Katarzyna Weber
Koordynator/Dyrektor ds. Artystycznych/Specjalista ds. promocji
Kraków,
małopolskie
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. promocji
Polski Dom Medialny Sp. z o. o. - Dziennik Polski
Realizacja zadań promocyjnych (patronaty, dodatki specjalne). Koordynacja i realizacja projektów reklamowych wspomagających sprzedaż. Współpraca z mediami, klientami, firmami. Realizacja i obsługa konkursów prowadzonych na łamach Dziennika Polskiego. Prace administracyjne na potrzeby działu (obieg dokumentów, faktury, przygotowanie i rejestracja umów). Stała współpraca z z innymi działami (redakcją, biurem ogłoszeń, biurem reklamy, księgowością).
Koordynator/Dyrektor ds. Artystycznych
Fundacja Kultury im. Ignacego Jana Paderewskiego
Organizacja imprez kulturalnych/festiwali/wystaw o zasięgu lokalnym i ogólnopolskim - Festiwal "Ogrody Muzyką Malowane", Ogólnopolski Konkurs Malarski "Obrazy Muzyką Malowane", Ogólnopolski Konkurs Pianistyczny Dzieci i Młodzieży. Planowanie przedsięwzięć artystycznych, całościowy nadzór nad ich realizacją - od pomysłu po prowadzenie imprezy. Negocjacje, przygotowanie i realizacja umów, budowanie relacji z partnerami (sponsorzy, patroni medialni). Współpraca z partnerami instytucjonalnymi: Urzędem Marszałkowskim, Urzędem Miasta Krakowa, Filharmonią im. K. Szymanowskiego, Narodowym Starym Teatrem, Kijów.Centrum, Uniwersytetem Jagiellońskim, Akademią Sztuk Pięknych. Współpraca z artystami (muzycy, artyści malarze).
Specjalista ds. marketingu i promocji
Fundacja Kultury im. Ignacego Jana Paderewskiego
Organizacja przedsięwzięć artystycznych integrujących różne dziedziny sztuki. Koordynacja przedsięwzięć promujących imprezy kulturalne - kampanie billboardowe, reklamy w radiu i prasie, www, konkursy. Tworzenie tekstów reklamowych, promocyjnych, informacyjnych, tworzenie pism do sponsorów, patronów itd.
Negocjowanie warunków współpracy. Budowanie i utrzymywanie relacji ze sponsorami.
Negocjowanie warunków współpracy. Budowanie i utrzymywanie relacji ze sponsorami.
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Grupy
Management zespołu
Grupa docelowo ma trafić do ludzi zajmujących się promocją, PR i organizacją koncertów dla jakiegoś zespołu lub miejsca.