Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Ekspert - Analityk Pracy
The Chartered Institute of Logistics and Transport (UK)
Projekt "Przeprowadzenia badania i opracowanie raportu wraz z rekomendacjami w zakresie: Analizy obciążenia pracą i opracowania standardów pracy dla wszystkich grup zawodowych w sądownictwie" dla Ministerstwa Sprawiedliwości.
Głównym celem projektu jest "stworzenie miarodajnych instrumentów weryfikacji rozmieszczenia środków etatowych i ich rozdziału lub dyslokacji w sądownictwie powszechnym w Polsce co pozwoli na wypracowanie racjonalnej, opartej na obiektywnych kryteriach polityki gospodarowania zasobami etatowymi".
Obowiązki:
- identyfikowanie procesów realizowanych w badanej jednostce,
- mapowanie (z użyciem programu Bizagi Process Modeler w notacji BPM) i opis zidentyfikowanych procesów,
- udział w warsztatach poświęconych standaryzacji procesów,
- pomiar czasochłonności procesów,
- wskazanie parametrów niezbędnych do określenia obciążenia pracą badanej jednostki wraz z podaniem źródła ich pozyskiwania,
- obliczenie obciążenia pracą badanej jednostki,
- sporządzenie raportu końcowego.
Głównym celem projektu jest "stworzenie miarodajnych instrumentów weryfikacji rozmieszczenia środków etatowych i ich rozdziału lub dyslokacji w sądownictwie powszechnym w Polsce co pozwoli na wypracowanie racjonalnej, opartej na obiektywnych kryteriach polityki gospodarowania zasobami etatowymi".
Obowiązki:
- identyfikowanie procesów realizowanych w badanej jednostce,
- mapowanie (z użyciem programu Bizagi Process Modeler w notacji BPM) i opis zidentyfikowanych procesów,
- udział w warsztatach poświęconych standaryzacji procesów,
- pomiar czasochłonności procesów,
- wskazanie parametrów niezbędnych do określenia obciążenia pracą badanej jednostki wraz z podaniem źródła ich pozyskiwania,
- obliczenie obciążenia pracą badanej jednostki,
- sporządzenie raportu końcowego.
Partner Zarządzający - Współwłaściciel
– sporządzanie i realizacja planów rozwoju jednostki,
– zapewnienie pełnej organizacji kursów komputerowych,
– przygotowywanie ofert handlowych i administracja WWW firmy,
– obsługa konta firmowego, fakturowanie i dbanie o poprawność dokumentów księgowych,
– pozyskiwanie pracowników oraz prowadzenie polityki kadrowej,
– mapowanie procesów związanych ze obsługą Klienta (z użyciem programu ADONIS w notacji BPM).
– zapewnienie pełnej organizacji kursów komputerowych,
– przygotowywanie ofert handlowych i administracja WWW firmy,
– obsługa konta firmowego, fakturowanie i dbanie o poprawność dokumentów księgowych,
– pozyskiwanie pracowników oraz prowadzenie polityki kadrowej,
– mapowanie procesów związanych ze obsługą Klienta (z użyciem programu ADONIS w notacji BPM).
wystawiono
Z Kasią Nowińską współpracuję od ponad 5 lat. Przeprowadziliśmy razem w tym czasie wiele wspólnych projektów i podjęliśmy wiele wyzwań. Kasia to osoba świetnie zorganizowania i niezwykle uporządkowana, czego sam cały czas staram się od Niej uczyć. Zawsze podziwiałem także Jej upór w poszukiwaniu metod usprawnienia pracy swojej i innych oraz zwiększania efektywności działania zespołów, w których pracuje. Polecam!
Ekspert
Projekt "Klient w centrum uwagi administracji" dla Kancelarii Prezesa Rady Ministrów
Głównym celem projektu było usprawnienie pracy urzędów administracji rządowej w oparciu o zarządzanie satysfakcją klienta, a w dalszej perspektywie projakościowa i prokliencka reorientacja stosowanego w nich modelu zarządzania, a także pozytywna zmiana wizerunku urzędów administracji rządowej w oczach obywatela.
Obowiązki:
- przeprowadzenie identyfikacji i priorytetyzacji procesów związanych z obsługą Klienta z zespołami projektowymi z wybranych Urzędów (Policja, Urzędy Skarbowe, Archiwum, Urząd Lotnictwa Cywilnego);
- przeprowadzenie czterech 2-dniowych warsztatów dot. mapowania procesów;
- przeprowadzenie pięciu 2-dniowych warsztatów dot. optymalizacji procesów;
- mapowanie (z użyciem programu ARIS Express w notacji EPC) i koordynowanie prac nad mapowaniem procesów związanych z obsługą Klienta oraz bieżące doradztwo na rzecz członków zespołów projektowych z wybranych Urzędów;
- koordynowanie prac nad optymalizacją procesów związanych z obsługą Klienta oraz bieżące doradztwo na rzecz członków zespołów projektowych z wybranych Urzędów;
- opracowanie raportów podsumowujących wyniki prac w wybranych Urzędach.
Głównym celem projektu było usprawnienie pracy urzędów administracji rządowej w oparciu o zarządzanie satysfakcją klienta, a w dalszej perspektywie projakościowa i prokliencka reorientacja stosowanego w nich modelu zarządzania, a także pozytywna zmiana wizerunku urzędów administracji rządowej w oczach obywatela.
Obowiązki:
- przeprowadzenie identyfikacji i priorytetyzacji procesów związanych z obsługą Klienta z zespołami projektowymi z wybranych Urzędów (Policja, Urzędy Skarbowe, Archiwum, Urząd Lotnictwa Cywilnego);
- przeprowadzenie czterech 2-dniowych warsztatów dot. mapowania procesów;
- przeprowadzenie pięciu 2-dniowych warsztatów dot. optymalizacji procesów;
- mapowanie (z użyciem programu ARIS Express w notacji EPC) i koordynowanie prac nad mapowaniem procesów związanych z obsługą Klienta oraz bieżące doradztwo na rzecz członków zespołów projektowych z wybranych Urzędów;
- koordynowanie prac nad optymalizacją procesów związanych z obsługą Klienta oraz bieżące doradztwo na rzecz członków zespołów projektowych z wybranych Urzędów;
- opracowanie raportów podsumowujących wyniki prac w wybranych Urzędach.
Menedżer Regionu Centrum
– zapewnienie pełnej organizacji i rozliczeń kursów RoboCAMP,
– pozyskiwanie pracowników oraz prowadzenie polityki kadrowej jednostki,
– realizacja planów sprzedaży i celów strategicznych.
– pozyskiwanie pracowników oraz prowadzenie polityki kadrowej jednostki,
– realizacja planów sprzedaży i celów strategicznych.
Lider
Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości przy Wyższej Szkole Informatyki Stosowanej i Zarządzania
– sporządzanie i realizacja planów rozwoju jednostki,
– organizacja i promocja szkoleń, wykładów i spotkań oraz aktualizacja stron WWW,
– pozyskiwanie i obsługa osób prowadzących firmy w ramach programu AIP,
– dbanie o poprawność dokumentów finansowych oraz terminowe rozliczenia VAT, PIT i ZUS.
– organizacja i promocja szkoleń, wykładów i spotkań oraz aktualizacja stron WWW,
– pozyskiwanie i obsługa osób prowadzących firmy w ramach programu AIP,
– dbanie o poprawność dokumentów finansowych oraz terminowe rozliczenia VAT, PIT i ZUS.
Główny koordynator
Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości przy Wyższej Szkole Informatyki Stosowanej i Zarządzania
– sporządzanie i realizacja planów rozwoju jednostki,
– organizacja i promocja szkoleń, wykładów i spotkań oraz aktualizacja stron WWW,
– pozyskiwanie osób chcących założyć firmę w ramach programu AIP,
– prowadzenie polityki kadrowej jednostki.
– organizacja i promocja szkoleń, wykładów i spotkań oraz aktualizacja stron WWW,
– pozyskiwanie osób chcących założyć firmę w ramach programu AIP,
– prowadzenie polityki kadrowej jednostki.
Koordynator Działu PR&Marketingu i Działu HR
Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości przy Wyższej Szkole Informatyki Stosowanej i Zarządzania
– organizacja i promocja szkoleń, wykładów i spotkań oraz aktualizacja stron WWW,
– pozyskiwanie osób chcących założyć firmę w ramach programu AIP,
– pozyskiwanie pracowników oraz prowadzenie polityki kadrowej jednostki.
– pozyskiwanie osób chcących założyć firmę w ramach programu AIP,
– pozyskiwanie pracowników oraz prowadzenie polityki kadrowej jednostki.
Szkolenia i kursy
10.2011 Szkolenie Clear Vision w ramach programu Business Expander realizowanego przy współpracy AIP, Youh Business International i CoachWise S.A
09.2011 Wycena wartości klienta – Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości
11.2009 Negocjacje handlowe w praktyce – nie tylko dla przyszłych kierowników sprzedaży – MARS Polska Sp. z o.o.
10.2009 Zarządzanie projektami – Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości
07.2009 Szkolenie „Kreowanie innowacji” organizowane przez Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości
11.2008 Szkolenie „Podstawy coachingu dla każdego” organizowane przez Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości przy Wyższej Szkole Informatyki Stosowanej i Zarządzania w Warszawie
10.2008 Szkolenie „Twórcze rozwiązywanie problemów, czyli jak wykorzystać kreatywność w biznesie?” organizowane przez Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości przy Wyższej Szkole Informatyki Stosowanej i Zarządzania w Warszawie
09.2008 Szkolenie „Trudny klient” organizowane przez QUERCUS
09.2008 Szkolenie „Windykacja należności w praktyce” organizowane przez QUERCUS
02.2007 Szkolenie z "Zarządzania sobą w czasie" organizowane przez Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości przy Wyższej Szkole Informatyki Stosowanej i Zarządzania w Warszawie
11.2005 Kurs bezwzrokowego komputeropisania
na klawiaturze - kurs w Warszawskim Centrum Studenckiego Ruchu Naukowego „Fundacja”
10.2003 Kurs dla kandydatów na wychowawców
w placówkach wypoczynku dzieci i młodzieży
09.2011 Wycena wartości klienta – Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości
11.2009 Negocjacje handlowe w praktyce – nie tylko dla przyszłych kierowników sprzedaży – MARS Polska Sp. z o.o.
10.2009 Zarządzanie projektami – Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości
07.2009 Szkolenie „Kreowanie innowacji” organizowane przez Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości
11.2008 Szkolenie „Podstawy coachingu dla każdego” organizowane przez Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości przy Wyższej Szkole Informatyki Stosowanej i Zarządzania w Warszawie
10.2008 Szkolenie „Twórcze rozwiązywanie problemów, czyli jak wykorzystać kreatywność w biznesie?” organizowane przez Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości przy Wyższej Szkole Informatyki Stosowanej i Zarządzania w Warszawie
09.2008 Szkolenie „Trudny klient” organizowane przez QUERCUS
09.2008 Szkolenie „Windykacja należności w praktyce” organizowane przez QUERCUS
02.2007 Szkolenie z "Zarządzania sobą w czasie" organizowane przez Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości przy Wyższej Szkole Informatyki Stosowanej i Zarządzania w Warszawie
11.2005 Kurs bezwzrokowego komputeropisania
na klawiaturze - kurs w Warszawskim Centrum Studenckiego Ruchu Naukowego „Fundacja”
10.2003 Kurs dla kandydatów na wychowawców
w placówkach wypoczynku dzieci i młodzieży
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Zarządzanie edukacją
Zainteresowania
Kino, muzyka, teatr, gry komputerowe, zarządzanie procesowe, zarządzanie małą firmą, marketing Internetowy.
Organizacje
11.2006 – 11.2007 Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania
05.2007 – 11.2007 Stanowisko: Przewodnicząca Zarządu Samorządu Studentów
Członek Rady Wydziału Zarządzania, Komisji stypendialnej i Senatu.
11.2006 – 05.2007 Stanowisko: Członek Zarządu Samorządu Studentów
05.2007 – 11.2007 Stanowisko: Przewodnicząca Zarządu Samorządu Studentów
Członek Rady Wydziału Zarządzania, Komisji stypendialnej i Senatu.
11.2006 – 05.2007 Stanowisko: Członek Zarządu Samorządu Studentów
Inne
Obsługa komputera:
Środowisko Windows, Środowisko Linux w stopniu podstawowym, MS Office w stopniu zaawansowanym, OpenOffice.org, Adobe Photoshop w stopniu podstawowym, Internet, HTML/CSS w stopniu podstawowym, systemy zarządzania treścią - CMS (WordPress, Joomla!, dedykowane), Google AdWords w stopniu podstawowym, Google Analytics.
10.2006 – 11.2006 Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania
Stanowisko: Wolontariusz pracujący przy obsłudze studentów zagranicznych
11.2005 – 12.2006 Korepetytor z matematyki
Środowisko Windows, Środowisko Linux w stopniu podstawowym, MS Office w stopniu zaawansowanym, OpenOffice.org, Adobe Photoshop w stopniu podstawowym, Internet, HTML/CSS w stopniu podstawowym, systemy zarządzania treścią - CMS (WordPress, Joomla!, dedykowane), Google AdWords w stopniu podstawowym, Google Analytics.
10.2006 – 11.2006 Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania
Stanowisko: Wolontariusz pracujący przy obsłudze studentów zagranicznych
11.2005 – 12.2006 Korepetytor z matematyki
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania
Uczelnia powstała w 1996 roku z inicjatywy Prezesa Polskiej Akademii Nauk. Uczelnia jest członkiem KRASP (Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich), jako jedna z dziewięciu szk&o
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Academia
Szkolenia, szkolenia, szkolenia, czyli merytoryczna jazda dla Ciebie i Twoich współpracowników!
Najświeższe informacje o tym co, gdzie, kiedy i dla kogo.
Jednym słowem: Academia!
AIP WSISiZ
Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości przy Wyższej Szkole Informatyki Stosowanej i Zarządzania. Dzięki działalności AIP, każda młoda osoba do 30 roku życia, może prosto sprawdzić swój pomysł na bizn
Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości
Grupa skupiająca osoby związane z Fundacją Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości - beneficjentów, pracowników i osoby zainteresowanych współpracą z AIP
Aktywne 50 plus
chciałabym aby w tej grupie znalazły sie kobiety po 50, które nie zrezygnowały ze swej aktywności zawodowej, społecznej.
AKTYWNE DZIECKO i AKTYWNY RODZIC
wychodząc na przeciw oczekiwaniom Rodziców stworzyliśmy te grupę, jako miejsce gdzie można się dowiedzieć, wymienić i poszukać inspiracji co i gdzie robić z dzieckiem, gdzie się rozwijać by po prostu
Aktywne kobiety po 60ce
Kobiety na emeryturze i nie tylko, również te, które są ambitne i pragną zmieniać swoje życie.
Attachment
Grupa dla wszystkich, których interesuje attachment-parenting (czyli rodzicielstwo oparte na więzi/przywiązaniu) i dla zatroskanych rodziców oczywiście