Umiejętności
Zarządzanie klientami
B2B
Strategia biznesowa
Szkolenie korporacyjne
Szkolenie z obsługi klienta
Zarządzanie kluczowymi klientami
Strategia marketingowa
Negocjacje
New Business Development
Project Management
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
biegły
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Sales Manager
• Tworzenie i realizacja strategii sprzedażowej
• Sprzedaż dodatkowych produktów i rozwiązań wśród istniejących klientów
• Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami
• Koordynacja procesów implementacji nowych klientów
• Tworzenie i koordynacja procesów komunikacji wewnętrznej
• Zarządzanie elektronicznym systemem ofert handlowych i kalkulacji warunków finansowych dla klientów
• Tworzenie materiałów marketingowych (m.in. reklam, informacji o produktach, notatek prasowych, folderów informacyjnych, tłumaczenia)
• Organizowanie akcji marketingowych dla klientów
• Przygotowywanie i przeprowadzanie prezentacji marketingowych dla klientów i partnerów
• Analiza konkurencyjności produktów i rozwiązań
• Analiza i prognoza wyników sprzedaży oddziału polskiego
• Tworzenie raportów wyników i trendów dla klientów
• Zarządzanie lokalnym biurem
• Utrzymywanie pozytywnych relacji z kluczowymi partnerami biznesowymi (m.in. z liniami lotniczymi, hotelami, ubezpieczycielami)
• Sprzedaż dodatkowych produktów i rozwiązań wśród istniejących klientów
• Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami
• Koordynacja procesów implementacji nowych klientów
• Tworzenie i koordynacja procesów komunikacji wewnętrznej
• Zarządzanie elektronicznym systemem ofert handlowych i kalkulacji warunków finansowych dla klientów
• Tworzenie materiałów marketingowych (m.in. reklam, informacji o produktach, notatek prasowych, folderów informacyjnych, tłumaczenia)
• Organizowanie akcji marketingowych dla klientów
• Przygotowywanie i przeprowadzanie prezentacji marketingowych dla klientów i partnerów
• Analiza konkurencyjności produktów i rozwiązań
• Analiza i prognoza wyników sprzedaży oddziału polskiego
• Tworzenie raportów wyników i trendów dla klientów
• Zarządzanie lokalnym biurem
• Utrzymywanie pozytywnych relacji z kluczowymi partnerami biznesowymi (m.in. z liniami lotniczymi, hotelami, ubezpieczycielami)
Trener & Coach/właściciel
180Change Katarzyna Wolszczak
• Szkolenia z kometencji miękkich ( m.in. marka osobista, organizacja pracy i komunikacja, zarządzanie sobą w czasie)
• Life & business coaching
• Doradztwo biznesowe
• Doradztwo w zakresie Sales & Account Management
• Autorski program coachingowo-mentoringowy z marki osobistej
• Life & business coaching
• Doradztwo biznesowe
• Doradztwo w zakresie Sales & Account Management
• Autorski program coachingowo-mentoringowy z marki osobistej
Dyrektor Sprzedaży
• Tworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży systemu iAlbatros (SaaS) na rynku polskim
• Pozyskiwanie klientów (korporacje, MŚP, biura podróży obsługujące podróże służbowe)
• Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami
• Tworzenie i rozwój działu sprzedaży
• Opracowywanie prezentacji i ofert handlowych, negocjacje, zamykanie umów
• Przygotowywanie i składanie ofert do przetargów publicznych i zapytań o ofertę
• Reprezentowanie firmy w przetargach publicznych
• Współpraca z dostawcami/kontrahentami
• Koordynacja implementacji nowych klientów we współpracy z działami operacyjnymi
• Ścisła współpraca z działami IT, rozwoju produktu, call center i marketingu
• Szkolenie pracowników
• Zarządzanie kanałami komunikacji z klientami
• Doradztwo dla klientów w zakresie tworzenia i implementacji polityki podróży oraz optymalizacji kosztów
• Analiza produktu pod kątem konkurencyjności rynkowej oraz tworzenie wytycznych do wprowadzania nowych funkcjonalności i dostosowywania systemu na potrzeby klientów
• Raportowanie wyników pracy do zarządu w Polsce i centrali we Francji
• Dbałość o pozytywny wizerunek firmy w ścisłej współpracy z działem marketingu
• Pozyskiwanie klientów (korporacje, MŚP, biura podróży obsługujące podróże służbowe)
• Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami
• Tworzenie i rozwój działu sprzedaży
• Opracowywanie prezentacji i ofert handlowych, negocjacje, zamykanie umów
• Przygotowywanie i składanie ofert do przetargów publicznych i zapytań o ofertę
• Reprezentowanie firmy w przetargach publicznych
• Współpraca z dostawcami/kontrahentami
• Koordynacja implementacji nowych klientów we współpracy z działami operacyjnymi
• Ścisła współpraca z działami IT, rozwoju produktu, call center i marketingu
• Szkolenie pracowników
• Zarządzanie kanałami komunikacji z klientami
• Doradztwo dla klientów w zakresie tworzenia i implementacji polityki podróży oraz optymalizacji kosztów
• Analiza produktu pod kątem konkurencyjności rynkowej oraz tworzenie wytycznych do wprowadzania nowych funkcjonalności i dostosowywania systemu na potrzeby klientów
• Raportowanie wyników pracy do zarządu w Polsce i centrali we Francji
• Dbałość o pozytywny wizerunek firmy w ścisłej współpracy z działem marketingu
Key Account Manager, Large Accounts
• Zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami reprezentującymi prawie 49% portfolio klientów Amadeus i ponad 32% całego rynku polskiego (m.in. American Express, Weco, CWT, HRG, Neckermann, TUI, Fly Away, FCm, Aerocenter, Air Club/BCD, Blue Sky, Grupa Travel, eSky.pl)
• Tworzenie, wdrażanie i monitorowanie Planu Rozwoju Kluczowych Klientów
• Aktywna sprzedaż produktów i rozwiązań
• Opracowywanie prezentacji i ofert handlowych dla klientów, negocjacje i zamykanie umów
• Raporty sprzedaży, trendy i statystyki (dla klientów, wewnętrzne i dla centrali firmy)
• Przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o elektroniczne narzędzia sprzedażowe
• Koordynacja procesów migracji klientów
• Dbałość o bieżącą komunikację z klientami
• Udział w NECSE Corporations Initiative (jako członek międzynarodowego zespołu)
• R&I (Research and Intelligence) Expert dla rynku polskiego
• Project Manager dla projektu wewnętrznego “Engagement Initiative - Employees education & development needs”
• Tworzenie, wdrażanie i monitorowanie Planu Rozwoju Kluczowych Klientów
• Aktywna sprzedaż produktów i rozwiązań
• Opracowywanie prezentacji i ofert handlowych dla klientów, negocjacje i zamykanie umów
• Raporty sprzedaży, trendy i statystyki (dla klientów, wewnętrzne i dla centrali firmy)
• Przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o elektroniczne narzędzia sprzedażowe
• Koordynacja procesów migracji klientów
• Dbałość o bieżącą komunikację z klientami
• Udział w NECSE Corporations Initiative (jako członek międzynarodowego zespołu)
• R&I (Research and Intelligence) Expert dla rynku polskiego
• Project Manager dla projektu wewnętrznego “Engagement Initiative - Employees education & development needs”
Key Account Manager
• Rozwój współpracy i budowanie długofalowych relacji z kluczowymi klientami (m.in. Grupa Żywiec, Grupa WPP, American Restaurants, Jones Lang Lasalle, Fortis Bank, Sodexo)
• Implementacja klientów globalnych i lokalnych
• Pozyskiwanie nowych klientów
• Analizy sprzedaży, P&L, trendów, raportowanie oraz benchmarking
• Doradztwo w planowaniu i zarządzaniu podróżami służbowymi
• Opracowywanie programów redukcji kosztów podróży służbowych
• Opracowywanie prezentacji, ofert (w tym do przetargów) i umów
• Organizacja i prowadzenie szkoleń, konferencji i seminariów dla klientów
• Zarządzanie projektami
• Implementacja nowoczesnych narzędzi online dla klientów korporacyjnych
• Badania satysfakcji klientów
• Promocja, sprzedaż i implementacja BTA (Business Travel Account)
• Działania marketingowe i PR
• Implementacja klientów globalnych i lokalnych
• Pozyskiwanie nowych klientów
• Analizy sprzedaży, P&L, trendów, raportowanie oraz benchmarking
• Doradztwo w planowaniu i zarządzaniu podróżami służbowymi
• Opracowywanie programów redukcji kosztów podróży służbowych
• Opracowywanie prezentacji, ofert (w tym do przetargów) i umów
• Organizacja i prowadzenie szkoleń, konferencji i seminariów dla klientów
• Zarządzanie projektami
• Implementacja nowoczesnych narzędzi online dla klientów korporacyjnych
• Badania satysfakcji klientów
• Promocja, sprzedaż i implementacja BTA (Business Travel Account)
• Działania marketingowe i PR
Senior Business Travel Consultant
• Kompleksowa obsługa wyjazdów służbowych i prywatnych dyplomatów amerykańskich, pracowników Ambasady USA i zagranicznych gości, jak również pracowników i gości polskich oddziałów Nokia Siemens Networks, Siemens i spółek z grupy Siemens
• Team Leader 7-osobowego zespołu w oddziale Nokia-Siemens
• Zarządzanie systemem poprawności danych eksportowanych do systemu mid-office
• Organizowanie i obsługa wizyt prezydenckich i członków Kongresu Amerykańskiego
• Obsługa administracyjno – finansowa oddziału w Ambasadzie USA (m. in. sporządzanie finansowych raportów i sprawozdań, statystyk i analiz dla centrali firmy w Polsce jak i zagranicą itp.)
• Współtworzenie procedur i regulaminu podróży służbowych
• Opracowywanie i realizacja programów turystycznych podróży w Polce i na świecie
• Dbałość o bieżące zaopatrzenie biura w materiały biurowe i współpraca z dostawcami
• Reklama wewnętrzna – opracowywanie ofert promocyjnych dla Ambasady USA, tworzenie folderów reklamowych i informacyjnych oraz biuletynów itp.
• Szkolenie nowych pracowników
• Team Leader 7-osobowego zespołu w oddziale Nokia-Siemens
• Zarządzanie systemem poprawności danych eksportowanych do systemu mid-office
• Organizowanie i obsługa wizyt prezydenckich i członków Kongresu Amerykańskiego
• Obsługa administracyjno – finansowa oddziału w Ambasadzie USA (m. in. sporządzanie finansowych raportów i sprawozdań, statystyk i analiz dla centrali firmy w Polsce jak i zagranicą itp.)
• Współtworzenie procedur i regulaminu podróży służbowych
• Opracowywanie i realizacja programów turystycznych podróży w Polce i na świecie
• Dbałość o bieżące zaopatrzenie biura w materiały biurowe i współpraca z dostawcami
• Reklama wewnętrzna – opracowywanie ofert promocyjnych dla Ambasady USA, tworzenie folderów reklamowych i informacyjnych oraz biuletynów itp.
• Szkolenie nowych pracowników
Szkolenia i kursy
• Kilkumiesięczny program szkoleniowy „Marketing Masters” (2015)
• Szkolenie „Deal Factor – Odwróć proces sprzedaży” (2015)
• Szkolenie „Finansowy Ekspert” (2014)
• Warsztaty coachingowe (2014)
• Warsztaty „Presentation skills” (2014)
• Szkolenie „Presenting with impact” (2014)
• Szkolenie „Sprzedawca doskonały” (2014)
• Szkolenie „Creating Customer Value” (2013)
• Szkolenie „Profesjonalne Techniki Sprzedaży” (2013)
• Certyfikat audytora wewnętrznego Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością (ISO 9001) i Środowiskiem (ISO 14001)
• Certyfikat administratora systemu Amadeus e-Travel Management (2012)
• Szkolenie Amadeus Hotel Boost Programme (2012)
• Szkolenie prawne dedykowane dla branży turystycznej dotyczące regulacji GIODO (2011)
• NECSE Corporations Academy (2011, 2010)
• Szkolenie „Air Content Value Proposition” (2011)
• Szkolenie „Every Cent Counts: Selling and Negotiating Value against Incentives” (2010)
• Szkolenie „Account Retention & Development: Large & Multinational” (2010)
• Szkolenie/certyfikat Excel poziom zaawansowany i Narzędzia analizy finansowej w Excelu z elementami statystyki (2010)
• Szkolenie/certyfikat PowerPoint (2010)
• Szkolenie/Certyfikat „Specjalista PR” (2009)
• Szkolenie „Ofensywne techniki sprzedaży” (2009)
• Szkolenie „Skuteczna komunikacja z klientem” (2007)
• Kurs taryfowy podstawowy organizowany przez Polskie Linie Lotnicze LOT (2007)
• Certyfikat uczestnictwa w Projekcie „Inwestycja w Kadry” (realizowanego na zlecenie Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości), „którego celem było podniesienie kompetencji zawodowych w zakresie nowoczesnych metod zarządzania kapitałem ludzkim, w szczególności praktycznych umiejętności tworzenia programów rozwoju zawodowego, rekrutacji i selekcji pracowników, planów szkoleń oraz korzystania z oferty instytucji szkoleniowych” (2007)
• Zaświadczenie (MEN) o ukończeniu seminarium „Rekrutacja i selekcja pracowników. Tradycyjne i nowoczesne metody rekrutacyjno – selekcyjne” (2007)
• Zaświadczenie (MEN) o ukończeniu seminarium „Planowanie i zarządzanie rozwojem kapitału ludzkiego w przedsiębiorstwach (2006)
• Certyfikaty Computer Security Awareness (2004, 2005)
• Szkolenie wewnętrzne CWT z obsługi klienta (standardy korporacyjne) (2004)
• Szkolenia z systemu rezerwacyjnego Sabre (2013), Amadeus (2004), Amadeus Advance (2007), Worldspan (1999)
• Szkolenie US Embassy Travel Management Training (2002, 2003)
• Szkolenie „Deal Factor – Odwróć proces sprzedaży” (2015)
• Szkolenie „Finansowy Ekspert” (2014)
• Warsztaty coachingowe (2014)
• Warsztaty „Presentation skills” (2014)
• Szkolenie „Presenting with impact” (2014)
• Szkolenie „Sprzedawca doskonały” (2014)
• Szkolenie „Creating Customer Value” (2013)
• Szkolenie „Profesjonalne Techniki Sprzedaży” (2013)
• Certyfikat audytora wewnętrznego Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością (ISO 9001) i Środowiskiem (ISO 14001)
• Certyfikat administratora systemu Amadeus e-Travel Management (2012)
• Szkolenie Amadeus Hotel Boost Programme (2012)
• Szkolenie prawne dedykowane dla branży turystycznej dotyczące regulacji GIODO (2011)
• NECSE Corporations Academy (2011, 2010)
• Szkolenie „Air Content Value Proposition” (2011)
• Szkolenie „Every Cent Counts: Selling and Negotiating Value against Incentives” (2010)
• Szkolenie „Account Retention & Development: Large & Multinational” (2010)
• Szkolenie/certyfikat Excel poziom zaawansowany i Narzędzia analizy finansowej w Excelu z elementami statystyki (2010)
• Szkolenie/certyfikat PowerPoint (2010)
• Szkolenie/Certyfikat „Specjalista PR” (2009)
• Szkolenie „Ofensywne techniki sprzedaży” (2009)
• Szkolenie „Skuteczna komunikacja z klientem” (2007)
• Kurs taryfowy podstawowy organizowany przez Polskie Linie Lotnicze LOT (2007)
• Certyfikat uczestnictwa w Projekcie „Inwestycja w Kadry” (realizowanego na zlecenie Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości), „którego celem było podniesienie kompetencji zawodowych w zakresie nowoczesnych metod zarządzania kapitałem ludzkim, w szczególności praktycznych umiejętności tworzenia programów rozwoju zawodowego, rekrutacji i selekcji pracowników, planów szkoleń oraz korzystania z oferty instytucji szkoleniowych” (2007)
• Zaświadczenie (MEN) o ukończeniu seminarium „Rekrutacja i selekcja pracowników. Tradycyjne i nowoczesne metody rekrutacyjno – selekcyjne” (2007)
• Zaświadczenie (MEN) o ukończeniu seminarium „Planowanie i zarządzanie rozwojem kapitału ludzkiego w przedsiębiorstwach (2006)
• Certyfikaty Computer Security Awareness (2004, 2005)
• Szkolenie wewnętrzne CWT z obsługi klienta (standardy korporacyjne) (2004)
• Szkolenia z systemu rezerwacyjnego Sabre (2013), Amadeus (2004), Amadeus Advance (2007), Worldspan (1999)
• Szkolenie US Embassy Travel Management Training (2002, 2003)
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Zarządzanie turystyką
Sprzedaż
Turystyka/Hotelarstwo/Katering
Zainteresowania
Coaching, Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, fotografia, architektura wnętrz, podróże do Azji.
Organizacje
Stowarzyszenie na Rzecz Niezależnych Inicjatyw Rodzinnych „LATΩNA”
Inne
Najważniejsze osiągnięcia:
• Trzecie miejsce w Pierwszym Ogólnopolskim Konkursie Harvard Business Review i UPS - Innowacyjne Procesy Obsługi Klientów
• Świadectwo uznania od Agencji Komunikacyjnej Białego Domu
• Nagroda CWT Brand Ambassador
• List gratulacyjny od Deputy Executive Director of United States Commission for the Preservation of America’s Heritage Abroad (w podziękowaniu za zorganizowanie jednej z najważniejszych wizyt w Europie)
• Organizacja wyprawy "Śladami Drakuli” (dla dyplomatów amerykańskich), jako pierwsza osoba w Polsce w oparciu o autorski program podróży
• Organizacja imprez dla Domu Dziecka w Radości, włącznie ze zdobywaniem funduszy
• Tłumaczenia oficjalnych dokumentów organizacji felinolgicznych FIFé (Fédération Internationale Féline) oraz CFA (The Cat Fanciers’ Association) dla polskich przedstawicielstw i hodowców
• Trzecie miejsce w Pierwszym Ogólnopolskim Konkursie Harvard Business Review i UPS - Innowacyjne Procesy Obsługi Klientów
• Świadectwo uznania od Agencji Komunikacyjnej Białego Domu
• Nagroda CWT Brand Ambassador
• List gratulacyjny od Deputy Executive Director of United States Commission for the Preservation of America’s Heritage Abroad (w podziękowaniu za zorganizowanie jednej z najważniejszych wizyt w Europie)
• Organizacja wyprawy "Śladami Drakuli” (dla dyplomatów amerykańskich), jako pierwsza osoba w Polsce w oparciu o autorski program podróży
• Organizacja imprez dla Domu Dziecka w Radości, włącznie ze zdobywaniem funduszy
• Tłumaczenia oficjalnych dokumentów organizacji felinolgicznych FIFé (Fédération Internationale Féline) oraz CFA (The Cat Fanciers’ Association) dla polskich przedstawicielstw i hodowców
Grupy
Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University
W POU nie dajemy recept. Uczymy jak nawigować wśród praktyki i teorii zarządzania oraz jak sprostać wyzwaniom, które stoją przed współczesnymi menedżerami.
A B C Inwestowania. Giełda dla BARDZO początkujących.
Jak sama nazwa wskazuje forum przeznaczone dla osób dopiero zaczynających swoją przygodę z rynkiem kapitałowym (giełdą)
AFTER WORK
NASZYM CELEM JEST POZNANIE JAK NAJWIĘKSZEJ ILOŚCI NOWYCH ZNAJOMYCH ! Zapraszamy osoby tylko ze ZDJĘCIEM i kompletnym profilem. Nie przyjmujemy żadnych reklamacji.
Angielski w biznesie
1. Poszerzaj umiejętności biznesowe po angielsku.
2. Rozwijaj nowe słownictwo i nowe znajomości.
3. Bądź na bieżąco w swojej branży.
4. Sprawdź swój angielski na www.testujangielski.pl
5. P
Anglosphere
Goldenline's international English-speaking group.
English with native speakers of English.
Baza książek dla Trenera na GoldenLine.pl
Baza książek i materiałów dla trenera na (na warsztaty) na GoldenLine.pl
Biznes w wydaniu kobiet
Jeśli jesteś kobietą i prowadzisz własną firmę a do tego lubisz konkret koniecznie tu zaglądaj.
Blog Marka Wojciechowskiego
Blog Marka Wojciechowskiego. psychologa biznesu, niezależnego konsultanta, trenera szkoleń.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.