesujące się planowaniem mediów - prasa, radio, telewizja, outdoor, Internet, ambient media.
Projekty start-up
internetowe start-upy, wszystko co zwiazane z nowymi projektami, ich finansowaniem i zarzadzaniem
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?