Doświadczenie zawodowe
Trener
- rozpoznawanie potrzeb szkoleniowych wśród pracowników
- szkolenia produktowe oraz miękkie
- przygotowywanie i realizacja warsztatów o różnorodnej tematyce
- spotkania rozwojowe indywidualne oraz grupowe
- wsparcie oraz pomoc w rozwoju umiejętności sprzedażowych Konsultantów CC
- kontrola jakości pracy Konsultantów CC
- szkolenia dla kadry menadżerskiej niższego szczebla
- rekrutacja na stanowiska menadżerskie z wykorzystaniem elementów Assessment Center
- superwizje
- szkolenia produktowe oraz miękkie
- przygotowywanie i realizacja warsztatów o różnorodnej tematyce
- spotkania rozwojowe indywidualne oraz grupowe
- wsparcie oraz pomoc w rozwoju umiejętności sprzedażowych Konsultantów CC
- kontrola jakości pracy Konsultantów CC
- szkolenia dla kadry menadżerskiej niższego szczebla
- rekrutacja na stanowiska menadżerskie z wykorzystaniem elementów Assessment Center
- superwizje
Specjalista ds. monitoringu
- kontrola jakości poprzez realizowanie odsłuchów rozmów konsultantów
- prowadzenie coachingów indywidualnych oraz grupowych
- opracowywanie raportów na temat jakości wykonywanych rozmów
- zgłaszanie wniosków zmian w ramach scenariuszy rozmów
- współpraca z liderami i koordynatorami projektów w ramach zaspokajania potrzeb szkoleniowych personelu
- prowadzenie szkoleń produktowych oraz sprzedażowych dla doradców
- udział w procesie rekrutacyjnym
- prowadzenie coachingów indywidualnych oraz grupowych
- opracowywanie raportów na temat jakości wykonywanych rozmów
- zgłaszanie wniosków zmian w ramach scenariuszy rozmów
- współpraca z liderami i koordynatorami projektów w ramach zaspokajania potrzeb szkoleniowych personelu
- prowadzenie szkoleń produktowych oraz sprzedażowych dla doradców
- udział w procesie rekrutacyjnym
Kierownik Sekcji
TP S.A. - Call Center
- prowadzenie szkoleń stanowiskowych dla kandydatów na Doradcę Klienta
- prowadzenie szkoleń dla pracowników
- kontrola jakości poprzez odsłuchiwanie rozmów telefonicznych
- analiza kart monitoringu
- prowadzenie coachingów
- analiza potrzeb szkoleniowych wśród pracowników
- prowadzenie szkoleń dla pracowników
- kontrola jakości poprzez odsłuchiwanie rozmów telefonicznych
- analiza kart monitoringu
- prowadzenie coachingów
- analiza potrzeb szkoleniowych wśród pracowników
Szkolenia i kursy
- Rekrutacja na stanowisko Kierownika Sekcji Operacji z wykorzystaniem metodologii Assessment Center
- Wdrożenie kampanii telemarketingowych
- Proces grupowy
- Emisja głosu
- Trener Zarządzania – Stowarzyszenie Konsultantów i Trenerów Zarządzania - MATRIK
- Metamorfoza osobowości z wykorzystaniem warsztatu aktorskiego
- Prowadzenie rozmów sprzedażowych przez telefon
- Standardy telefonicznej rozmowy handlowej
- Opiekun Licencjonowany
- Wdrożenie kampanii telemarketingowych
- Proces grupowy
- Emisja głosu
- Trener Zarządzania – Stowarzyszenie Konsultantów i Trenerów Zarządzania - MATRIK
- Metamorfoza osobowości z wykorzystaniem warsztatu aktorskiego
- Prowadzenie rozmów sprzedażowych przez telefon
- Standardy telefonicznej rozmowy handlowej
- Opiekun Licencjonowany
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Zainteresowania
Uwielbiam góry o każdej porze roku, snowboard, Chorwację i jazdę samochodem :)
Grupy
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
Bezpłatne, Gratisy, Rabaty, Zniżki, Promocje, Bonusy, Wyprzedaże, Vouchery, Wejściówki. Zakupy grupowe ze zniżką. Zyskaj klientów w 48 godzin.
Baza książek dla Trenera na GoldenLine.pl
Baza książek i materiałów dla trenera na (na warsztaty) na GoldenLine.pl
Bezpłatne porady wnętrzarskie
Poszukujesz porady w zakresie aranżacji wnętrz ? A może czujesz w sobie nieprzepartą chęć do niesienia pomocy ? No to tutaj możesz się wykazać. Dla firm i osób prywatnych
coaching
Coaching to wyjątkowa i skuteczna forma pracy na różnych obszarów i osób które oczekują ,,czegoś" od zycia co pozwoli ,,złąpać wiatr w żagle" by móc dotrzeć tam gdzie czują się spełnieni i
Coaching. Praktyka oparta na dowodach. Coaching EBP
Poznaj rzeczywiście skuteczne metody doskonalenia własnych kompetencji
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?