Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Główny specjalista
- opracowywanie planów kontroli
- prowadzenie rejestrów kontroli
- prowadzenie rejestrów wewnętrznych
- przygotowywanie projektów pism
- kontrola obiegu dokumentów
- udzielanie odpowiedzi zgodnie z ustawą o dostępie do informacji publicznej, interpelacje radnych, innych pism
- przygotowywanie sprawozdań oraz dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia kontroli
- obsługa interesantów zgłaszających się do biura
- prowadzenie rejestrów kontroli
- prowadzenie rejestrów wewnętrznych
- przygotowywanie projektów pism
- kontrola obiegu dokumentów
- udzielanie odpowiedzi zgodnie z ustawą o dostępie do informacji publicznej, interpelacje radnych, innych pism
- przygotowywanie sprawozdań oraz dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia kontroli
- obsługa interesantów zgłaszających się do biura
Starszy specjalista ds. obsługi studentów
- obsługa studentów i wykładowców
- współpraca z kierownikiem dziekanatu i prodziekanami w zakresie spraw związanych z organizacją pracy, obsługą studentów i wykładowców oraz obowiązującymi procedurami
- bieżące wprowadzanie informacji o studentach i realizowanym toku studiów do systemu informatycznego
- przygotowywanie zestawień dla władz uczelni i dla instytucji zewnętrznych
- prowadzenie wymaganej dokumentacji studiów
- współpraca z kierownikiem dziekanatu i prodziekanami w zakresie spraw związanych z organizacją pracy, obsługą studentów i wykładowców oraz obowiązującymi procedurami
- bieżące wprowadzanie informacji o studentach i realizowanym toku studiów do systemu informatycznego
- przygotowywanie zestawień dla władz uczelni i dla instytucji zewnętrznych
- prowadzenie wymaganej dokumentacji studiów
recepcjonistka/pracownik administracyjno-gospodarczy
- koordynacja pracy recepcji,
- prace asystenckie na rzecz Członków Zarządu
- rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- obsługa klientów zewnętrznych i wewnętrznych,
- organizowanie spotkań i konferencji ( przygotowanie sal i poczęstunku)
- prace asystenckie na rzecz Członków Zarządu
- rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- obsługa klientów zewnętrznych i wewnętrznych,
- organizowanie spotkań i konferencji ( przygotowanie sal i poczęstunku)
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie