Katarzyna Żanecka

Dyrektor Sprzedaży
Warszawa, mazowieckie

Języki

rosyjski
dobry
niemiecki
dobry
angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

POLMED S.A.
Dyrektor Sprzedaży
Zapewnienie prawidłowej działalności podległej struktury organizacyjnej i realizację zadań zgodnie z wytycznymi organów Spółki, opracowywanie planów sprzedaży dla Spółki, realizacja planów sprzedaży, opracowanie i realizacja budżetu rocznego, kontrola wyników przez stałe monitorowanie i nadzorowanie wyników sprzedaży i kosztów funkcjonowania podległych struktur, odpowiedzialność za organizację i przebieg procesów sprzedażowych oraz pracę służb handlowych - nadzór nad podległymi pracownikami, rekrutacja, szkolenie handlowców w miastach gdzie Polmed SA ma własne Centra Medyczne. Nadzór nad działem zamówień publicznych.
Grupa Impel
Dyrektor Handlowy Regionu Centralnego
zarządzanie podległym obszarem w imieniu Spółki, zapewnienie prawidłowej działalności podległej struktury organizacyjnej i realizację zadań zgodnie z wytycznymi organów Spółki, opracowywanie planów sprzedaży dla Spółki przez podległy region w uzgodnieniu z władzami Spółki, realizacja planów sprzedaży, opracowanie i realizacja budżetu rocznego podległych jednostek organizacyjnych, kontrola wyników przez stałe monitorowanie i nadzorowanie wyników sprzedaży i kosztów funkcjonowania podległych struktur, odpowiedzialność za organizację i przebieg procesów sprzedażowych oraz pracę służb handlowych, analiza pozycji konkurencji, nadzór nad podległymi pracownikami
Grupa Impel
Menedżer Sprzedaży Strategicznej GK Impel
budowanie i utrzymywanie relacji z klientami strategicznymi Grupy Kapitałowej, koordynacja działań spółek produktowych GK u klientów strategicznych i wprowadzanie usług do tych klientów - sprzedaż pakietowa, koordynacja pracy handlowców ze spółek GK
Grupa Impel
Regionalny Menedżer Sprzedaży
zarządzanie, koordynacja i nadzór nad pracą doradców handlowych w regionie centrum, kontrola i ocena pracy handlowców, dobór kadry pracowniczej i zapewnianie jej właściwych środków i narzędzi, budowanie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, organizowanie procesu sprzedaży, organizowanie pracy regionu, planowanie budżetu regionu, realizowanie założonych planów sprzedaży w regionie, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych, negocjacje handlowe, przygotowywanie ofert do klientów strategicznych, monitorowanie rynku, badanie konkurencji, reprezentowanie spółki wobec klientów strategicznych
Grupa Impel
Menedżer ds. sprzedaży
organizowanie procesu sprzedaży, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych, negocjacje handlowe, przygotowywanie ofert, kalkulacji i umów, przygotowywanie i prowadzenie przetargów w ramach zamówień publicznych ze strony oferenta
Logo
Dyrektor ds. Sieci Sprzedaży
Art-Plater Sp. z o.o.
organizowanie procesu sprzedaży, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych w zakresie: klientów sieci HoReCa, klientów instytucjonalnych oraz klientów detalicznych (sklepy), negocjacje handlowe, przygotowywanie ofert do klientów strategicznych oraz umów, badanie rynku, tworzenie baz danych grup docelowych klientów
Logo
specjalista ds. handlu i zarządzania siecią sprzedaży
W.F.P. HEFRA SA
zarządzanie, nadzór i koordynacja pracy przedstawicieli handlowych, kontrola i ocena pracy handlowców, dobór kadry pracowniczej, organizowanie procesu sprzedaży, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych w zakresie: klientów sieci HoReCa, klientów instytucjonalnych, klientów detalicznych (sklepy) oraz klientów sieciowych, negocjacje handlowe, przygotowywanie ofert do klientów strategicznych, współorganizowanie imprez targowych, badanie rynku, współudział w tworzeniu kampanii promocyjnych, tworzenie baz danych grup docelowych klientów, monitorowanie rynku
Logo
specjalista ds. handlu
Partners Trade Sp. z o.o. - Biuro Handlowe w Warszawie
koordynacja pracy biura handlowego w Warszawie, organizowanie procesu sprzedaży, organizowanie czynności logistycznych - logistyki dostaw, przygotowywanie ofert i umów, negocjacje handlowe, badanie rynku, współudział w planowaniu działań reklamowych i promocyjnych spółki
Logo
Kierownik Zespołu Promocji i Zakupów
NORBLIN SA
opracowywanie strategii marketingowej spółki, organizowanie promocji spółki, organizowanie udziału w targach branżowych, planowanie i organizacja imprez masowych, badanie rynku
zarządzanie zespołem pracowników - kontrola i ocena ich pracy
nadzór nad realizacją polityki zakupów w firmie, organizowanie importu, akcje ofertowe, zawieranie umów, negocjacje z dostawcami
współudział w tworzeniu i wprowadzaniu procedur ISO 9002 w firmie

Szkolenia i kursy

2008 r. - Techniki manipulacji i wywierania wpływu
2006 r. - Akedemia Profesjonalnego Handlowca
2003 r. - Seminarium Budowanie Relacji z klientem
2001 r. - Seminarium Merchandising
2001 r. - Kurs Zarządzanie Sprzedażą
1997 r. - Studium Public Relations i Reklamy

Edukacja

Logo
Podyplomowe Studia Menedżerskie z zakresu Zarządzania Sprzedażą, studia podyplomowe
Uniwersytet Warszawski
Logo
Podyplomowe Studia z Zamówień Publicznych, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Organizacja i Zarządzanie na Wydziale Handlu Wewnętrznego, licencjackie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Zainteresowania

podróże, aranżacja wnętrz, uprawianie sportu - pływanie, żeglarstwo, wycieczki rowerowe
literatura i film
samodoskonalenie i rozwój :)

Organizacje

nie lubię :)

Inne

znajomość zagadnień z zakresu ekonomii, procesu zarządzania sprzedażą, zarządzania personelem, zamówień publicznych, marketingu
wszechstronna obsługa komputera, prawo jazdy kat. B - doświadczenie w prowadzeniu samochodu od 21 lat

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie Sprzedażą
Klub menedżerów sprzedaży. Forum dyskusyjne dyrektorów i menedżerów sprzedaży. Kierowanie zespołem handlowców, motywowanie sprzedawców, realizacja targetów, szkolenie i coaching, aktywizacja rynku.