Katarzyna Woźniak

Head of Marketing, Amundi Polska TFI S.A.
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
hiszpański
dobry
niemiecki
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Head of Marketing
Amundi Polska TFI S.A.
Logo
Koordynator ds. zarządzania ofertą inwestycyjną (dział marketingu)
Aviva (do czerwca 2009 Commercial Union)
• przygotowywanie i wdrażanie kampanii sprzedażowych oraz wizerunkowych - ATL/BTL
• koordynowanie projektów marketingowych (np. wdrażanie nowych produktów oraz zmian w już istniejących produktach, newsletter inwestycyjny)
• udział we wprowadzaniu na rynek nowych produktów - fundusze inwestycyjne, ubezpieczenia inwestycyjne
• redagowanie oraz nadzór składu i przygotowania do druku materiałów reklamowych oraz informacyjnych (ulotki, plakaty, materiały marketingowe i prasowe do wydawnictw wewnętrznych i zewnętrznych)
• webwriting oraz aktualizacja strony internetowej i intranetowej (współtworzenie grafik, redakcja tekstów, aktualizacja dokumentów i treści)
• współpraca z działem sprzedaży, agencjami reklamowymi oraz interaktywnymi, domem mediowym, drukarniami oraz dostawcami zewnętrznymi
Logo
Asystentka
DIVERSA Doradztwo Personalne
• wsparcie konsultantów w ich codziennej pracy (przygotowywanie i tłumaczenie raportów dla klientów, prace administracyjne)
• udział w projektach rekrutacyjnych (redakcja i publikacja ogłoszeń w prasie i portalach internetowych, wstępna selekcja cv, przeprowadzanie wstępnych rozmów rekrutacyjnych itp.)
Shell Polska Sp. z o.o.
Local Loyalty Marketing Implementer
• udział w przygotowywaniu i wdrażaniu programu lojalnościowego Shell V-Power Club (udział w przygotowywaniu katalogów, pakietów startowych, opisów produktów)
• aktualizacja katalogów, przygotowywanie sezonowych promocji i kampanii mailingowych w ramach programu Smart (wdrażanie sezonowych kampanii promocyjnych, przygotowywanie ulotek promocyjnych i korespondencji do klientów)

Szkolenia i kursy

Kurs Pilota Wycieczek (2003)
• Jak pisać by być czytanym (Mediapolis)
• Współpraca z domami mediowymi (Starcom)
• Skuteczna kampania internetowa w Google (Google)
• Przygotowanie skutecznej promocji konsumenckiej w praktyce (ECU Marketing)
• Pisanie tekstów reklamowych i informacyjnych (ECU Marketing)
• Aviva Way of Marketing (Aviva London)
• Brief writing (Aviva London)

Edukacja

Logo
Język polski dla niepolonistów, studia podyplomowe
Uniwersytet Warszawski
Logo
Marketing, Psychologia Ekonomiczna, magisterskie
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem

Zainteresowania

podróże, książki (literatura faktu i podróżnicza, reportaże, biografie), kulinaria (redaktor bloga „Kot w filiżance”)

Inne

• bardzo dobra znajomość MS Office (Word, Excell, Power Point)
• umiejętność obsługi CMS (Guttenberg, RedDot)
• znajomość Lotus Notes
• podstawowa znajomość html i Photoshop
• bardzo dobra znajomość języka polskiego w mowie i piśmie; tzw. „lekkie pióro”
• umiejętność tworzenia tekstów marketingowych i informacyjnych
• webwriting (umiejętność pisania tekstów do mediów elektronicznych)
• zmysł estetyczny

Grupy

Akademia Leona Koźmińskiego
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Aviva Investors
Aviva Investors
Grupa Aviva Investors
CVexpert.pl
CVexpert.pl
Kompleksowo wspieramy specjalistów i managerów w procesie wdrażania zmian zawodowych. Prowadzimy innowacyjne projekty outplacement kierowane do klientów biznesowych i indywidualny
Motocykle
Motocykle
Grupa dla osób posiadających motocykl oraz planujących zakup jednoślada.
Studio Skutecznej Reklamy
Studio Skutecznej Reklamy
Jak stworzyć skuteczną kampanię reklamową (wizerunkową)?