Katarzyna Ziomek

Właściciel, Tonino Lamborghini Espresso Polska
Kraków, małopolskie

Umiejętności

Microsoft Excel Microsoft Office Księgowość Zarządzanie klientami Kierowanie ludźmi dyrektor zarządzający zarządzanie biurem koszty Administracja biura

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Prowadzący działalność gospodarczą
JKM CAFFINO
•dyrektor zarządzający,
prowadzenie sprzedaży internetowej
• aktywna bezpośrednia sprzedaż do siłowni, klubów

• prowadzenie księgowości (książka przychodów i rozchodów) w systemie komputerowym, zgodnie z obowiązującymi przepisami

• sporządzanie w wymaganych terminach deklaracji podatkowych dotyczących podatku dochodowego od osób fizycznych, podatku od towarów i usług VAT,

• sporządzanie finansowych raportów okresowych
• sporządzanie sprawozdań dla GUS w zakresie finansowo-księgowym
• reprezentowanie firmy w kontaktach z urzędami skarbowymi, bankami
• nadzór nad sprawami kadrowo- płacowymi

• księgowanie wyciągów bankowych oraz faktur zakupowych przy użyciu odpowiednich aplikacji

• kontrola prowadzenia rozrachunków z odbiorcami i dostawcami, z pracownikami, oraz pozostałych
• opracowywanie planów kosztów i przychodów

• zarządzanie dostępnymi środkami finansowymi z wykorzystaniem bankowości elektronicznej
• bieżące monitorowanie stanu należności i zobowiązań firmy

• współpraca z instytucjami finansowymi (banki, firmy ubezpieczeniowe)
Logo
Prezes zarządu
Grano S.A.
• prowadzenie księgowości na programie Optima w systemie komputerowym, zgodnie z obowiązującymi przepisami
• zarządzanie pracownikami , prowadzenie kadr
• zarządzanie logistyką
• zarządzanie finansami
• przygotowywanie raportów dla zarządu
• kontakty handlowe z dostawcami
• utrzymywanie dobrych relacji z klientami firmami
• przygotowywanie umów handlowych
• zarządzanie flotą samochodów w firmie
• prowadzenie kasy firmowej
• kontakty z Urzędem Skarbowym, ZUS
• nadzór nad kosztami firmy
Logo
Kierownik Biura Zarządu
IL TORO caffe
• prowadzenie księgowości na programie Optima w systemie komputerowym, zgodnie z obowiązującymi przepisami

• kontrola prowadzenia rozrachunków z odbiorcami i dostawcami, z pracownikami, oraz pozostałych

• przygotowywanie umów pracowników, rozliczanie zaliczek pracowników

• księgowanie wyciągów bankowych oraz faktur zakupowych przy użyciu odpowiednich aplikacji
• rozliczanie przedstawicieli handlowych

• zarządzanie i administrowanie biurem firm
• kontrola logistyki w firmie
• prowadzenie kasy firmowej
Logo
Prowadzący działalność gospodarczą
Energybody.pl
• prowadzenie sprzedaży internetowej
• aktywna bezpośrednia sprzedaż do siłowni, klubów

• prowadzenie księgowości (książka przychodów i rozchodów) w systemie komputerowym, zgodnie z obowiązującymi przepisami

• sporządzanie w wymaganych terminach deklaracji podatkowych dotyczących podatku dochodowego od osób fizycznych, podatku od towarów i usług VAT,

• sporządzanie finansowych raportów okresowych
• sporządzanie sprawozdań dla GUS w zakresie finansowo-księgowym
• reprezentowanie firmy w kontaktach z urzędami skarbowymi, bankami
• nadzór nad sprawami kadrowo- płacowymi

• księgowanie wyciągów bankowych oraz faktur zakupowych przy użyciu odpowiednich aplikacji

• kontrola prowadzenia rozrachunków z odbiorcami i dostawcami, z pracownikami, oraz pozostałych
• opracowywanie planów kosztów i przychodów

• zarządzanie dostępnymi środkami finansowymi z wykorzystaniem bankowości elektronicznej
• bieżące monitorowanie stanu należności i zobowiązań firmy

• współpraca z instytucjami finansowymi (banki, firmy ubezpieczeniowe)
Logo
Accountant with English Irlandia
Merit Activ ltd
• wystawianie faktur sprzedaży

• rozliczanie kosztów firmowych, wystawianie dowodów wpłaty oraz czeków

• zarządzanie dostępnymi środkami finansowymi z wykorzystaniem bankowości elektronicznej
• bieżące monitorowanie stanu należności i zobowiązań firmy

• prowadzenie księgowości (booking account) w systemie komputerowym, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz przekazywanie do firmy rachunkowej w celu wystawienia deklaracji miesięcznych

• wykonywanie comiesięcznych wypłat z banku wspólnikom spółki zgodnie z otrzymanymi payslipami
• pomaganie w pracach biurowych
• rozliczanie stanów magazynowych
• utrzymywanie stałego kontaktu z klientami firmy w języku angielskim w sprawie zamówień, należności
Fotoprint
współwłaściciel / co-owner
• koordynowanie pracy salonu z artykułami i usługami fotograficznymi
• nadzór i kontrola pracy podległego personelu
• rekrutacja i szkolenie sprzedawców w zakresie obsługi klienta
• prowadzenie spraw administracyjnych firmy

• pozyskiwanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z kontrahentami firmy

• negocjowanie korzystnych ofert cenowych dla firmy w zakresie kupna artykułów fotograficznych
• obsługa klienta
• prowadzenie magazynu i kontrola stanów magazynowych

• tworzenie zamówień do dostawców, wystawianie faktur, oraz korekt dla kontrahentów firmy
• sporządzanie raportów dziennych i miesięcznych
• laborant – wywoływanie filmów
• prowadzenie rozliczeń finansowych

prowadzenie księgowości firmy, książki przychodów i rozchodów , deklaracji ZUS i VAT

Szkolenia i kursy

Szkolenie księgowość

Edukacja

Logo
Uzyskanie kwalifikacji zawodowych Samodzielnego Księgowego, licencjackie
Centrum Edukacji Gospodarczej
Logo
Towaroznawstwo i Zarządzanie Jakością, Artykułów Przemysłowych, mgr inż. Towaroznawstwa, magisterskie
Akademia Ekonomiczna w Krakowie

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Zarządzanie jakością
Kontrola jakości

Grupy

UEK
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.