Doświadczenie zawodowe
Sekretarka
- prowadzenie sekretariatu, obsługa gości,
- dbanie o właściwy obieg dokumentacji i przepływ informacji w strukturach firmy,
- wspieranie wszystkich działów firmy,
- sporządzanie dokumentacji, pism sprawozdań i obliczeń,
- przygotowywanie agendy na spotkania oraz notatek po spotkaniach,
- organizacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz archiwizacja dokumentów,
- organizacja imprez, konferencji oraz podróży służbowych,
- realizacja bieżących zadań zleconych przez przełożonego,
- obsługa urządzeń biurowych,
- dbanie o właściwy obieg dokumentacji i przepływ informacji w strukturach firmy,
- wspieranie wszystkich działów firmy,
- sporządzanie dokumentacji, pism sprawozdań i obliczeń,
- przygotowywanie agendy na spotkania oraz notatek po spotkaniach,
- organizacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz archiwizacja dokumentów,
- organizacja imprez, konferencji oraz podróży służbowych,
- realizacja bieżących zadań zleconych przez przełożonego,
- obsługa urządzeń biurowych,
Recepcjonistka
- prowadzenie recepcji, obsługa gości,
- przygotowywanie spotkań, konferencji, narad
- organizacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz dbanie o właściwy obieg w strukturach firmy
- archiwizacja dokumentów
- obsługa urządzeń biurowych
- realizacja bieżących zadań zleconych przez przełożonego
- przygotowywanie spotkań, konferencji, narad
- organizacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz dbanie o właściwy obieg w strukturach firmy
- archiwizacja dokumentów
- obsługa urządzeń biurowych
- realizacja bieżących zadań zleconych przez przełożonego
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie