Katarzyna Wojtaszek

Specjalista ds. personalnych, Jotul Poland Sp. z o.o.
Wroclaw, Lower Silesian Voivodeship, Poland

Umiejętności

zarządzanie zmianą rekrutacja Umiejętności interpersonalne Zarządzanie zespołem Umiejętność pracy pod presją czasu Prawo jazdy kat B terminowość Umiejętności komunikacyjne Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja Budowanie zepołu angielski zaawansowany Niezawodność Pakiet MS Offfice Public Relations Skills

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
duński
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Specjalista ds. personalnych
Jotul Poland Sp. z o.o.
Kompleksowe prowadzenie zagadnień szkoleniowych spółki; pozyskiwanie środków zewnętrznych na wsparcie polityki szkoleniowej (EFS, KFS, ZUS)
Rekrutacja i selekcja pracowników na stanowiska administracyjne (średni i wyższy szczebel)
Onbording – weryfikacja procesu wdrożenia i badanie satysfakcji pracownika
Utrzymanie wysokiej retencji, zarządzanie talentami
Administracja kadrowa pracowników administracyjnych
Zatrudnianie cudzoziemców
Szkolenia wewnętrzne (prawo pracy, absencja pracownicza, rozmowy przełożony-podwładny)
TMF Poland
Specjalista ds. personalnych
Administracja kadrowa wybranych procesów (m.in. urlopy, absencje, BHP,
badania medycyny pracy, zatrudnianie, wydawanie zaświadczeń etc. dla 4000+ pracowników IT na terenie Polski
Terminowa obsługa Klienta wewnętrznego, współpraca z płacami i instytucjami zewnętrznymi
Logo
Samodzielny specjalista ds kadr i płac
Urząd Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie
- Kompleksowe prowadzenie zagadnień kadrowych (sporządzanie dokumentacji kadrowo-płacowej od analizy potrzeb zatrudnienia przez proces rekrutacji i obsługę zatrudnienia po ustanie stosunku pracy i archiwizację dokumentacji)
- Opracowywanie projektów regulaminów: pracy, wynagradzania, ZFŚS, naboru, arkuszy ocen, służby przygotowawczej oraz nadzór nad ich stosowaniem
- Tworzenie raportów, zestawień, analiz, sprawozdań (m.in. GUS, ePFRON)
LG Chem Wrocław Energy Sp z o. o.
Starszy specjalista ds. administracji
- Koordynowanie spraw o wydanie zezwoleń (praca, pobyt) dla cudzoziemców, organizacja wiz biznesowych
- Prowadzenie dokumentacji kadrowej zatrudnionych cudzoziemców
- Nadzór nad obiegiem dokumentacji w firmie - korespondencja
- Reprezentowanie interesów spółki wobec podmiotów administracji publicznej i komercyjnej (m.in.: DUW, PUP, Urząd Gminy, Urząd Celny, PAIH, ARP, media)
- Działania z zakresu eventów, PR, CSR
Logo
Inspektor
Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
- Prowadzenie sekretariatu Komisariatu Policji
- Kompleksowe realizowanie zagadnień kadrowych, mieszkaniowych, delegacji, redagowanie pism, tworzenie zestawień, raportów, prowadzenie rejestrów, korespondencji, archiwizacja dokumentacji
Silcon Holding Sp. z o.o.
Asystentka zarządu
- prowadzenie biura i sekretariatu Spółki; wsparcie Działów: Kadrowego, Finansowego, Handlowego, Technicznego;
- przygotowywanie pism, zestawień, raportów, współtworzenie prezentacji, pisemne tłumaczenia (polski-angielski, angielski-polski); prowadzenie rejestrów, korespondencji, archiwizacja dokumentacji
Higiena System Sp z o.o.
Koordynator ds. obiektów
- utrzymywanie i rozwój pozytywnych relacji z Klientem,
- organizacja pracy oddziału oraz procesu pracy na podległym terenie,
- planowanie i realizacja budżetu, prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, bhp
- budowanie i zarządzanie podległym zespołem, rekrutacja pracowników
Osiągnięcia: zbudowanie i utrzymanie nierotujących zespołów pracowniczych na poszczególnych obiektach, wzrost poziomu świadczenia usług poświadczony zadowoleniem Klienta
GE Money Bank
Doradca kredytowy
- pozyskiwanie i obsługa Klientów: kredyty ratalne, ubezpieczenia, karty kredytowe, kredyty dla osób fizycznych i prawnych, leasing

Szkolenia i kursy

"MS Excel - Siła i wydajność w codziennej pracy" (Altcom Akademia 23-24.08.2018 r.)
"Zarządzanie stresem i emocjami, sposoby i strategie rozwiązywania konfliktów" - szkolenie w ramach akademii rozwoju LGCWA, 05.06.2019 r.
"Kodeks postępowania administracyjnego - co urzędnik wiedzieć powinien" (Connection KFG 18.11.2019 r.)
"Odpowiedzialność pracowników administracji publicznej za działania i wypowiedzi publiczne" (Connection KFG 18.11.2019 r.)
"Zatrudnianie w samorządzie - kompendium wiedzy na temat zatrudnienia w 2019 oraz 2020" (Verte, 06.12.2019 r.)
"Lista płac 2019 r. oraz 2020 r. - nieprawidłowości, błędy oraz praktyczne porady" (Verte, 19.12.2020 r.)
"Wdrożenie i koordynacja pracowniczych planów kapitałowych w praktyce" (Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej, 17.06.2020 r.)
"PPK w JST oraz jednostkach oświaty" (Verte, 16.07.2020 r.)
Seria webinariów od 08.2020 r. do nadal (Verte), m.in.:
"Ewidencjonowanie godzin pracy a wypłata świadczenia w ramach mów cywilnoprawnych", "Prowadzenie dokumentacji a rzetelne rozliczanie czasu pracy", "Praktyczne rozwiązania w planowaniu czasu pracy", "Ustalanie regulaminu ZFŚS", "Procedura rekrutacyjna na wolne stanowiska w JST"

Edukacja

Logo
HR Business Partner, studia podyplomowe
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Logo
Politologia, magisterskie
Uniwersytet Wrocławski

Specjalizacje

Human Resources/Zasoby ludzkie
Kadry i płace
Human Resources/Zasoby ludzkie
HR Business Partnering
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR
Public Relations
Zewnętrzny PR

Zainteresowania

bieganie, wędrówki górskie, pływanie, saunowanie, psychologia społeczna, historia totalitaryzmów