Katarzyna Zientek

Katarzyna Zientek

team manager, GfK Polonia
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

GfK Polonia
Mystery Shopping Team manager
Ipsos
Project Manager
Opis stanowiska
Samodzielne prowadzenie projektów badawczych dla klientów polskich i zagranicznych. Kierowanie pracą zespołu (pięć osób) dedykowanego do projektów mystery Shopping.

Specjalizacja badawcza
Badania typu mystery shopping, mystery calling, badania satysfakcji I lojalności klienta, badania satysfakcji pracowników. Specjalizacja w prowadzeniu ogólnopolskich projektów mystery shopping na dużych próbach.

zakres obowiązków
Przygotowywanie i prezentacja ofert badawczych
Tworzenie narzędzi badawczych
Projektowanie próby
Nadzór na realizacją badania
Analiza i opracowanie danych
Przygotowywanie raportów
Prezentacja wyników
Prowadzenie szkoleń dla ankieterów

Ponadto:
Prowadzenie FGI na potrzeby badań MS z realizatorami projektów badawczych
Konsultacja standardów pracowniczych
Konsultacja i współrealizacja programów motywacyjnych i ocen pracowniczych

Edukacja

Logo
Etnologia i Antropologia Kultury, licencjackie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Zarządzanie i Marketing, studia podyplomowe
Instytut Zarządzania i Organizacji w Przemyśle
Logo
Chemiczny, magisterskie
Politechnika Warszawska

Specjalizacje

Sprzedaż - FMCG
Inne

Grupy

Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)