Katarzyna Wala

badaczka jakościowa, antropolożka
Wrocław, dolnośląskie

Języki

angielski
biegły
czeski
podstawowy
słowacki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Badaczka społeczna (jakościowa)
Sieć Latających Socjologów
Udział w projektach:
Generator pomysłów dla Bibliotek, Seniorzy w Akcji, Wspieranie działań Pracowni Orange, Bibliotek i Muzeów.

Realizowane zadania:

- projektowanie i realizacja badań terenowych;
- wspieranie działania liderów i animatorów w ramach projektów realizowanych przez Towarzystwo Inicjatyw Twórczych „ę” oraz przedsięwzięć realizowanych w partnerstwie z innymi organizacjami i instytucjami.
Badania rynku
Freelancer
Umiejętność pracy na wszystkich etapach tworzenia i realizacji badań jakościowych. Korzystanie z różnorodnych technik - od wywiadów kwestionariuszowych, poprzez metody etnograficzne, skończywszy na samodzielnym tworzeniu narzędzi badawczych.
Uniwersytet Wrocławski
Prowadzenie zajęć ze studentami z zakresu: Antropologii stosowanej i Etnograficznych badań rynku
Uniwersytet Wrocławski
Usunięty Użytkownik
usługodawca
wystawiono
Kasia jest intelektualną "brzytwą". Jej szerokie horyzonty myślowe, elokwencja, oraz pasja, z jaką zgłębia zagadnienia nauk humanistycznych - imponują mi. Ciesze się, że mieliśmy okazję współpracować przy kilku projektach!
Antropologia za_stosowana
Blogerka
Publikacja własnych tekstów oraz tłumaczeń z języka angielskiego [http://stosowana.wordpress.com/].
Logo
Badaczka jakościowa w projekcie "Nasz Orlik"
Fundacja Rozwoju Kultury Fizycznej
Fundacja Nowoczesna Polska
Badaczka jakościowa w projekcie Media_Styczni
Logo
Badaczka jakościowa, staż
Idealisti, Republika Czeska
Logo
Koordynatorka projektu badawczego
Fonosfera: antropologia zmysłów
Badania realizowane wśród osób niewidzących i słabowidzących [http://fonosferra.wordpress.com/about/]
Logo
Badaczka jakościowa, blogerka
Projekt "dzieło-działka"
Koordynacja wrocławskiej grupy badawczej, realizacja badań jakościowych (wywiady pogłębione, obserwacja uczestnicząca), analiza danych.
Logo
Badaczka jakościowa
Trend Scout
Prowadzenie pogłębionych wywiadów indywidualnych
Logo
Tłumaczka
OFICYNA WYDAWNICZA VOLUMEN
Prace translatorskie, m.in. "Encyclopedia of Social and Cultural Anthropology".
Logo
Asystentka, tłumaczka
Uniwersytet Kopnhagi (Dania)
Praca w ramach projektu badawczego "Unity in diversity? Europeanization and Everyday Life in the Polish-German Borderland" w miastach bliźniaczych Gorlitz Zgorzelec. Zadania:

- realizacja badań (wywiady fokusowe, wywiady pogłębione, obserwacja nieuczestnicząca);
- analiza danych jakościowych;
- praca translatorska.

Szkolenia i kursy

26.09.2005-31.01.2006
Stypendium Socrates/Erasmus
Instytet Etnologii
Uniwersytet Komeniusa w Bratysławie

18.02.2008 - 18.04.2008
Stypendium CEEPUS
Instytut Etnologii
Uniwersytet Karola w Pradze

Edukacja

Logo
Socjologia: Komunikacja Społeczna i Badania Rynku, magisterskie
Uniwersytet Wrocławski
Logo
Studium Doktoranckie Nauk o Kulturze, doktoranckie
Uniwersytet Wrocławski
Logo
Etnologia i Antropologia Kulturowa, magisterskie
Uniwersytet Wrocławski

Specjalizacje

Badania i rozwój
Badania Opinii Publicznej
Edukacja/Szkolenia
Inne
Internet/e-Commerce/Nowe media
Inne

Zainteresowania

Podróże (względnie) ekstremalne,
Książki - niebanalne (gł. z przypisami),
Filmy - dramatyczne,
Muzyka - nie-własna,
Taniec - improwizacja.

Inne

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
AdTaily
AdTaily
Reklama w długim ogonie Internetu. Oficjalna grupa AdTaily.com
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Experiential Marketing
Experiential Marketing
Grupa dla osób, które widzą wyższość budowania wizerunku marki poprzez marketing doświadczeń i jego odmiany, a także dla wszystkich zainteresowanych tą nową formą komunikacji.
Zarządzanie
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.