Doświadczenie zawodowe
Asystentka Zarządu
- prowadzenie sekretariatu,
- organizacja biura zarządu,
- przygotowywanie i opracowywanie korespondencji, raportów, dokumentów, umów, aneksów do umów handlowych, zleceń,
- zajmowanie się sprawami marketingowymi,
- fakturowanie,
- rozliczanie i wydawanie zaliczek pracownikom,
- rozliczanie i prowadzenie ewidencji delegacji pracowników,
- drobna księgowość,
- prowadzenie kasy (dokumenty kasowe, raporty),
- tworzenie regulaminów dla pracowników biura,
- dbanie o prawidłowy przepływ dokumentów oraz informacji wewnątrz biura,
- zamawianie artykułów biurowych (kalendarze, foldery wizytówki pieczątki)
- organizacja imprez firmowych oraz wyjazdów integracyjnych, - prowadzenie ubezpieczeń na życie i zdrowotnych,
- prowadzenie kadr miękkich (pierwszy kontakt z pracownikiem, kierowanie na badania wstępne, organizacja szkoleń bhp, umowy, prowadzenie teczek osobowych).
- organizacja biura zarządu,
- przygotowywanie i opracowywanie korespondencji, raportów, dokumentów, umów, aneksów do umów handlowych, zleceń,
- zajmowanie się sprawami marketingowymi,
- fakturowanie,
- rozliczanie i wydawanie zaliczek pracownikom,
- rozliczanie i prowadzenie ewidencji delegacji pracowników,
- drobna księgowość,
- prowadzenie kasy (dokumenty kasowe, raporty),
- tworzenie regulaminów dla pracowników biura,
- dbanie o prawidłowy przepływ dokumentów oraz informacji wewnątrz biura,
- zamawianie artykułów biurowych (kalendarze, foldery wizytówki pieczątki)
- organizacja imprez firmowych oraz wyjazdów integracyjnych, - prowadzenie ubezpieczeń na życie i zdrowotnych,
- prowadzenie kadr miękkich (pierwszy kontakt z pracownikiem, kierowanie na badania wstępne, organizacja szkoleń bhp, umowy, prowadzenie teczek osobowych).
Szkolenia i kursy
03.02.2010 – 08.04.2010 – „Akademia Profesjonalnego Asystenta”
31.07.2007 – „Komunikacja interpersonalna, kształtowanie relacji biznesowych na rynkach krajowych
i zagranicznych”
11.05.2007 – 03.06.2007 – „Kurs specjalistów personalnych i działów kadr”
4.2004- Kurs komputerowy (Word, Excel, Access)
31.07.2007 – „Komunikacja interpersonalna, kształtowanie relacji biznesowych na rynkach krajowych
i zagranicznych”
11.05.2007 – 03.06.2007 – „Kurs specjalistów personalnych i działów kadr”
4.2004- Kurs komputerowy (Word, Excel, Access)
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Inne
Posiadanie umiarkowanego stopnia niepełnoprawności