Umiejętności
Microsoft Excel
Praca z projektem
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Menadżer ds. Systemów Motywacyjnych
- odpowiadanie za przygotowywanie strategii motywacyjnych poprzez opracowywanie wraz z właścicielem procesów kluczowych obszarów, zatwierdzanie wskaźników i narzędzi motywowania,
- przeprowadzanie cyklicznych audytów w kwestii poprawności naliczania premii miesięcznych,
- kierowanie projektami mającymi na celu wdrażanie nowych systemów motywacyjnych,
- tworzenie narzędzi wspomagających zarządzanie systemami motywacyjnymi,
motywacyjnymi,
- kontrolowanie realizacji budżetów premiowych,
- tworzenie modeli analizujących systemy wynagradzania oraz efektywnych systemów premiowych
- przeprowadzanie cyklicznych audytów w kwestii poprawności naliczania premii miesięcznych,
- kierowanie projektami mającymi na celu wdrażanie nowych systemów motywacyjnych,
- tworzenie narzędzi wspomagających zarządzanie systemami motywacyjnymi,
motywacyjnymi,
- kontrolowanie realizacji budżetów premiowych,
- tworzenie modeli analizujących systemy wynagradzania oraz efektywnych systemów premiowych
Specjalista konsultant w Dziale Obsługi Ubezpieczeń i Zabezpieczeń Kredytów Hipotecznych
monitoring warunków po uruchomieniu kredytu,
udzielanie odpowiedzi na zapytania klienta zewnętrznego i wewnętrznego banku, merytoryczne wsparcie dla pracowników działu; prowadzenie kontroli jakości; udział w procesach usprawniających pracę działu; udział w projektach prowadzonych w banku; prowadzenie testów systemów bankowych
udzielanie odpowiedzi na zapytania klienta zewnętrznego i wewnętrznego banku, merytoryczne wsparcie dla pracowników działu; prowadzenie kontroli jakości; udział w procesach usprawniających pracę działu; udział w projektach prowadzonych w banku; prowadzenie testów systemów bankowych
Specjalista ds. obsługi kredytów w Dziale Hipotek i Ubezpieczeń Kredytów Mieszkaniowych (Multiskill)
monitoring warunków po uruchomieniu kredytu; weryfikacja oraz rejestracja dokumentacji wpływającej do banku; przygotowywanie i wysyłanie dokumentów do Sądów; obsługa weksli; wspieranie Telefonicznego Centrum Obsługi Klienta w telefonicznej obsłudze klientów.
Szkolenia i kursy
2010 szkolenie z zaawansowanego Excela, szkolenie z podstaw Lean/ Six Sigma, szkolenie przedsiębiorczość postawą życiową;
2007 szkolenie z funduszy inwestycyjnych;
2006 szkolenie z umiejętności obsługi klienta – organizowane przez firmę AchieveGlobal, szkolenie z kreowania własnej marki;
2005 szkolenie od obsługi do sprzedaży - organizowane przez firmę AchieveGlobal
2007 szkolenie z funduszy inwestycyjnych;
2006 szkolenie z umiejętności obsługi klienta – organizowane przez firmę AchieveGlobal, szkolenie z kreowania własnej marki;
2005 szkolenie od obsługi do sprzedaży - organizowane przez firmę AchieveGlobal
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Inne
UMIEJĘTNOŚCI:
obsługa komputera biegła znajomość - MS Office, Windows XP/2003/Vista, system bankowy ICBS, system bankowy PROFILE
inne obsługa urządzeń biurowych
prawo jazdy kat. B
obsługa komputera biegła znajomość - MS Office, Windows XP/2003/Vista, system bankowy ICBS, system bankowy PROFILE
inne obsługa urządzeń biurowych
prawo jazdy kat. B