Umiejętności
BPO
Contact Center Operations
Negocjacje kontraktu
CRM Program Management
Pozyskiwanie klientów
Marketing
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
Outsourcing
Rozwój produktu
marketing produktu
Relacje strategiczne
Obsługa klienta
Doświadczenie zawodowe
Kierownik sprzedaży
Odpowiedzialna za bezpośrednie kontakty z Klientem. Ciągły udział w określeniu potrzeb związanych z planowaną kampanią oraz identyfikowaniu bieżących i ewentualnie przyszłych oczekiwań wobec S8 S.A.
______________________________________________________________________________________________________________
Responsible for direct contact with the Clients. Constant participation in defining their needs connected with the planned campaign. I also identify current and possibly future expectations of the company S8.
______________________________________________________________________________________________________________
Responsible for direct contact with the Clients. Constant participation in defining their needs connected with the planned campaign. I also identify current and possibly future expectations of the company S8.
Specjalista ds. Klientów Strategicznych
- Udział w spotkaniach z Klientami podczas prowadzonych rozmów i negocjacji umów
- Przygotowanie oferty dla klientów
- Organizacja spotkań z klientami, przygotowywanie i kompletowanie materiałów do spotkań
- Wspieranie reklamacji zgłaszanych przez klientów strategicznych firmy
- Ścisła współpraca z działem operacji
- Przygotowanie oferty dla klientów
- Organizacja spotkań z klientami, przygotowywanie i kompletowanie materiałów do spotkań
- Wspieranie reklamacji zgłaszanych przez klientów strategicznych firmy
- Ścisła współpraca z działem operacji
współpracownik
wystawiono
Odpowiednia osoba na odpowiednim miejscu.
Pełen profesjonalizm :)
Pełen profesjonalizm :)
klient
wystawiono
Świetny kontakt, profesjonalne podejście.
wystawiono
Z Kasią współpracuje od ponad 2 lat. Jest osobą otwartą, zyczliwą a co najważniejsze osobą bardzo zaangażowaną. Posiada dużą wiedzę w zakresie pozyskiwania klientów i psychologii biznesu. Wnosi do zespołu dużo uśmiechu ale najważniejsze jest to że jest tym kim jest. Kasia obecnie jest osobą na właściwym miejscu.
współpracownik
wystawiono
Kasia to bardzo ambitna i pracowita osoba. Wnosi do firmy bardzo dużo motywacji oraz uśmiechu. Zaangażowanie w wykonywaniu pracy sprawia, że Kasia świetnie radzi sobie z pozyskiwaniem klientów. Współpraca z Kasią to przyjemność.
wystawiono
Pani Katarzyna jest wysokiej klasy fachowcem w swojej branży. Potrafi dopasować ofertę do każdego klienta. Efekty współpracy z Panią Kasią i firmą BPOSparrow którą reprezentuje oceniam bardzo wysoko. Polecam kontakty biznesowe z p. Kasią.
wystawiono
Pani Katarzyna jest ambitna i pracowita, zaangażowana sprawami, którymi się zajmuję, kreatywne pomysły owocują coraz lepszymi wynikami. Polecam współpracę.
wystawiono
Kasia to osoba o dużym potencjale i temperamencie, zaangażowana w to co robi, pomocna i zawsze uśmiechnięta ! :-) Jako, iż współpracujemy ze sobą mogę śmiało napisać, że każdego dnia przynosi ze sobą dużo motywacji, entuzjazmu i poczucia humoru, dzięki czemu napędza wszystkich wkoło! ;)
współpracownik
wystawiono
"Mierz siły na zamiary. Ustalaj realne cele i marzenia adekwatne do Twoich możliwości i potencjału, a sukces na pewno będzie w Twoim zasięgu. Nie porównuj się z innymi ludźmi... Ty, bowiem jesteś oryginalną i wyjątkową jednostką i nie ma drugiego takiego człowieka jak Ty."
Kasiu współpraca z Tobą to prawdziwa przyjemność!
Kasiu współpraca z Tobą to prawdziwa przyjemność!
Project Quality Controler
- prowadzenie odsłuchów rozmów i ich analizę,
- przygotowanie raportów i zestawień dotyczących wskaźników jakościowych oraz tych wychodzacych do klientów.
- rekomendowanie zmian i identyfikowanie obszarów do rozwoju
- przygotowywanie materiałów na potrzeby wspołpracownikow.
- monitorowanie i ewidencjonowanie reklamacji klientów,
- analiza błędów „produkcyjnych”, przekazanie informacji Koordynatorowi Projektu
- ścisła współpraca z Koordynatorem Projektu
- sprawdzanie poprawności zaznaczania statusów przez Konsultantów
- przygotowywanie analiz z rozmów ( z danych dotyczących rozmów) na życzenie klienta
Jednym zdaniem jak coś jest nie tak, wiem o tym pierwsza i staram się, by błedy jak najszybciej zostały zniwelowane: )
- przygotowanie raportów i zestawień dotyczących wskaźników jakościowych oraz tych wychodzacych do klientów.
- rekomendowanie zmian i identyfikowanie obszarów do rozwoju
- przygotowywanie materiałów na potrzeby wspołpracownikow.
- monitorowanie i ewidencjonowanie reklamacji klientów,
- analiza błędów „produkcyjnych”, przekazanie informacji Koordynatorowi Projektu
- ścisła współpraca z Koordynatorem Projektu
- sprawdzanie poprawności zaznaczania statusów przez Konsultantów
- przygotowywanie analiz z rozmów ( z danych dotyczących rozmów) na życzenie klienta
Jednym zdaniem jak coś jest nie tak, wiem o tym pierwsza i staram się, by błedy jak najszybciej zostały zniwelowane: )
wystawiono
Pełna mnóstwa pozytywnej energii, uśmiechnięta i zarażająca tą pozytywną energią osoby w swoim otoczeniu. Jednocześnie profesjonalistka wykonująca swoje obowiązki zawsze na czas i zawsze na najwyższym poziomie jakości.
współpracownik
wystawiono
Ogromne zaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone obowiązki sprawia, że współpraca z Kasią sprawia niesamowitą przyjemność.
Specialista ds Sprzedaży
4 evenNET Sp. z o.o.
• Kontakt telefoniczny z klientami prywatnymi i biznesowymi;
• Obsługa ruchu przychodzącego i wychodzącego;
• Telefoniczne badanie opinii klientów;
• Realizacja sprzedaży telefonicznej i pobieranie zamówień;
• Wprowadzanie danych do systemów transakcyjnych;
• Bieżące telefoniczne udzielanie informacji na temat oferowanych produktów i usług;
• Aktualizowanie bazy danych;
• Badanie potrzeb i preferencji Klientów;
• Obsługa obecnych i pozyskiwanie nowych Klientów;
• Utrzymywanie stałego poziomu pracy;
• Osiąganie wymaganych parametrów – efektywność i produktywność;
• Budowanie dobrego wizerunku firmy poprzez utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
• Obsługa ruchu przychodzącego i wychodzącego;
• Telefoniczne badanie opinii klientów;
• Realizacja sprzedaży telefonicznej i pobieranie zamówień;
• Wprowadzanie danych do systemów transakcyjnych;
• Bieżące telefoniczne udzielanie informacji na temat oferowanych produktów i usług;
• Aktualizowanie bazy danych;
• Badanie potrzeb i preferencji Klientów;
• Obsługa obecnych i pozyskiwanie nowych Klientów;
• Utrzymywanie stałego poziomu pracy;
• Osiąganie wymaganych parametrów – efektywność i produktywność;
• Budowanie dobrego wizerunku firmy poprzez utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
Szkolenia i kursy
- Negocjacje w Biznesie
- Sprzedaż - najważniejsza umiejętność przyszłości
- Sprzedaż - najważniejsza umiejętność przyszłości
Specjalizacje
Call Center
Inne
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Sport; Muzyka; Podróże!
Grupy
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
BPOSparrow
BPOSparrow – Centrum outsourcingu usług Contact Center. Zaprojektowane by spełniać oczekiwania, stworzone by trwać i zaspakajać najbardziej wymagających Klientów. Wspólnie dolecimy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
ETAT
Informacje na temat etatu, pracy, poszukiwania pracy i wszelkie ciekawe informacje dotyczące tego tematu. Miejsce w którym można znaleźć wskazówki, ciekawe artykuły jak również sasięgnąć porady.
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Forum Call Center
Forum Call Center to miejsce spotkania profesjonalistów branży Customer Contact Center. Forum zostało powołane jako odpowiedź na potrzeby zarówno samej branży - firm świadczących usługi komunikacji z
Fotografia reklamowa
Zapraszam do uczestnictwa i dyskusji wszystkie osoby zajmujące się zawodowo ( i nie tylko) fotografią reklamową oraz wszystkich zainteresowanych tą dziedziną fotografii.
Jakość
Grupa osób związanych z zarządzaniem jakością, a także środowiskiem i bezpieczeństwem w organizacjach oraz auditowaniem systemów.