Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
specjalista ds. windykacji
- Monitorowanie poprawności procesów monitowania i windykacji zgodnie z procedurami w stosunku do należności dla WiP;
- Przygotowanie wysyłek monitów;
- Przygotowywanie baz do windykacji,
- Opracowywanie raportów przesyłanych przez zewnętrzne firmy;
- Rozliczanie firm współpracujących;
- Obsługa spraw spornych, likwidacji, upadłości itp.;
- Przygotowywanie raportów zleconych przez przełożonego;
- Przygotowywanie oraz generowanie wysyłek masowych;
- Raportowanie związane z terminowością obsługi zamówień;
- Wykonywanie fiskalizacji sprzedaży
- Przygotowanie wysyłek monitów;
- Przygotowywanie baz do windykacji,
- Opracowywanie raportów przesyłanych przez zewnętrzne firmy;
- Rozliczanie firm współpracujących;
- Obsługa spraw spornych, likwidacji, upadłości itp.;
- Przygotowywanie raportów zleconych przez przełożonego;
- Przygotowywanie oraz generowanie wysyłek masowych;
- Raportowanie związane z terminowością obsługi zamówień;
- Wykonywanie fiskalizacji sprzedaży
sp. ds windykacji
- Wystawianie faktur sprzedażowych Customeritum
- Monitorowanie poprawności procesów monitowania i windykacji zgodnie z procedurami w stosunku do należności dla Customeritum;
- Stanowisko: Kasjer - prowadzenie kasy gotówkowej firmy Customeritum
- Kompletowanie dokumentów – KRS, zaświadczenia ZUS, Urząd Skarbowy;
- Obsługa od strony finansowej klientów Customeritum
- Obsługa zleceń zewnętrznych klientów
- Monitorowanie poprawności procesów monitowania i windykacji zgodnie z procedurami w stosunku do należności dla Customeritum;
- Stanowisko: Kasjer - prowadzenie kasy gotówkowej firmy Customeritum
- Kompletowanie dokumentów – KRS, zaświadczenia ZUS, Urząd Skarbowy;
- Obsługa od strony finansowej klientów Customeritum
- Obsługa zleceń zewnętrznych klientów
Kierownik administracji
- nadzór nad grupą pracowników;
- opracowywanie oraz wdrażanie 3m-cznych planów budżetowych;
- planowanie wydatków
- prowadzenie rekrutacji
- opracowywanie oraz wdrażanie 3m-cznych planów budżetowych;
- planowanie wydatków
- prowadzenie rekrutacji
Specjalista ds windykacji
- Telefoniczna obsługa klienta;
- poprawianie danych zgłoszonych przez klienta;
- przyjmowanie i rozdzielanie wpływającej do działu korespondencji;
- współpraca z innymi działami wydawnictwa;
- opracowywanie informacji dotyczących wpłat od klientów;
- wystawianie duplikatów faktur;
- przyjmowanie i szybkie reagowanie na reklamacje klientów;
- współpraca w firmami windykacyjnymi;
- poprawianie danych zgłoszonych przez klienta;
- przyjmowanie i rozdzielanie wpływającej do działu korespondencji;
- współpraca z innymi działami wydawnictwa;
- opracowywanie informacji dotyczących wpłat od klientów;
- wystawianie duplikatów faktur;
- przyjmowanie i szybkie reagowanie na reklamacje klientów;
- współpraca w firmami windykacyjnymi;
Referent
Wydawnciwto KiK SC
- Prowadzenie telefonicznej informacji w zakresie warunków składania zamówień i ich realizacji, płatności, oferowanych tytułów;
- inicjowanie rozmów w celu uzyskania dodatkowych opinii o produktach wydawnictwa;
- prowadzenie rejestru rozmów, przetwarzanie uzyskanych informacji, sporządzanie raportów dla kierownictwa;
- rozdział poczty wpływającej do działu na poszczególne stanowiska pracy;
- prowadzenie ewidencji zwrotów wydawnictw;
- inicjowanie rozmów w celu uzyskania dodatkowych opinii o produktach wydawnictwa;
- prowadzenie rejestru rozmów, przetwarzanie uzyskanych informacji, sporządzanie raportów dla kierownictwa;
- rozdział poczty wpływającej do działu na poszczególne stanowiska pracy;
- prowadzenie ewidencji zwrotów wydawnictw;
Szkolenia i kursy
- Efektywna windykacja nalezności - od negocjacji do egzekucji - Kancelaria Prawna Inkaso WEC SA - 10.2012
Specjalizacje
Sektor publiczny
Specjaliści/Urzędnicy
Grupy
WINDYKACJA
- Windykacja w praktyce
- Zarządzanie należnościami
- Kontrola kredytowa
- Negocjacje, techniki perswazyjne
- Zabezpieczanie należności
- Egzekucja na drodze prawnej
- Obrót wierzyteln