Katarzyna Szczepska

Dyrektor Marketingu i PR, Wind Telecom S.A.

Języki

angielski
biegły
niemiecki
dobry

Doświadczenie zawodowe

Wind Telecom SA
Dyrektor Marketingu i PR
Odpowiedzialność za działania marketingowe i PR-owe firmy; tworzenie, nadzór i realizacja rocznego budżetu i kalendarza działań promocyjno-marketingowych; planowanie i realizacja rocznego grafika imprez promocyjnych – konferencji, targów, imprez lojalnościowych; budowanie relacji biznesowych i podtrzymywanie relacji z obecnymi i potencjalnymi partnerami i klientami; tworzenie wizerunku firmy i wzmacnianie pozycji rynkowej; autorka nowego wizerunku i brandu Wind Telecom – wprowadzenie nowego logotypu, layoutu materiałów marketingowych – ulotek, akcydensów, prezentacji i materiałów ekspozycyjnych; nawiązywanie relacji z dziennikarzami, tworzenie kampanii PR, odpowiedzialność za publikacje prasowe i elektroniczne; działania w ramach PR wewnętrznego – kalendarz działań wewnętrznych, budowa relacji z pracownikami.
Comarch
Kierownik Marketingu Regionalnego
Zarządzanie pięcioosobowym zespołem Regional Managers – odpowiedzialnych za kraje Europy Zachodniej, Europy Wschodniej i USA; stworzenie sześciomiesięcznej, zagranicznej kampanii marketingowej, zaplanowanie kalendarza akcji marketingowych obejmującego targi, konferencje własne, reklamę drukowaną, internetową, telemarketing i akcje generowania leadów, kampanie newsletterowe, stworzenie budżetu pod całą kampanię, osobisty nadzór i odpowiedzialność za wykonanie planu i realizację budżetu.
Comarch
Kierownik ds. Marketingu
Odpowiedzialność i koordynacja prac sekcji marketing events, graficznej, repoztorium materiałów, zarządzanie pięcioosobowym zespołem, osobisty nadzór nad organizacją dużych projektów marketingowych - zagranicznych imprez targowch (około 30 eventów w roku w USA i Europie), krajowych imprez incentive dla klientów i pracowników (Gala na 100-lecie Cracovii na 6 tys. osób), konferencji, marketingowe wsparcie polskich i zagranicznych spółek – centralna obsługa wszystkich oddziałów w Europie i USA, opracowywanie budżetów i tworzenie planów marketingowych, odpowiedzialność za graficzny wizerunek firmy – tworzenie materiałów promocyjnych – broszur, reklam, katalogów itp., nadzór nad dużymi kampaniami promocyjnymi – produktowymi i ogólnofirmowymi, współtworzenie kwartalników Nowe Technologie – magazynu dystrybuowanego do 4000 odbiorców w Polsce oraz Technology Review – magazynu kierowanego do zagranicznych klientów i partnerów Comarch.
Comarch
Specjalista ds. Marketingu
Samodzielne przygotowywanie, realizacja, koordynacja i osobisty nadzór nad wysokobudżetowymi projektami marketingowymi - zagraniczne imprezy targowe (m. in. ITU Telecom World - Genewa, SYSTEMS - Monachium, CeBIT - Hanower, Telestrategies Billing and OSS - Waszyngton), integracyjne (m. in. Megapiknik – impreza dla 1000 osób, Mikołajki, Wigilia), sponsoringowe (Cracovia Maraton 2003), konferencje (BITKOM, Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji); działania PR – współpraca przy tworzeniu i utrzymywaniu zewnętrznego wizerunku firmy oraz przy redakcji kwartalnika grupy kapitałowej Comarch – ComarchNews (wyróżnionego III miejscem na konkursie biuletynów firmowych organizowanym przez agencję PR - Agape).
Nord Napędy Sp. z o.o.
Koordynator ds. Marketingu
Odpowiedzialność za kontakty z klientami, działania PR – akcje promocyjne, przygotowywanie ekspozycji na targi; sporządzanie i analiza kontraktów, negocjacje z klientami, szczegółowa analiza raportów finansowych – tygodniowych i miesięcznych - dla siedziby głównej w Bargteheide k/ Hamburga, analiza zapytań ofertowych oraz doradztwo w zakresie planowanych inwestycji, korespondencja zagraniczna, przygotowywanie materiałów reklamowych, telemarketing, mailing, obsługa klienta.

Edukacja

Logo
MBA, MBA
University of Bedfordshire
Logo
Public Relations, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Europejska im. ks. J. Tischnera w Krakowie
Logo
Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze i Polityczne, specjalizacja: Handel Zagraniczny, magisterskie
Akademia Ekonomiczna w Krakowie

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem

Zainteresowania

Sport (aerobic, siłownia, narty, pływanie, rower)
Gra na pianinie – ukończone ognisko muzyczne – klasa fortepianu
Kino
Podróże – egzotyczne kraje
Taniec – ukończony kurs tańca towarzyskiego – IX stopni

Inne

Obsługa komputera Programy: MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, Internet Explorer, Outlook, Outlook Express.

Systemy operacyjne: Windows 95/98/2000/XP.

Prawo jazdy kategorii B od 1996 roku.

Grupy

UEK
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.
Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera
Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera
Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera
Blog Marka Wojciechowskiego
Blog Marka Wojciechowskiego
Blog Marka Wojciechowskiego. psychologa biznesu, niezależnego konsultanta, trenera szkoleń.
Clienting
Clienting
NIE SPRZEDAWAJ! Spraw by kupowali...
PrideAndGlory
PrideAndGlory
Wierzymy w nieprzeciętnych ludzi, którzy widzieli choć jeden film Allena, mają IQ powyżej 130, przynajmniej raz do roku bywają w teatrze. I są najlepsi w tym, co robią :)