Katarzyna Szulc

Starszy Specjalista ds. procedur/Aktualnie szukam pracy
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Microsoft Excel Microsoft Word PowerPoint Sprzedaż

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Starszy Specjalista ds. procedur – Zespół Procedur Oddziałowych
Tworzenie i legislacja ujednoliconych procedur związanych z Obsługą Małych i Średnich Firm i Klienta Indywidualnego oraz nowych instrukcji i prezentacji szkoleniowych związanych z nową funkcjonalnością systemu i sposobem obsługi Klientów. Wyjaśnianie i rozwiązywanie bieżących zadań od przełożonego, związanych z nowym projektem Banku ‘CitiBusiness’
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Specjalista ds. obsługi klienta – Biuro Wsparcia dla Oddziałów
Obsługa Małych i Średnich Firm oraz Klienta Indywidualnego. Obsługa Klienta wewnętrznego – wyjaśnianie problemów związanych z procedurami oraz z obsługą Klienta w Oddziale i pomoc w obsłudze Klienta zewnętrznego. Wyjaśnianie i rozwiązywanie bieżących zadań od przełożonego, związanych z nowym projektem Banku ‘CitiBusiness’. Pomoc w rozwiązywaniu reklamacji i wyjaśnianiu problemów zgłaszanych przez Klientów.
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Konsultant ds. obsługi klienta – DTOK INTERCENTRUM
Obsługa Małych i Średnich Firm.
Obsługa Klienta zewnętrznego – wyjaśnianie spraw związanych z kontami – oraz Klienta wewnętrznego – wyjaśnianie problemów związanych z obsługą Klienta w Oddziale, pomoc w obsłudze Klienta zewnętrznego.
Rozwiązywanie reklamacji i wyjaśnianie problemów zgłaszanych przez Klientów. Procesowanie zgłoszeń Klientów zgłaszających zamknięcie konta.
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Trener w dziale kontroli rozmów – Coach Citiphone
Ocena i szkolenie pracowników infolinii w zakresie jakości telefonicznej obsługi Klienta i sprzedaży produktów.
Ocena zgodności prowadzonych rozmów wg procedur.
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Starszy doradca klienta - TELECENTRUM
Telefoniczna obsługa Klienta.
Realizacja operacji transakcyjnych.
Sprzedaż produktów i usług bankowych.
Sprawowanie funkcji kierowniczych nad zespołem 10-12 osób, w tym dokonywanie ocen pracowników, kontrola jakości i zgodności prowadzonych przez pracowników rozmów z procedurami.
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Doradca klienta - TELECENTRUM
Telefoniczna obsługa Klienta – realizacja przelewów i sprzedaż produktów bankowych.
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Doradca klienta - ODDZIAŁ
Bezpośrednia obsługa Klienta w pełnym zakresie:
– wpłaty
- wypłaty
- przelewy
- sprzedaż nowych produktów i usług banku

Szkolenia i kursy

• Sztuka perswazji i negocjacji – Bank Handlowy w W-wie S.A. a member of Citigroup
• CMGT Produkty Cash – Bank Handlowy w W-wie S.A. a member of Citigroup
• PDCA Plan – Do – Check – Act – Bank Handlowy w W-wie S.A. a member of Citigroup
• Effective Communication – Efektywna Komunikacja – Firma Szkoleniowa Team & Communication
• Quality Service Skills – Umiejętność Obsługi Klienta – Bank Handlowy w W-wie S.A. a member of Citigroup
• Exceeding Customer Expectations Every Day – Bank Handlowy w W-wie S.A. a member of citigroup
• Coaching – Firma Szkoleniowa Profesja Consulting
• Sprzedaż przez telefon – Firma Szkoleniowa Call Center Poland S.A.
• Bezpośrednia obsługa klienta – Firma Szkoleniowa SMGKRC
• Kasjer bankowy – rozpoznawanie banknotów – Bank Handlowy w W-wie S.A.

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Inżynieria Produkcji, magisterskie
Wyższa Szkoła Ekologii i Zarządzania w Warszawie

Zainteresowania

Hodowla psów:))

Sport:
siatkówka, piłka nożna.

Organizacje

Praca społeczna w Radzie Osiedla WSM Żoliborz III
W-ce przewodnicząca Rady Osiedla oraz członek Komisji Gosp. Zasobami Mieszkaniowymi i Komisji Rewizyjnej.

Inne

Znajomość programów komputerowych:
Windows, Word, Excel, Access, Power Point

Grupy

6 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
FlowTime
FlowTime
Coaching z różnych perspektyw.
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla pracowników grupy CITI
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla pracowników grupy CITI
Wyłącznie dla pracowników grupy CITI !!!