Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Przedstawiciel Handlowy
• nawiązywanie kontaktów biznesowych, prezentacja i sprzedaż usług kurierskich w zakresie przesyłek krajowych i międzynarodowych
• podtrzymywanie relacji handlowych z aktualnymi klientami i rozwijanie strefy,
• administrowanie bazą danych klientów poprzez regularne kontakty,
• stacjonarna realizacja zadań sprzedażowych,
• tworzenie i analizowanie raportów sprzedaży,
• przygotowywanie ofert specjalnych i akcji promocyjnych
OSIĄGNIĘCIA:
TYTUŁ PRACOWNIKA ROKU 2012 ODDZIAŁU ŁÓDZKIEGO TNT
liczne szkolenia
• podtrzymywanie relacji handlowych z aktualnymi klientami i rozwijanie strefy,
• administrowanie bazą danych klientów poprzez regularne kontakty,
• stacjonarna realizacja zadań sprzedażowych,
• tworzenie i analizowanie raportów sprzedaży,
• przygotowywanie ofert specjalnych i akcji promocyjnych
OSIĄGNIĘCIA:
TYTUŁ PRACOWNIKA ROKU 2012 ODDZIAŁU ŁÓDZKIEGO TNT
liczne szkolenia
Key Account Manager
• nawiązywanie kontaktów biznesowych, prezentacja i sprzedaż usług kurierskich w zakresie przesyłek krajowych i międzynarodowych
• podtrzymywanie relacji handlowych z aktualnymi klientami i rozwijanie strefy,
• współpraca i zarządzanie kurierami w obrębie strefy handlowej,
•Analizowanie rynku i działań konkurencji
• administrowanie bazą danych klientów poprzez regularne kontakty,
• realizacja zadań sprzedażowych,
• tworzenie i analizowanie raportów sprzedaży,
• przygotowywanie ofert specjalnych i akcji promocyjnych
OSIĄGNIĘCIA:
TYTUŁ PRACOWNIKA ROKU 2012 ODDZIAŁU ŁÓDZKIEGO TNT
• podtrzymywanie relacji handlowych z aktualnymi klientami i rozwijanie strefy,
• współpraca i zarządzanie kurierami w obrębie strefy handlowej,
•Analizowanie rynku i działań konkurencji
• administrowanie bazą danych klientów poprzez regularne kontakty,
• realizacja zadań sprzedażowych,
• tworzenie i analizowanie raportów sprzedaży,
• przygotowywanie ofert specjalnych i akcji promocyjnych
OSIĄGNIĘCIA:
TYTUŁ PRACOWNIKA ROKU 2012 ODDZIAŁU ŁÓDZKIEGO TNT
Pełniący obowiązki Handlowca w Radomiu
- opieka nad klientami w Radomiu do czasu wyłonienia nowego zespołu handlowego;
- usystematyzowanie bazy danych o klientach;
- wprowadzenie zmian we współpracy z dotychczasowymi klientami mające na celu poprawę jakości pracy S&M - w szczególności zmiana sposobu przyjmowania zleceń (my tnt, infolinia CS)
- usystematyzowanie bazy danych o klientach;
- wprowadzenie zmian we współpracy z dotychczasowymi klientami mające na celu poprawę jakości pracy S&M - w szczególności zmiana sposobu przyjmowania zleceń (my tnt, infolinia CS)
SPECJALISTA DS MARKETINGU
AGMI
- fakturowanie,
- przygotowywanie ofert dla klientów,
- tworzenie bazy klientów, utrzymywanie kontaktów z nimi,
- przygotowywanie projektów etykiet,
- obróbka zdjęć na stronę internetową i do folderów reklamowych,
- przygotowywanie statystyk zejścia towaru i ich analiza,
- planowanie działań poszczególnych pracowników,
- prowadzenie akt osobowych pracowników
- przygotowywanie ofert dla klientów,
- tworzenie bazy klientów, utrzymywanie kontaktów z nimi,
- przygotowywanie projektów etykiet,
- obróbka zdjęć na stronę internetową i do folderów reklamowych,
- przygotowywanie statystyk zejścia towaru i ich analiza,
- planowanie działań poszczególnych pracowników,
- prowadzenie akt osobowych pracowników
Szkolenia i kursy
liczne szkolenia sprzedażowe doskonalące techniki sprzedaży,
Specjalizacje
Marketing
Marketing handlowy
Inne
Znajomość pakietu office, programów Corel Draw, Photoshop, programu do rozliczeń Subiekt,
prawo jazdy kat. B
prawo jazdy kat. B
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Logistyka
Celem tej grupy jest kontakt osób zainteresowanych logistyką szeroko rozumianej. Wymiana wiedzy i doświadczenia z tej dziedziny.
Pasjonaci Logistyki
Cel grupy to swobodna wymiana poglądów na tematy logistyczne, także te związane z zatrudnieniem czy wykształceniem.