Katarzyna Wolszczak

Sprzedaż, Account Management, Zarządzanie Relacjami z Klientami, IT w turystyce, Coaching & Szkolenia.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie klientami B2B Strategia biznesowa Szkolenie korporacyjne Szkolenie z obsługi klienta Zarządzanie kluczowymi klientami Strategia marketingowa Negocjacje New Business Development Project Management Zarządzanie Sprzedażą Zarządzanie zespołem

Języki

angielski
biegły
hiszpański
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Sabre Polska Sp. z o. o.
Sales Manager
• Tworzenie i realizacja strategii sprzedażowej
• Sprzedaż dodatkowych produktów i rozwiązań wśród istniejących klientów
• Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami
• Koordynacja procesów implementacji nowych klientów
• Tworzenie i koordynacja procesów komunikacji wewnętrznej
• Zarządzanie elektronicznym systemem ofert handlowych i kalkulacji warunków finansowych dla klientów
• Tworzenie materiałów marketingowych (m.in. reklam, informacji o produktach, notatek prasowych, folderów informacyjnych, tłumaczenia)
• Organizowanie akcji marketingowych dla klientów
• Przygotowywanie i przeprowadzanie prezentacji marketingowych dla klientów i partnerów
• Analiza konkurencyjności produktów i rozwiązań
• Analiza i prognoza wyników sprzedaży oddziału polskiego
• Tworzenie raportów wyników i trendów dla klientów
• Zarządzanie lokalnym biurem
• Utrzymywanie pozytywnych relacji z kluczowymi partnerami biznesowymi (m.in. z liniami lotniczymi, hotelami, ubezpieczycielami)
Logo
Trener & Coach/właściciel
180Change Katarzyna Wolszczak
• Szkolenia z kometencji miękkich ( m.in. marka osobista, organizacja pracy i komunikacja, zarządzanie sobą w czasie)
• Life & business coaching
• Doradztwo biznesowe
• Doradztwo w zakresie Sales & Account Management
• Autorski program coachingowo-mentoringowy z marki osobistej
iAlbatros S.A.
Dyrektor Sprzedaży
• Tworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży systemu iAlbatros (SaaS) na rynku polskim
• Pozyskiwanie klientów (korporacje, MŚP, biura podróży obsługujące podróże służbowe)
• Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami
• Tworzenie i rozwój działu sprzedaży
• Opracowywanie prezentacji i ofert handlowych, negocjacje, zamykanie umów
• Przygotowywanie i składanie ofert do przetargów publicznych i zapytań o ofertę
• Reprezentowanie firmy w przetargach publicznych
• Współpraca z dostawcami/kontrahentami
• Koordynacja implementacji nowych klientów we współpracy z działami operacyjnymi
• Ścisła współpraca z działami IT, rozwoju produktu, call center i marketingu
• Szkolenie pracowników
• Zarządzanie kanałami komunikacji z klientami
• Doradztwo dla klientów w zakresie tworzenia i implementacji polityki podróży oraz optymalizacji kosztów
• Analiza produktu pod kątem konkurencyjności rynkowej oraz tworzenie wytycznych do wprowadzania nowych funkcjonalności i dostosowywania systemu na potrzeby klientów
• Raportowanie wyników pracy do zarządu w Polsce i centrali we Francji
• Dbałość o pozytywny wizerunek firmy w ścisłej współpracy z działem marketingu
Amadeus Polska Sp. z o.o.
Key Account Manager, Large Accounts
• Zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami reprezentującymi prawie 49% portfolio klientów Amadeus i ponad 32% całego rynku polskiego (m.in. American Express, Weco, CWT, HRG, Neckermann, TUI, Fly Away, FCm, Aerocenter, Air Club/BCD, Blue Sky, Grupa Travel, eSky.pl)
• Tworzenie, wdrażanie i monitorowanie Planu Rozwoju Kluczowych Klientów
• Aktywna sprzedaż produktów i rozwiązań
• Opracowywanie prezentacji i ofert handlowych dla klientów, negocjacje i zamykanie umów
• Raporty sprzedaży, trendy i statystyki (dla klientów, wewnętrzne i dla centrali firmy)
• Przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o elektroniczne narzędzia sprzedażowe
• Koordynacja procesów migracji klientów
• Dbałość o bieżącą komunikację z klientami
• Udział w NECSE Corporations Initiative (jako członek międzynarodowego zespołu)
• R&I (Research and Intelligence) Expert dla rynku polskiego
• Project Manager dla projektu wewnętrznego “Engagement Initiative - Employees education & development needs”
FCm Travel Express Sp. z o.o
Key Account Manager
• Rozwój współpracy i budowanie długofalowych relacji z kluczowymi klientami (m.in. Grupa Żywiec, Grupa WPP, American Restaurants, Jones Lang Lasalle, Fortis Bank, Sodexo)
• Implementacja klientów globalnych i lokalnych
• Pozyskiwanie nowych klientów
• Analizy sprzedaży, P&L, trendów, raportowanie oraz benchmarking
• Doradztwo w planowaniu i zarządzaniu podróżami służbowymi
• Opracowywanie programów redukcji kosztów podróży służbowych
• Opracowywanie prezentacji, ofert (w tym do przetargów) i umów
• Organizacja i prowadzenie szkoleń, konferencji i seminariów dla klientów
• Zarządzanie projektami
• Implementacja nowoczesnych narzędzi online dla klientów korporacyjnych
• Badania satysfakcji klientów
• Promocja, sprzedaż i implementacja BTA (Business Travel Account)
• Działania marketingowe i PR
Wojciechowski M.
Wojciechowski M. · usługodawca
wystawiono
Ambitna, profesjonalna, zaangażowana w to co robi. Warto!
Logo
Local National Pricing Agent for Poland
ORC Worldwide
Opracowywanie raportów (dla Regionalnego Managera Badań na Europę i Afrykę) z zakresu analizy kosztów utrzymania w Polsce („executive level”).
Logo
Sekretarz Zarządu (praca charytatywna)
Stowarzyszenie na Rzecz Niezależnych Inicjatyw Rodzinnych „LATΩNA”
Wszelkiego rodzaju działalność administracyjna i organizacyjna związana z funkcjonowaniem zarządu oraz kontakty z mediami i innymi organizacjami pozarządowymi.
Carlson Wagonlit Travel
Senior Business Travel Consultant
• Kompleksowa obsługa wyjazdów służbowych i prywatnych dyplomatów amerykańskich, pracowników Ambasady USA i zagranicznych gości, jak również pracowników i gości polskich oddziałów Nokia Siemens Networks, Siemens i spółek z grupy Siemens
• Team Leader 7-osobowego zespołu w oddziale Nokia-Siemens
• Zarządzanie systemem poprawności danych eksportowanych do systemu mid-office
• Organizowanie i obsługa wizyt prezydenckich i członków Kongresu Amerykańskiego
• Obsługa administracyjno – finansowa oddziału w Ambasadzie USA (m. in. sporządzanie finansowych raportów i sprawozdań, statystyk i analiz dla centrali firmy w Polsce jak i zagranicą itp.)
• Współtworzenie procedur i regulaminu podróży służbowych
• Opracowywanie i realizacja programów turystycznych podróży w Polce i na świecie
• Dbałość o bieżące zaopatrzenie biura w materiały biurowe i współpraca z dostawcami
• Reklama wewnętrzna – opracowywanie ofert promocyjnych dla Ambasady USA, tworzenie folderów reklamowych i informacyjnych oraz biuletynów itp.
• Szkolenie nowych pracowników
Logo
Ticketing Agent
KLM Królewskie Holenderskie Linie Lotnicze
Rezerwacje i wystawianie biletów lotniczych oraz ogólna obsługa klienta w biurze miejskim i na lotnisku Okęcie.

Szkolenia i kursy

• Kilkumiesięczny program szkoleniowy „Marketing Masters” (2015)
• Szkolenie „Deal Factor – Odwróć proces sprzedaży” (2015)
• Szkolenie „Finansowy Ekspert” (2014)
• Warsztaty coachingowe (2014)
• Warsztaty „Presentation skills” (2014)
• Szkolenie „Presenting with impact” (2014)
• Szkolenie „Sprzedawca doskonały” (2014)
• Szkolenie „Creating Customer Value” (2013)
• Szkolenie „Profesjonalne Techniki Sprzedaży” (2013)
• Certyfikat audytora wewnętrznego Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością (ISO 9001) i Środowiskiem (ISO 14001)
• Certyfikat administratora systemu Amadeus e-Travel Management (2012)
• Szkolenie Amadeus Hotel Boost Programme (2012)
• Szkolenie prawne dedykowane dla branży turystycznej dotyczące regulacji GIODO (2011)
• NECSE Corporations Academy (2011, 2010)
• Szkolenie „Air Content Value Proposition” (2011)
• Szkolenie „Every Cent Counts: Selling and Negotiating Value against Incentives” (2010)
• Szkolenie „Account Retention & Development: Large & Multinational” (2010)
• Szkolenie/certyfikat Excel poziom zaawansowany i Narzędzia analizy finansowej w Excelu z elementami statystyki (2010)
• Szkolenie/certyfikat PowerPoint (2010)
• Szkolenie/Certyfikat „Specjalista PR” (2009)
• Szkolenie „Ofensywne techniki sprzedaży” (2009)
• Szkolenie „Skuteczna komunikacja z klientem” (2007)
• Kurs taryfowy podstawowy organizowany przez Polskie Linie Lotnicze LOT (2007)
• Certyfikat uczestnictwa w Projekcie „Inwestycja w Kadry” (realizowanego na zlecenie Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości), „którego celem było podniesienie kompetencji zawodowych w zakresie nowoczesnych metod zarządzania kapitałem ludzkim, w szczególności praktycznych umiejętności tworzenia programów rozwoju zawodowego, rekrutacji i selekcji pracowników, planów szkoleń oraz korzystania z oferty instytucji szkoleniowych” (2007)
• Zaświadczenie (MEN) o ukończeniu seminarium „Rekrutacja i selekcja pracowników. Tradycyjne i nowoczesne metody rekrutacyjno – selekcyjne” (2007)
• Zaświadczenie (MEN) o ukończeniu seminarium „Planowanie i zarządzanie rozwojem kapitału ludzkiego w przedsiębiorstwach (2006)
• Certyfikaty Computer Security Awareness (2004, 2005)
• Szkolenie wewnętrzne CWT z obsługi klienta (standardy korporacyjne) (2004)
• Szkolenia z systemu rezerwacyjnego Sabre (2013), Amadeus (2004), Amadeus Advance (2007), Worldspan (1999)
• Szkolenie US Embassy Travel Management Training (2002, 2003)

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, specjalizacja Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (dyply licencjata i BBA), licencjackie
Wyższa Szkoła Zarządzania w Warszawie - The Polish Open University

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Zarządzanie turystyką
Sprzedaż
Turystyka/Hotelarstwo/Katering

Zainteresowania

Coaching, Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, fotografia, architektura wnętrz, podróże do Azji.

Organizacje

Stowarzyszenie na Rzecz Niezależnych Inicjatyw Rodzinnych „LATΩNA”

Inne

Najważniejsze osiągnięcia:

• Trzecie miejsce w Pierwszym Ogólnopolskim Konkursie Harvard Business Review i UPS - Innowacyjne Procesy Obsługi Klientów
• Świadectwo uznania od Agencji Komunikacyjnej Białego Domu
• Nagroda CWT Brand Ambassador
• List gratulacyjny od Deputy Executive Director of United States Commission for the Preservation of America’s Heritage Abroad (w podziękowaniu za zorganizowanie jednej z najważniejszych wizyt w Europie)
• Organizacja wyprawy "Śladami Drakuli” (dla dyplomatów amerykańskich), jako pierwsza osoba w Polsce w oparciu o autorski program podróży
• Organizacja imprez dla Domu Dziecka w Radości, włącznie ze zdobywaniem funduszy
• Tłumaczenia oficjalnych dokumentów organizacji felinolgicznych FIFé (Fédération Internationale Féline) oraz CFA (The Cat Fanciers’ Association) dla polskich przedstawicielstw i hodowców

Grupy

7 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University
Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University
W POU nie dajemy recept. Uczymy jak nawigować wśród praktyki i teorii zarządzania oraz jak sprostać wyzwaniom, które stoją przed współczesnymi menedżerami.
A B C Inwestowania. Giełda dla BARDZO początkujących.
A B C Inwestowania. Giełda dla BARDZO początkujących.
Jak sama nazwa wskazuje forum przeznaczone dla osób dopiero zaczynających swoją przygodę z rynkiem kapitałowym (giełdą)
A WOLNY ZAWóD
A WOLNY ZAWóD
FREELANCER - wolny zawód, kontakty, oferty itd.
Account Manager
Account Manager
Grupa skupiająca osoby pracujące jako Account Manager.
AFTER WORK
AFTER WORK
NASZYM CELEM JEST POZNANIE JAK NAJWIĘKSZEJ ILOŚCI NOWYCH ZNAJOMYCH ! Zapraszamy osoby tylko ze ZDJĘCIEM i kompletnym profilem. Nie przyjmujemy żadnych reklamacji.
Angielski w biznesie
Angielski w biznesie
1. Poszerzaj umiejętności biznesowe po angielsku. 2. Rozwijaj nowe słownictwo i nowe znajomości. 3. Bądź na bieżąco w swojej branży. 4. Sprawdź swój angielski na www.testujangielski.pl 5. P
Anglosphere
Anglosphere
Goldenline's international English-speaking group. English with native speakers of English.
Baza książek dla Trenera na GoldenLine.pl
Baza książek dla Trenera na GoldenLine.pl
Baza książek i materiałów dla trenera na (na warsztaty) na GoldenLine.pl
Bezpłatne porady prawne
Bezpłatne porady prawne
bezpłatne porady prawne udzielane przez prawników
Biznes w wydaniu kobiet
Biznes w wydaniu kobiet
Jeśli jesteś kobietą i prowadzisz własną firmę a do tego lubisz konkret koniecznie tu zaglądaj.
Blog Marka Wojciechowskiego
Blog Marka Wojciechowskiego
Blog Marka Wojciechowskiego. psychologa biznesu, niezależnego konsultanta, trenera szkoleń.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.