Katarzyna Trzos

Gimnastyka / Akrobatyka
Katowice, śląskie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Właściciel - instruktor Akrobatyki
Sport4You
Zajęcia dla dzieci w wieku szkolnym.
Legend HR Advisors
Konsultant
- prowadzenie rekrutacji na stanowiska specjalistyczne, średniego i wyższego szczebla metodą direct search,
- prowadzenie bazy kandydatów,
- prowadzenie rozmów z kandydatami.
Arche Consulting
Konsultant ds. rekrutacji
- wstępna selekcja CV
- wprowadzanie danych kandydatów do bazy
- prowadzenie wstępnym rozmów telefonicznych,
- samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych,
- rekrutacja kandydatów metodą direct search,
- przygotowywanie profili kandydatów,
- weryfikacja znajomości języka angielskiego.
Logo
Referent ds. turystyki
Biuro Podróży Rego-Bis
- Rekrutacja kadry na wyjazdy młodzieżowe (wychowawcy, kierownicy, ratownicy, piloci)
- tworzenie bazy pracowników
- przygotowanie ofert wypoczynku na zamówienie Klienta
- informowanie o aktualnej ofercie
Logo
Praktykan HR
F. H. U. Sprzętkom
- Prowadzenie badań mających na celu ocenę poziomu realizacji Standardów Obsługi Klienta w tym: prowadzenie wywiadów telefonicznych oraz mailowych z pracownikami, wprowadzanie pozyskanych informacji do bazy, przygotowywanie komentarzy do badania.
- Udział w projektach rekrutacyjnych w tym: selekcja aplikacji kandydatów, wskazywanie kandydatów do etapu spotkań, umawianie kandydatów na rozmowy kwalifikacyjne, przesyłanie mailowych potwierdzeń spotkań rekrutacyjnych, wprowadzanie danych kandydatów do bazy, weryfikacja referencji pracowników.
- Kontrola poprawności sporządzenia grafików pracy.
- Przygotowanie materiałów do publikacji na stronie internetowej Firmy.
- Udział w projekcie tworzenia systemu ocen, w tym: opis kompetencji wymaganych na konkretnych stanowiskach pracy, ustalenie cech osobowych kandydatów na konkretne stanowiska pracy.
- Udział w projekcie Tajemniczego Klienta, w tym: przygotowanie ankiet weryfikujących stopień realizacji Standardów Obsługi Klienta, przygotowanie instrukcji wypełniania ankiet, kontrola poprawności wypełniania ankiet Tajemniczego Klienta, sporządzanie harmonogramu wizyt Tajemniczego Klienta, uzupełnianie bazy danych Tajemniczego Klienta, sporządzanie raportów z badań Tajemniczego Klienta, przygotowanie schematu rozmowy telefonicznej z Klientami, udoskonalanie Księgi Standardów Obsługi Klienta.
- Przygotowanie formularza weryfikacji referencji.

Szkolenia i kursy

2006- Kurs opiekuna dzieci i młodzieży na koloniach i obozach

Edukacja

Logo
Ekonomia, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

Specjalizacje

Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR

Inne

Prawo jazdy kat. B (od sierpień 2007)