Języki
angielski
biegły
hiszpański
dobry
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Koordynator ds. zarządzania ofertą inwestycyjną (dział marketingu)
Aviva (do czerwca 2009 Commercial Union)
• przygotowywanie i wdrażanie kampanii sprzedażowych oraz wizerunkowych - ATL/BTL
• koordynowanie projektów marketingowych (np. wdrażanie nowych produktów oraz zmian w już istniejących produktach, newsletter inwestycyjny)
• udział we wprowadzaniu na rynek nowych produktów - fundusze inwestycyjne, ubezpieczenia inwestycyjne
• redagowanie oraz nadzór składu i przygotowania do druku materiałów reklamowych oraz informacyjnych (ulotki, plakaty, materiały marketingowe i prasowe do wydawnictw wewnętrznych i zewnętrznych)
• webwriting oraz aktualizacja strony internetowej i intranetowej (współtworzenie grafik, redakcja tekstów, aktualizacja dokumentów i treści)
• współpraca z działem sprzedaży, agencjami reklamowymi oraz interaktywnymi, domem mediowym, drukarniami oraz dostawcami zewnętrznymi
• koordynowanie projektów marketingowych (np. wdrażanie nowych produktów oraz zmian w już istniejących produktach, newsletter inwestycyjny)
• udział we wprowadzaniu na rynek nowych produktów - fundusze inwestycyjne, ubezpieczenia inwestycyjne
• redagowanie oraz nadzór składu i przygotowania do druku materiałów reklamowych oraz informacyjnych (ulotki, plakaty, materiały marketingowe i prasowe do wydawnictw wewnętrznych i zewnętrznych)
• webwriting oraz aktualizacja strony internetowej i intranetowej (współtworzenie grafik, redakcja tekstów, aktualizacja dokumentów i treści)
• współpraca z działem sprzedaży, agencjami reklamowymi oraz interaktywnymi, domem mediowym, drukarniami oraz dostawcami zewnętrznymi
Asystentka
DIVERSA Doradztwo Personalne
• wsparcie konsultantów w ich codziennej pracy (przygotowywanie i tłumaczenie raportów dla klientów, prace administracyjne)
• udział w projektach rekrutacyjnych (redakcja i publikacja ogłoszeń w prasie i portalach internetowych, wstępna selekcja cv, przeprowadzanie wstępnych rozmów rekrutacyjnych itp.)
• udział w projektach rekrutacyjnych (redakcja i publikacja ogłoszeń w prasie i portalach internetowych, wstępna selekcja cv, przeprowadzanie wstępnych rozmów rekrutacyjnych itp.)
Local Loyalty Marketing Implementer
• udział w przygotowywaniu i wdrażaniu programu lojalnościowego Shell V-Power Club (udział w przygotowywaniu katalogów, pakietów startowych, opisów produktów)
• aktualizacja katalogów, przygotowywanie sezonowych promocji i kampanii mailingowych w ramach programu Smart (wdrażanie sezonowych kampanii promocyjnych, przygotowywanie ulotek promocyjnych i korespondencji do klientów)
• aktualizacja katalogów, przygotowywanie sezonowych promocji i kampanii mailingowych w ramach programu Smart (wdrażanie sezonowych kampanii promocyjnych, przygotowywanie ulotek promocyjnych i korespondencji do klientów)
Szkolenia i kursy
Kurs Pilota Wycieczek (2003)
• Jak pisać by być czytanym (Mediapolis)
• Współpraca z domami mediowymi (Starcom)
• Skuteczna kampania internetowa w Google (Google)
• Przygotowanie skutecznej promocji konsumenckiej w praktyce (ECU Marketing)
• Pisanie tekstów reklamowych i informacyjnych (ECU Marketing)
• Aviva Way of Marketing (Aviva London)
• Brief writing (Aviva London)
• Jak pisać by być czytanym (Mediapolis)
• Współpraca z domami mediowymi (Starcom)
• Skuteczna kampania internetowa w Google (Google)
• Przygotowanie skutecznej promocji konsumenckiej w praktyce (ECU Marketing)
• Pisanie tekstów reklamowych i informacyjnych (ECU Marketing)
• Aviva Way of Marketing (Aviva London)
• Brief writing (Aviva London)
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
podróże, książki (literatura faktu i podróżnicza, reportaże, biografie), kulinaria (redaktor bloga „Kot w filiżance”)
Inne
• bardzo dobra znajomość MS Office (Word, Excell, Power Point)
• umiejętność obsługi CMS (Guttenberg, RedDot)
• znajomość Lotus Notes
• podstawowa znajomość html i Photoshop
• bardzo dobra znajomość języka polskiego w mowie i piśmie; tzw. „lekkie pióro”
• umiejętność tworzenia tekstów marketingowych i informacyjnych
• webwriting (umiejętność pisania tekstów do mediów elektronicznych)
• zmysł estetyczny
• umiejętność obsługi CMS (Guttenberg, RedDot)
• znajomość Lotus Notes
• podstawowa znajomość html i Photoshop
• bardzo dobra znajomość języka polskiego w mowie i piśmie; tzw. „lekkie pióro”
• umiejętność tworzenia tekstów marketingowych i informacyjnych
• webwriting (umiejętność pisania tekstów do mediów elektronicznych)
• zmysł estetyczny
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
CVexpert.pl
Kompleksowo wspieramy specjalistów i managerów w procesie wdrażania zmian zawodowych. Prowadzimy innowacyjne projekty outplacement kierowane do klientów biznesowych i indywidualny