Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
SPECJALISTA DS.OBSŁUGI KLIENTA KORPORACYJNEGO
• natychmiastowa reakcja na otrzymane od Klienta zgłoszenie w formie elektronicznej, papierowej lub telefonicznej,
• współpraca z departamentami operacyjnymi i aktywne uczestniczenie
w rozwiązywaniu wszelkich problemów,
• przygotowywanie korespondencji dotyczących wyjaśnianych spraw klienta (odpowiedzi na pisma, generowanie wyciągów, potwierdzenia, zaświadczenia, opinie bankowe, audyty);
• rozpatrywanie wszystkich zaistniałych zgłoszeń, reklamacji, skarg;
• monitorowanie skarg i reklamacji, spraw nie wyjaśnionych przez działy operacyjne;
• współpraca z departamentami operacyjnymi i aktywne uczestniczenie
w rozwiązywaniu wszelkich problemów,
• przygotowywanie korespondencji dotyczących wyjaśnianych spraw klienta (odpowiedzi na pisma, generowanie wyciągów, potwierdzenia, zaświadczenia, opinie bankowe, audyty);
• rozpatrywanie wszystkich zaistniałych zgłoszeń, reklamacji, skarg;
• monitorowanie skarg i reklamacji, spraw nie wyjaśnionych przez działy operacyjne;
Szkolenia i kursy
SZKOLENIE "ASERTYWNOŚĆ W OBSŁUDZE KLIENTA"
SZKOLENIE "JAKOŚĆ W OBSŁUDZE KLIENTA"
SZKOLENIE "JAKOŚĆ W OBSŁUDZE KLIENTA"
Edukacja
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie bazami danych i storage
Zainteresowania
Rodzina, rodzina, rodzina, podróże, muzyka, ekologia - a zwłaszcza możliwości jakie dają źródła energii odnawialnej, piękne ogrody, literatura w wydaniu Krzysztofa Kotowskiego; szeroko rozumiane pojęcie bezpieczeństwa, polityka;
Inne
Nagroda „INSTANT RECOGNITION” otrzymana w Banku Handlowym, za: „pomoc i zaangażowanie w procesie wdrożenia kart kredytowych dla Klientów Citibusiness
Grupy
Biznes w wydaniu kobiet
Jeśli jesteś kobietą i prowadzisz własną firmę a do tego lubisz konkret koniecznie tu zaglądaj.
ZAAWANSOWANA PERSWAZJA
Jak przekonywać innych do swoich pomysłów (nawet, jeśli wmawiali Ci, że nie masz umiejętności perswazyjnych)?