Umiejętności
Marketing afiliacyjny
Zarządzanie kapitałem
Coaching
zarządzanie treścią
Optymalizacja konwersji
Digital Marketing
E-biznes
E-commerce
Executive Coaching
Google Adwords
Google Analytics
Google Apps
Marketing Interaktywny
Marketing
Microsoft Excel
Marketing wielokanałowy
Reklama online
Marketing internetowy
RTB
SEM
SEO
Social Media Marketing
Strategia
Trac
Użyteczność
User Experience
Web Analytics
Web Design
Zarządzanie projektami internetowymi
E-mail marketing
efektywna sprzedaż
Rozwiązywanie konfliktów i mediacje
Doświadczenie zawodowe
Kierownik ds. Komunikacji Internetowej
Polkomtel Sp. z o. o.
- Zarządzanie kampaniami sprzedażowymi w Internecie
- Budowa skutecznej koncepcji strategii komunikacji marketingowych w Internecie
- Zarządzanie i kontrola budżetów produkcyjnych i budżetu kampanii
- Nadzór nad prawidłowym tworzeniem materiałów do kampanii
- Consulting w zakresie rozwiązań online, kreatywne doradztwo, coaching,
- Wdrażanie nowinek technologicznych
- Realizacja projektów rozwojowych zmian w komunikacji marketingowej
- Monitoring aktywności konkurencji, tworzenie analiz konkurencji i benchmarków
- Monitoring i analiza rynku nowych technologii oraz trendów na rynku digital, poszukiwanie nowych narzędzi i dróg dotarcia do konsumentów;
- Monitoring działań
- Zarządzanie kampaniami wsparcia sprzedaży w kanałach dystrybucji online
- Planowanie i zakup mediów w Internecie w modelach CPM, CPC, FF, CPA – CPL, CPS (płatność za efekt)
- Wybór na podstawie ofert rynkowych (agencje kreatywne, agencje marketingowe, )
- Utrzymywanie partnerskich relacji z dostawcami usług, wydawcami, agencjami, domami mediowymi, agencjami kreatywnymi, agencjami interaktywnymi, sieciami afiliacyjnymi, producentami itd.
- Współpraca z producentami z branży telekomunikacyjnej mające na celu zwiększenie sprzedaży; m.in. wspólne akcje marketingowe
- Optymalizacja działań, poprawa wskaźników, użyteczności i treści wszystkich form komunikacji e-marketingowej
- Odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych w kanale on-line: o komórce B2C / B2B
- Przygotowywanie i realizacja planów dotyczących każdego kanału (min. social media, kampanie e-mailingowe, kampanie display; kampanie performance )
- Analizy i badania rynku z preferencji konsumentów,
- Analizowanie wybranych wskaźników biznesowych, cykliczne raportowanie
- Analiza efektywności prowadzonych działań
- Tworzenie podsumowań, raportów, media planów
- Budowa skutecznej koncepcji strategii komunikacji marketingowych w Internecie
- Zarządzanie i kontrola budżetów produkcyjnych i budżetu kampanii
- Nadzór nad prawidłowym tworzeniem materiałów do kampanii
- Consulting w zakresie rozwiązań online, kreatywne doradztwo, coaching,
- Wdrażanie nowinek technologicznych
- Realizacja projektów rozwojowych zmian w komunikacji marketingowej
- Monitoring aktywności konkurencji, tworzenie analiz konkurencji i benchmarków
- Monitoring i analiza rynku nowych technologii oraz trendów na rynku digital, poszukiwanie nowych narzędzi i dróg dotarcia do konsumentów;
- Monitoring działań
- Zarządzanie kampaniami wsparcia sprzedaży w kanałach dystrybucji online
- Planowanie i zakup mediów w Internecie w modelach CPM, CPC, FF, CPA – CPL, CPS (płatność za efekt)
- Wybór na podstawie ofert rynkowych (agencje kreatywne, agencje marketingowe, )
- Utrzymywanie partnerskich relacji z dostawcami usług, wydawcami, agencjami, domami mediowymi, agencjami kreatywnymi, agencjami interaktywnymi, sieciami afiliacyjnymi, producentami itd.
- Współpraca z producentami z branży telekomunikacyjnej mające na celu zwiększenie sprzedaży; m.in. wspólne akcje marketingowe
- Optymalizacja działań, poprawa wskaźników, użyteczności i treści wszystkich form komunikacji e-marketingowej
- Odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych w kanale on-line: o komórce B2C / B2B
- Przygotowywanie i realizacja planów dotyczących każdego kanału (min. social media, kampanie e-mailingowe, kampanie display; kampanie performance )
- Analizy i badania rynku z preferencji konsumentów,
- Analizowanie wybranych wskaźników biznesowych, cykliczne raportowanie
- Analiza efektywności prowadzonych działań
- Tworzenie podsumowań, raportów, media planów
Team Leader
- Koordynacja pracy zespołu biura reklamy
- Szkolenie pracowników z zakresu performance
- Wdrażanie nowych rozwiązań i projektów
- Przygotowywanie wycen i ofert współpracy
- Zarządzanie emisją reklam
- Profesjonalna obsługa i budowanie długofalowych relacji z klientami
- Wdrażanie planów marketingowych wzmacniających pozycję na rynku
- Szkolenie pracowników z zakresu performance
- Wdrażanie nowych rozwiązań i projektów
- Przygotowywanie wycen i ofert współpracy
- Zarządzanie emisją reklam
- Profesjonalna obsługa i budowanie długofalowych relacji z klientami
- Wdrażanie planów marketingowych wzmacniających pozycję na rynku
Senior Account Manager
- Współpraca z domami mediowymi, agencjami interaktywnymi, afiliacyjnymi
- Negocjacje cen oraz warunków sprzedaży
- Prowadzenie internetowych kampanii marketingowych ze szczególnym uwzględnianiem bieżących trendów
- Współpraca z zewnętrznymi Partnerami, w tym m.in. opieka nad aktualnością oferty Okazje.info w obszarze e-commerce
- Monitorowanie działań konkurencji
- Analiza efektywności realizowanych działań
- Obsługa paneli administracyjnych
- Sporządzanie raportów statystyk kampanii
- Negocjacje cen oraz warunków sprzedaży
- Prowadzenie internetowych kampanii marketingowych ze szczególnym uwzględnianiem bieżących trendów
- Współpraca z zewnętrznymi Partnerami, w tym m.in. opieka nad aktualnością oferty Okazje.info w obszarze e-commerce
- Monitorowanie działań konkurencji
- Analiza efektywności realizowanych działań
- Obsługa paneli administracyjnych
- Sporządzanie raportów statystyk kampanii
Internet Account Manager
- Realizacja celów sprzedażowych
- Utrzymywanie dotychczasowych relacji i pozyskiwanie nowych Klientów
- Negocjacje cen oraz warunków sprzedaży
- Skuteczne pozyskiwanie reklamodawców
- Obsługa paneli administracyjnych
- Sporządzanie raportów statystyk kampanii
- Tworzenie nowych projektów i rozwiązań w zakresie oferty reklamowej
- Przygotowywanie wycen i ofert współpracy
- Zarządzanie i optymalizacja kampanii
Zakres stron internetowych : www.gala.pl , www.kobieta.pl , www.glamour.pl , www. rodzice.pl , www.mojegotowanie.pl , www.focus.pl , www.odyssei.pl , www.national-geographic.pl , www.stylio.pl
- Utrzymywanie dotychczasowych relacji i pozyskiwanie nowych Klientów
- Negocjacje cen oraz warunków sprzedaży
- Skuteczne pozyskiwanie reklamodawców
- Obsługa paneli administracyjnych
- Sporządzanie raportów statystyk kampanii
- Tworzenie nowych projektów i rozwiązań w zakresie oferty reklamowej
- Przygotowywanie wycen i ofert współpracy
- Zarządzanie i optymalizacja kampanii
Zakres stron internetowych : www.gala.pl , www.kobieta.pl , www.glamour.pl , www. rodzice.pl , www.mojegotowanie.pl , www.focus.pl , www.odyssei.pl , www.national-geographic.pl , www.stylio.pl
Affiliate Specialist
- Współpraca z partnerami sieci afiliacyjnej
- Pozyskiwanie nowych Wydawców,
- Zarządzanie kampaniami reklamowymi prowadzonymi na
stronach Wydawców
- Spotkania z Wydawcami, prezentacja oferty Afilo,
- Optymalizacja kampanii reklamowych
- Negocjowanie stawek rozliczeniowych,
- Nadzorowanie stanu realizacji kampanii
- Współpraca z działem sprzedaży.
- Pozyskiwanie nowych Wydawców,
- Zarządzanie kampaniami reklamowymi prowadzonymi na
stronach Wydawców
- Spotkania z Wydawcami, prezentacja oferty Afilo,
- Optymalizacja kampanii reklamowych
- Negocjowanie stawek rozliczeniowych,
- Nadzorowanie stanu realizacji kampanii
- Współpraca z działem sprzedaży.
Szkolenia i kursy
liczne szkolenia efektywnej sprzedaży
szkolenie pierwszej pomocy przedmedycznej
szkolenie z rozwiązywania konfliktów i mediacje
szkolenie Google Apps
szkolenie pierwszej pomocy przedmedycznej
szkolenie z rozwiązywania konfliktów i mediacje
szkolenie Google Apps
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Marketing
Komunikacja marketingowa
Zainteresowania
* motocykle
* żeglarstwo
* kino , teatr
* sporty wodne
* podróże
* sporty zimowe m.in . bojery
* gotowanie
* sporty extreme
* muzyka, muzyka i jeszcze raz muzyka :)
* żeglarstwo
* kino , teatr
* sporty wodne
* podróże
* sporty zimowe m.in . bojery
* gotowanie
* sporty extreme
* muzyka, muzyka i jeszcze raz muzyka :)
Organizacje
Prelekcja na konferencji:
IAB ShowCase; październik 2013
„SKUTECZNE WYKORZYSTANIE NARZĘDZI MARKETINGOWYCH W ECOMMERCE”
IAB ShowCase; październik 2013
„SKUTECZNE WYKORZYSTANIE NARZĘDZI MARKETINGOWYCH W ECOMMERCE”
Inne
- praktyczna znajomość zasad tworzenia i wdrażania strategii marketingowych,
- umiejętność rozwiązywania problemów i analitycznego myślenia,
- łatwość posługiwania się analizami marketingowymi, statystycznymi itp.,
- komunikatywność
- skuteczność w działaniu,
- odpowiedzialność, dyspozycyjność, kreatywność, samodyscyplina,
- umiejętność pracy pod presją czasu oraz świetna organizacja pracy własnej,
- pozytywna energia i pasja w samorozwoju oraz pogłębiania wiedzy,
- umiejętność rozwiązywania problemów i analitycznego myślenia,
- łatwość posługiwania się analizami marketingowymi, statystycznymi itp.,
- komunikatywność
- skuteczność w działaniu,
- odpowiedzialność, dyspozycyjność, kreatywność, samodyscyplina,
- umiejętność pracy pod presją czasu oraz świetna organizacja pracy własnej,
- pozytywna energia i pasja w samorozwoju oraz pogłębiania wiedzy,
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Reklama w Internecie
W sieci nie działają prawa grawitacji, ale konkurencja jest równie zażarta, co w realu. Jednak marketing internetowy rządzi się trochę innymi zasadami, niż klasyczne strategie, musi bowiem uwzględniać