Katarzyna Zagrosik

Account Manager TNT EXPRESS WORLDWIDE \(POLAND\) Sp. z o. o.
Łódź, łódzkie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Kuehne-Nagel Sp. z o.o.
Business Development
TNT Express Worldwide (Poland) sp. z o.o.
Przedstawiciel Handlowy
• nawiązywanie kontaktów biznesowych, prezentacja i sprzedaż usług kurierskich w zakresie przesyłek krajowych i międzynarodowych

• podtrzymywanie relacji handlowych z aktualnymi klientami i rozwijanie strefy,

• administrowanie bazą danych klientów poprzez regularne kontakty,

• stacjonarna realizacja zadań sprzedażowych,

• tworzenie i analizowanie raportów sprzedaży,

• przygotowywanie ofert specjalnych i akcji promocyjnych


OSIĄGNIĘCIA:


TYTUŁ PRACOWNIKA ROKU 2012 ODDZIAŁU ŁÓDZKIEGO TNT
liczne szkolenia
TNT Express Worldwide (Poland) sp. z o.o.
Key Account Manager
• nawiązywanie kontaktów biznesowych, prezentacja i sprzedaż usług kurierskich w zakresie przesyłek krajowych i międzynarodowych

• podtrzymywanie relacji handlowych z aktualnymi klientami i rozwijanie strefy,

• współpraca i zarządzanie kurierami w obrębie strefy handlowej,

•Analizowanie rynku i działań konkurencji

• administrowanie bazą danych klientów poprzez regularne kontakty,

• realizacja zadań sprzedażowych,

• tworzenie i analizowanie raportów sprzedaży,

• przygotowywanie ofert specjalnych i akcji promocyjnych


OSIĄGNIĘCIA:


TYTUŁ PRACOWNIKA ROKU 2012 ODDZIAŁU ŁÓDZKIEGO TNT
TNT
Pełniący obowiązki Handlowca w Radomiu
TNT
- opieka nad klientami w Radomiu do czasu wyłonienia nowego zespołu handlowego;
- usystematyzowanie bazy danych o klientach;
- wprowadzenie zmian we współpracy z dotychczasowymi klientami mające na celu poprawę jakości pracy S&M - w szczególności zmiana sposobu przyjmowania zleceń (my tnt, infolinia CS)
K-EX Sp. z o.o.
POBK
- OBSŁUGA KLIENTÓW,
- RAPORTOWANIE PRZESYŁEK,
- ROZLICZANIE KURIERÓW,
- ZAKŁADANIE ZLECEŃ
- OPIEKA NAD KLUCZOWYM KLIENTEM ODDZIAŁU
Logo
SPECJALISTA DS MARKETINGU
AGMI
- fakturowanie,
- przygotowywanie ofert dla klientów,
- tworzenie bazy klientów, utrzymywanie kontaktów z nimi,
- przygotowywanie projektów etykiet,
- obróbka zdjęć na stronę internetową i do folderów reklamowych,
- przygotowywanie statystyk zejścia towaru i ich analiza,
- planowanie działań poszczególnych pracowników,
- prowadzenie akt osobowych pracowników

Szkolenia i kursy

liczne szkolenia sprzedażowe doskonalące techniki sprzedaży,

Edukacja

Logo
geografia turyzmu i hotelarstwa, magisterskie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Marketing
Marketing handlowy

Inne

Znajomość pakietu office, programów Corel Draw, Photoshop, programu do rozliczeń Subiekt,
prawo jazdy kat. B

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Logistyka
Logistyka
Celem tej grupy jest kontakt osób zainteresowanych logistyką szeroko rozumianej. Wymiana wiedzy i doświadczenia z tej dziedziny.
Pasjonaci Logistyki
Pasjonaci Logistyki
Cel grupy to swobodna wymiana poglądów na tematy logistyczne, także te związane z zatrudnieniem czy wykształceniem.
Transport & Logistyka
Transport & Logistyka
Transport, spedycja i logistyka w pełnym tego słowa znaczeniu
Transport Spedycja Logistyka
Transport Spedycja Logistyka
Grupa dla osób związanych z branżą transportowo-spedycyjno-logistyczną