Umiejętności
Assessment Center
zaangażowanie pracowników
Stosunki pracownicze
Employer Branding
Równość i Różnorodność
Rektrutacje absolwentów
konsulting HR
Human Resources
Komunikacja wewnętrzna
Rozwój organizacyjny
Badania jakościowe
Rekrutacja
Reklama rekrutacyjna
Social Media Marketing
Nauki społeczne
Socjologia
Wyławianie talentów
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Konsultantka ds. Marki Pracodawcy i Zarządzania Różnorodnością / Pion Zarządzania Ludźmi i Organizac
- tworzenie strategii employer branding w organizacji - aktywne budowanie i wdrażanie wizerunku
firmy jako pracodawcy,
- ścisła współpraca z zespołem HR, PR, marketingu, komunikacji w zakresie budowania wizerunku
organizacji,
- tworzenie i realizacja strategii zarządzania różnorodnością w miejscu pracy,
- koordynacja projektów budujących zaangażowanie pracowników, w tym promujących wartości firmy
oraz aspekty związane z etyką w organizacji,
- organizacja działań promujących wizerunek pracodawcy (targi pracy, współpraca z uczelniami,
mediami studenckimi, biurami karier),
- realizacja projektów w ramach obszaru zarządzania różnorodnością w miejscu pracy,
- koordynacja projektów budujących zaangażowanie pracowników oraz kulturę organizacyjną firmy,
w tym promujących wartości firmy oraz aspekty związane z etyką w organizacji,
- aktualizacja, utrzymanie oraz rozwój wszystkich kanałów komunikacyjnych HR (Internet, intranet,
wewnętrzny biuletyn pracowniczy, dodatkowe materiały drukowane).
firmy jako pracodawcy,
- ścisła współpraca z zespołem HR, PR, marketingu, komunikacji w zakresie budowania wizerunku
organizacji,
- tworzenie i realizacja strategii zarządzania różnorodnością w miejscu pracy,
- koordynacja projektów budujących zaangażowanie pracowników, w tym promujących wartości firmy
oraz aspekty związane z etyką w organizacji,
- organizacja działań promujących wizerunek pracodawcy (targi pracy, współpraca z uczelniami,
mediami studenckimi, biurami karier),
- realizacja projektów w ramach obszaru zarządzania różnorodnością w miejscu pracy,
- koordynacja projektów budujących zaangażowanie pracowników oraz kulturę organizacyjną firmy,
w tym promujących wartości firmy oraz aspekty związane z etyką w organizacji,
- aktualizacja, utrzymanie oraz rozwój wszystkich kanałów komunikacyjnych HR (Internet, intranet,
wewnętrzny biuletyn pracowniczy, dodatkowe materiały drukowane).
Specjalista ds. Rekrutacji i Wizerunku Pracodawcy / Pion Zasobów Ludzkich
- realizacja samodzielnych zadań z zakresu budowania wizerunku pracodawcy (employer branding),
- zarządzanie rekrutacją w ramach modelu RPO (Recruitment Process Outsourcing),
- zarządzanie budżetem rekrutacyjnym,
- działania z obszaru talent acquisition, m.in. rozwijanie współpracy z biurami karier na uczelniach
ekonomicznych,
- samodzielna realizacja działań związanych z udziałem Banku w konkursie „Grasz o staż”,
- wdrożenie działań z zakresu Employee Value Proposition (EVP) w ramach realizacji zadań Departamentu
Zarządzania Relacjami Pracowniczymi.
- zarządzanie rekrutacją w ramach modelu RPO (Recruitment Process Outsourcing),
- zarządzanie budżetem rekrutacyjnym,
- działania z obszaru talent acquisition, m.in. rozwijanie współpracy z biurami karier na uczelniach
ekonomicznych,
- samodzielna realizacja działań związanych z udziałem Banku w konkursie „Grasz o staż”,
- wdrożenie działań z zakresu Employee Value Proposition (EVP) w ramach realizacji zadań Departamentu
Zarządzania Relacjami Pracowniczymi.
Program Absolwent / Pion Zasobów Ludzkich, Biuro Rekrutacji; Biuro Szkoleń i Programów Rozwojowych
- Organizacja projektów szkoleniowych – wsparcie logistyczno-administracyjne, przygotowanie materiałów szkoleniowych, zapewnienie właściwej komunikacji z uczestnikami szkoleń, trenerami wewnętrznymi i zewnętrznymi dostawcami usług szkoleniowych;
- Udział w corocznym procesie analizy potrzeb szkoleniowych dla całej organizacji
(6500+ pracowników), działania w ramach projektu wyboru dostawców usług szkoleniowych;
- Przygotowywanie raportów oraz analiz dotyczących projektów szkoleniowych: Akademia Rozwoju, GlobalEnglish, korporacyjnego programu szkoleniowego dla
menedżerów z zakresu coachingu kariery.
- Udział w corocznym procesie analizy potrzeb szkoleniowych dla całej organizacji
(6500+ pracowników), działania w ramach projektu wyboru dostawców usług szkoleniowych;
- Przygotowywanie raportów oraz analiz dotyczących projektów szkoleniowych: Akademia Rozwoju, GlobalEnglish, korporacyjnego programu szkoleniowego dla
menedżerów z zakresu coachingu kariery.
Asystentka / Departament Zarządzania Kadrami, Wydział Rozwoju Kadr
- Selekcja aplikacji;
- Umawianie spotkań z kandydatami;
- Udział w spotkaniach rekrutacyjnych;
- Wsparcie analizy kompetencji menedżerskich;
- Koordynacja Programu Praktyk Letnich 2008;
- Wsparcie administracyjne i organizacyjne Wydziału Rozwoju Kadr.
- Umawianie spotkań z kandydatami;
- Udział w spotkaniach rekrutacyjnych;
- Wsparcie analizy kompetencji menedżerskich;
- Koordynacja Programu Praktyk Letnich 2008;
- Wsparcie administracyjne i organizacyjne Wydziału Rozwoju Kadr.
Szkolenia i kursy
Wybrane kursy i szkolenia:
- Employer Branding w Social Media, Social Media Academy (16.04.2015 r.)
- Ogólnopolski Konwent HR PSZK (12.06.2014)
- Warszawskie Dni Rekrutacji (2013,2014,2015)
- Zarządzanie różnorodnością w miejscu pracy – inspiracje dla działów HR (HRP,2014)
- Mentoring w organizacji (Mind Partners, 03.2014)
- Udział w programie coachingu kariery „Coach for Better” (BPH, od 12.2011)
- Pracownia Employer Brandingu (21.11.2011, Agora S.A.)
- Efektywna współpraca w zespole, Facilitating effective meetings, Zaprezentuj się profesjonalnie
(2011, BPH)
- Prawo pracy i elementy z nim związane, Rekrutacja (HRK S.A., 2009)
- Employer Branding w Social Media, Social Media Academy (16.04.2015 r.)
- Ogólnopolski Konwent HR PSZK (12.06.2014)
- Warszawskie Dni Rekrutacji (2013,2014,2015)
- Zarządzanie różnorodnością w miejscu pracy – inspiracje dla działów HR (HRP,2014)
- Mentoring w organizacji (Mind Partners, 03.2014)
- Udział w programie coachingu kariery „Coach for Better” (BPH, od 12.2011)
- Pracownia Employer Brandingu (21.11.2011, Agora S.A.)
- Efektywna współpraca w zespole, Facilitating effective meetings, Zaprezentuj się profesjonalnie
(2011, BPH)
- Prawo pracy i elementy z nim związane, Rekrutacja (HRK S.A., 2009)
Edukacja
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Zainteresowania
- Podróże – Azja, Ameryka Południowa;
- Kampanie wizerunkowe;
- Fitness.
- Kampanie wizerunkowe;
- Fitness.
Inne
Kontakt: katarzyna-swiatek1@wp.pl
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
Dla tych pracodawców, którzy w sposób odpowiedzialny, etyczny, zaangażowany uwzględniają interesy społeczne i ochrony środowiska w swoich strategiach działań na rynku, a także w s
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Coaching jako proces nastawiony na tworzenie nowego a nie na naprawianie
Coaching jako proces nastawiony na tworzenie nowego, a nie naprawianie!!
Employer Branding
Grupa zrzesza osoby zainteresowane zawodowo lub naukowo Employer branding'iem czyli wizerunkiem pracodawców. Ma na celu wymianę informacji, badań, doświadczeń, dobrych praktyk i pomysłów z zakresu EB
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Forum Kobiet CEMEX
Kobiety w CEMEX stanowią mniejszość, dlatego chcemy lepiej wykorzystywać nasz potencjał, dzielić się wiedzą i doświadczeniem, a także lepiej poznać. Stworzyłyśmy wspólnie Forum Kobiet –