Katarzyna Zarzycka

Katarzyna Zarzycka

Kierownik Zespołu Pozyskania, Polkomtel Sp.z.o.o i Cyfrowy Polsat
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Biznes Zarządzanie Manages Marketing Project Management Projecting Projective Przywództwo w zespole Grupowanie Zarządzanie zespołem

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Polkomtel Sp. z o. o.
Kierownik Zespołu Pozyskania
Polkomtel Sp. z o. o.
Koordynowanie pracy zespołu sprzedażowego (1 zespół realizujący proces pozyskania + zespół ankieterów + zespół laboratorium realizujący kampanie pilotażowe),
Nadzór nad realizacją celów sprzedażowych, zarządzanie bazami, budżetem, udział w rekrutacji pracowników. Współpraca z agencjami pracy tymczasowej, rozliczanie pracowników, akceptacja faktur.
Grupa Cyfrowy Polsat
Kierownik Zespołu Pozyskania
Grupa Cyfrowy Polsat
Koordynowanie pracy podległych zespołów sprzedażowych (2 zespoły realizujące proces pozyskania),
Nadzór nad realizacją celów sprzedażowych, zarządzanie bazami, budżetem.
Polkomtel Sp. z o. o.
Kierownik Zespołu ds Telemarketingu Wewętrznego
Polkomtel S.A.
Zarządzanie zespołem podległych pracowników - grupa 40 osób. Współpraca z Agencjami Pracy Tymczasowej, stawianie celów, rozliczanie i motywowanie pracowników, organizacja pracy zespołu. Tworzenie procesu pozyskania.
Polkomtel Sp. z o. o.
Kierownik Projektu
Polkomtel S.A.
realizacja projektów szkoleniowych
Polkomtel Sp. z o. o.
Koordynator ds Zatrzymania Klienta
Polkomtel S.A.
Koordynacja pracy pracowników call center, zarządzanie grupą podległych pracowników, motywowanie pracowników, organizacja szkoleń, prowadzenie szkoleń sprzedażowych, rekrutacja
Polkomtel Sp. z o. o.
Młodszy Konsultant w Dziale Utrzymania Klienta
Polkomtel S.A.
Reaktywne utrzymanie Klienta skłonnego do rezygnacji
Polkomtel Sp. z o. o.
Młodszy Konsultant w Dziale Obslugi Klienta
Polkomtel S.A.

Szkolenia i kursy

META ASSESS - Szkoła Asesorów - MABOR
Szkoła Trenerów Biznesu TROP
Szkolenia z zakresu zarządzania (mi.in ABC Menadżera)
Efektywność własna
Budowanie Zespołu w kontekście motywacji do pracy

Edukacja

Logo
Zarządzanie Projektami, studia podyplomowe
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie
Logo
Psychologia, magisterskie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

Literatura, psychologia zarządzania

Inne

* Przygotowanie i koordynacja projektu rozwojowego (związanego między innymi z zarządzaniem zmianą) dla Departamentu Sprzedaży Telemarketingowej
* Tworzenie od podstaw zespołów pracowników (budowanie poczucia przynależności do zespołu, ustalanie zasad pracy w zespole, moderowanie działań zespołu)
* Współtworzenie sekcji szkoleniowej mającej na celu rekrutację, szkolenie i wdrożenie do pracy nowych pracowników
* Tworzenie artykułów do Pulsu Plusa (Magazynu dla Pracowników Plusa) oraz pisma SPA HOUSES

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
1 plus
Akademia Leona Koźmińskiego
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej
Inteligencja Emocjonalna
Inteligencja Emocjonalna
zarządzanie emocjami w praktyce
Psychologia biznesu.
Psychologia biznesu.
Wszystko co chciałeś wiedzieć, ale nie wiedziałeś, kogo o to zapytać.
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie