Katarzyna Wyder

Kierownik Sprzedaży
Ruda Śląska, śląskie

Umiejętności

BPO Contact Center Operations Negocjacje kontraktu CRM Program Management Pozyskiwanie klientów Marketing Microsoft Excel Microsoft Office Microsoft Word Outsourcing Rozwój produktu marketing produktu Relacje strategiczne Obsługa klienta

Doświadczenie zawodowe

S8 Spółka Akcyjna
Kierownik sprzedaży
Odpowiedzialna za bezpośrednie kontakty z Klientem. Ciągły udział w określeniu potrzeb związanych z planowaną kampanią oraz identyfikowaniu bieżących i ewentualnie przyszłych oczekiwań wobec S8 S.A.

______________________________________________________________________________________________________________

Responsible for direct contact with the Clients. Constant participation in defining their needs connected with the planned campaign. I also identify current and possibly future expectations of the company S8.
S8 Spółka Akcyjna
specjalista ds. klientów kluczowych | Departament: Sprzedaży i Marketingu
Rafał Popławski
Rafał Popławski · klient
wystawiono
Świetna komunikacja, wyjątkowe kompetencje interpersonalne. Polecam!
BPOSparrow Sp. z o.o.
Specjalista ds. Klientów Strategicznych
- Udział w spotkaniach z Klientami podczas prowadzonych rozmów i negocjacji umów
- Przygotowanie oferty dla klientów
- Organizacja spotkań z klientami, przygotowywanie i kompletowanie materiałów do spotkań
- Wspieranie reklamacji zgłaszanych przez klientów strategicznych firmy
- Ścisła współpraca z działem operacji
Usunięty Użytkownik
współpracownik
wystawiono
Odpowiednia osoba na odpowiednim miejscu.
Pełen profesjonalizm :)
Usunięty Użytkownik
klient
wystawiono
Świetny kontakt, profesjonalne podejście.
Krystian Szwarc
Krystian Szwarc · współpracownik
wystawiono
Z Kasią współpracuje od ponad 2 lat. Jest osobą otwartą, zyczliwą a co najważniejsze osobą bardzo zaangażowaną. Posiada dużą wiedzę w zakresie pozyskiwania klientów i psychologii biznesu. Wnosi do zespołu dużo uśmiechu ale najważniejsze jest to że jest tym kim jest. Kasia obecnie jest osobą na właściwym miejscu.
Usunięty Użytkownik
współpracownik
wystawiono
Kasia to bardzo ambitna i pracowita osoba. Wnosi do firmy bardzo dużo motywacji oraz uśmiechu. Zaangażowanie w wykonywaniu pracy sprawia, że Kasia świetnie radzi sobie z pozyskiwaniem klientów. Współpraca z Kasią to przyjemność.
Mirosław Kot
Mirosław Kot · usługodawca
wystawiono
Pani Katarzyna jest wysokiej klasy fachowcem w swojej branży. Potrafi dopasować ofertę do każdego klienta. Efekty współpracy z Panią Kasią i firmą BPOSparrow którą reprezentuje oceniam bardzo wysoko. Polecam kontakty biznesowe z p. Kasią.
Damian Wilpert
Damian Wilpert · współpracownik
wystawiono
Pani Katarzyna jest ambitna i pracowita, zaangażowana sprawami, którymi się zajmuję, kreatywne pomysły owocują coraz lepszymi wynikami. Polecam współpracę.
Dawid P.
Dawid P. · współpracownik
wystawiono
Kasia to osoba o dużym potencjale i temperamencie, zaangażowana w to co robi, pomocna i zawsze uśmiechnięta ! :-) Jako, iż współpracujemy ze sobą mogę śmiało napisać, że każdego dnia przynosi ze sobą dużo motywacji, entuzjazmu i poczucia humoru, dzięki czemu napędza wszystkich wkoło! ;)
Usunięty Użytkownik
współpracownik
wystawiono
"Mierz siły na zamiary. Ustalaj realne cele i marzenia adekwatne do Twoich możliwości i potencjału, a sukces na pewno będzie w Twoim zasięgu. Nie porównuj się z innymi ludźmi... Ty, bowiem jesteś oryginalną i wyjątkową jednostką i nie ma drugiego takiego człowieka jak Ty."
Kasiu współpraca z Tobą to prawdziwa przyjemność!
4EverNET Sp. z o.o.
Project Quality Controler
- prowadzenie odsłuchów rozmów i ich analizę,
- przygotowanie raportów i zestawień dotyczących wskaźników jakościowych oraz tych wychodzacych do klientów.
- rekomendowanie zmian i identyfikowanie obszarów do rozwoju
- przygotowywanie materiałów na potrzeby wspołpracownikow.
- monitorowanie i ewidencjonowanie reklamacji klientów,
- analiza błędów „produkcyjnych”, przekazanie informacji Koordynatorowi Projektu
- ścisła współpraca z Koordynatorem Projektu
- sprawdzanie poprawności zaznaczania statusów przez Konsultantów
- przygotowywanie analiz z rozmów ( z danych dotyczących rozmów) na życzenie klienta

Jednym zdaniem jak coś jest nie tak, wiem o tym pierwsza i staram się, by błedy jak najszybciej zostały zniwelowane: )
Sylwia Warzecha
Sylwia Warzecha · współpracownik
wystawiono
Pełna mnóstwa pozytywnej energii, uśmiechnięta i zarażająca tą pozytywną energią osoby w swoim otoczeniu. Jednocześnie profesjonalistka wykonująca swoje obowiązki zawsze na czas i zawsze na najwyższym poziomie jakości.
Usunięty Użytkownik
współpracownik
wystawiono
Ogromne zaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone obowiązki sprawia, że współpraca z Kasią sprawia niesamowitą przyjemność.
Logo
Specialista ds Sprzedaży
4 evenNET Sp. z o.o.
• Kontakt telefoniczny z klientami prywatnymi i biznesowymi;
• Obsługa ruchu przychodzącego i wychodzącego;
• Telefoniczne badanie opinii klientów;
• Realizacja sprzedaży telefonicznej i pobieranie zamówień;
• Wprowadzanie danych do systemów transakcyjnych;
• Bieżące telefoniczne udzielanie informacji na temat oferowanych produktów i usług;
• Aktualizowanie bazy danych;
• Badanie potrzeb i preferencji Klientów;
• Obsługa obecnych i pozyskiwanie nowych Klientów;
• Utrzymywanie stałego poziomu pracy;
• Osiąganie wymaganych parametrów – efektywność i produktywność;
• Budowanie dobrego wizerunku firmy poprzez utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.

Szkolenia i kursy

- Negocjacje w Biznesie
- Sprzedaż - najważniejsza umiejętność przyszłości

Specjalizacje

Call Center
Inne
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

Sport; Muzyka; Podróże!

Grupy

21 wszystkich wypowiedzi
19 plusów
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
BPOSparrow
BPOSparrow
BPOSparrow – Centrum outsourcingu usług Contact Center. Zaprojektowane by spełniać oczekiwania, stworzone by trwać i zaspakajać najbardziej wymagających Klientów. Wspólnie dolecimy
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
ETAT
ETAT
Informacje na temat etatu, pracy, poszukiwania pracy i wszelkie ciekawe informacje dotyczące tego tematu. Miejsce w którym można znaleźć wskazówki, ciekawe artykuły jak również sasięgnąć porady.
EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Fani Excela
Fani Excela
Forum dla wszystkich, dla których jednym z instrumentów pracy jest arkusz kalkulacyjny.
Forum Call Center
Forum Call Center
Forum Call Center to miejsce spotkania profesjonalistów branży Customer Contact Center. Forum zostało powołane jako odpowiedź na potrzeby zarówno samej branży - firm świadczących usługi komunikacji z
Fotografia reklamowa
Fotografia reklamowa
Zapraszam do uczestnictwa i dyskusji wszystkie osoby zajmujące się zawodowo ( i nie tylko) fotografią reklamową oraz wszystkich zainteresowanych tą dziedziną fotografii.
Jakość
Jakość
Grupa osób związanych z zarządzaniem jakością, a także środowiskiem i bezpieczeństwem w organizacjach oraz auditowaniem systemów.