Katarzyna Szafader (Ogonowska)

PR Manager
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Logo
PR konsultant
PR konsultant
Ogilvy PR
Senior Account Manager
GENESIS PR
Account Manager

Edukacja

Logo
Filologia Polska, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Akcjonariusz & Inwestor
Akcjonariusz & Inwestor
Grupa dla akcjonariuszy, inwestorów, CFO, praktyków i pasjonatów, osób dla których istotne jest kreowanie wartości dla właścicieli/akcjonariuszy
Anonimowi Wielbiciele Kwaszonych Ogórków
Anonimowi Wielbiciele Kwaszonych Ogórków
Lubisz kwaszone ogórki- nie jesteś sam! Jest wielu innych takich ja Ty, tutaj znajdziesz ukojenie, bedziesz mógł w zaufanym gronie zwierzyc się z swoich pragnień. Znaleźc zrozumienie w oczach takich s
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
CopyWriting
CopyWriting
Chodzi mi o to, aby język giętki, powiedział wszystko, co pomyśli głowa. J. Słowacki
Event, Organizacja Imprez
Event, Organizacja Imprez
Grupa poświęcona organizacji eventów i imprezez.
humor - dowcip
humor - dowcip
grupa jest dla osób, które uwielbiają się śmiać - wpisz tylko zasłyszany, otrzymany (mail,gg) kawał, nie komentuj innych i baw się dobrze. BEZ MODEROWANIA
Media
Media
Grupa dla tych, co nie tylko korzystają z mediów, ale także interesują się tym, co się w nich dzieje.
Polskie Public Relations
Polskie Public Relations
O polskim Public Relations; jego zaletach i wadach, kreatywności, etyce, postrzeganiu przez media itp.
PR kryzysowy
PR kryzysowy
Tematyka podejmowana przez grupę dotyczy zarządzania antykryzysowego oraz kryzysowego - w ramach PR.
PR oraz IR w spółkach publicznych
PR oraz IR w spółkach publicznych
Jak budować pozytywny wizerunek spółki publicznej(giełdowej)w mediach oraz wśród akcjonariuszy i inwestorów? Jakie działania musi podejmować spółka i jej działy IR oraz PR ? Pomysły na nowe działani
Real Estate
Real Estate
Grupa dla osób zainteresowanych inwestycjami w nieruchomości.