Umiejętności
Corel Draw
język angielski
Ms Excel ***, Word ****
−Addobe Photoshop ***
− obsługa CMS (Word Press ****, CMS Speednet *****
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
![Marion](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Specjalisa ds. markeingu
• Odpowiedzialność za wizerunek produktów firmy na różnych rynkach
• Wsparcie marketingowe działów sprzedaży zagranicznej i krajowej
(promocje, displaye, akcje in-outowe)
• Przygotowanie i kontrola materiałów POS, etykiet, opakowań, działań w Internecie
• Współpraca z firmami zewnętrznymi (agencje reklamowe, drukarnie, graficy) oraz innymi działami firmy (zaopatrzenie, eksport, usługi, laboratorium, magazyn, produkcja)
• Badanie rynku oraz działań konkurencji
• Wsparcie marketingowe działów sprzedaży zagranicznej i krajowej
(promocje, displaye, akcje in-outowe)
• Przygotowanie i kontrola materiałów POS, etykiet, opakowań, działań w Internecie
• Współpraca z firmami zewnętrznymi (agencje reklamowe, drukarnie, graficy) oraz innymi działami firmy (zaopatrzenie, eksport, usługi, laboratorium, magazyn, produkcja)
• Badanie rynku oraz działań konkurencji
![Agencja Mienia Wojskowego](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F124%2Ffirm_2428_e481fc_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
SPECJALISTA W SEKCJI MARKETINGU I PR
• Przygotowywanie materiałów promocyjnych typu BTL i ATL dotyczących nieruchomości oraz mienia ruchomego – współpraca z drukarniami, grafikami, agencjami reklamowymi
• aktualizacja informacji zamieszczanych na stronie internetowej
• Reprezentowanie AMW na targach i konferencjach
• udział w organizacji i przygotowaniu przetargów
• uczestnictwo w spotkaniach z kontrahentami polskimi i zagranicznymi,
• udział w imprezach promocyjnych organizowanych przez Agencję
• bieżąca aktualizacja danych dotyczących rzeczy ruchomych i nieruchomości
• wyszukiwanie i pozyskiwanie potencjalnych klientów oraz poszukiwanie nowych rynków zbytu dla zasobów Agencji.
• aktualizacja informacji zamieszczanych na stronie internetowej
• Reprezentowanie AMW na targach i konferencjach
• udział w organizacji i przygotowaniu przetargów
• uczestnictwo w spotkaniach z kontrahentami polskimi i zagranicznymi,
• udział w imprezach promocyjnych organizowanych przez Agencję
• bieżąca aktualizacja danych dotyczących rzeczy ruchomych i nieruchomości
• wyszukiwanie i pozyskiwanie potencjalnych klientów oraz poszukiwanie nowych rynków zbytu dla zasobów Agencji.
![SPEEDNET](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F127%2Ffirm_288639_cf93ad_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Marketing Manager
• Istotny udział w procesie rebrandingu firmy: stworzenie hasła „Let’s do IT together”, które jest głównym elementem wizualnej identyfikacji firmy; stworzenie strony internetowej firmy – stworzenie koncepcji, opracowanie zawartości merytorycznej, koordynacja prac graficznych i wdrożeniowych
• Prowadzenie strony internetowej firmy, regularne uzupełnianie treści o najnowsze informacje zarówno w języku polskim jak i angielskim
• Kształtowanie zewnętrznego wizerunku firmy poprzez uczestnictwo w targach, konferencjach, spotkaniach branżowych
• Planowanie i realizacja działań reklamowych typu BTL
• Prowadzenie profilu firmy na Facebook
• Redagowanie zawartości materiałów promocyjnych, tworzenie białych ksiąg w języku polskim oraz angielskim
• Organizowanie wydarzeń integracyjnych dla pracowników
• Monitorowanie rynku pod kątem pożądanych dla firmy kwalifikacji pracowniczych na potrzeby nowych projektów i pozyskiwanie odpowiednich pracowników
• Prowadzenie strony internetowej firmy, regularne uzupełnianie treści o najnowsze informacje zarówno w języku polskim jak i angielskim
• Kształtowanie zewnętrznego wizerunku firmy poprzez uczestnictwo w targach, konferencjach, spotkaniach branżowych
• Planowanie i realizacja działań reklamowych typu BTL
• Prowadzenie profilu firmy na Facebook
• Redagowanie zawartości materiałów promocyjnych, tworzenie białych ksiąg w języku polskim oraz angielskim
• Organizowanie wydarzeń integracyjnych dla pracowników
• Monitorowanie rynku pod kątem pożądanych dla firmy kwalifikacji pracowniczych na potrzeby nowych projektów i pozyskiwanie odpowiednich pracowników
![VBW Engineering Sp. z o.o.](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F042%2Ffirm_45994_2660ed_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Specjalista ds. marketingu
• Realizacja strategii marketingowej przedsiębiorstwa
• Planowanie i realizacja działań promocyjnych, w tym reklamowych typu BTL
• Realizacja działań organizacyjnych i marketingowych związanych ze sponsorowaniem przez firmę drużyny VBW GTK Gdynia
• Organizacja i uczestnictwo w projektach PR o charakterze wydarzeń sportowo-kulturowych takich jak np. Gdyński Przegląd Grafiki o tematyce sportowej „Sport w Grafice”- międzynarodowy projekt łączący elementy konkursu i wystawy
• Przygotowanie i realizacja ogólnopolskich konkursów w ramach realizacji strategii promocyjnej firmy
• Realizacja przyjętych założeń strategii marketingowej firmy w zakresie wizualizacji graficznej, przygotowywanie materiałów typu POS i nadzór nad ich realizacją, przygotowanie drukowanych materiałów promocyjnych. Zarządzanie materiałami promocyjnymi
• Tworzenie stałych relacji z otoczeniem rynkowym firmy; organizowanie spotkań o charakterze marketingowym oraz imprez integracyjnych i szkoleniowych dla kontrahentów i pracowników firmy
• Współpraca z agencjami PR i eventowymi, realizacja projektów eventowych
• Planowanie i realizacja działań promocyjnych, w tym reklamowych typu BTL
• Realizacja działań organizacyjnych i marketingowych związanych ze sponsorowaniem przez firmę drużyny VBW GTK Gdynia
• Organizacja i uczestnictwo w projektach PR o charakterze wydarzeń sportowo-kulturowych takich jak np. Gdyński Przegląd Grafiki o tematyce sportowej „Sport w Grafice”- międzynarodowy projekt łączący elementy konkursu i wystawy
• Przygotowanie i realizacja ogólnopolskich konkursów w ramach realizacji strategii promocyjnej firmy
• Realizacja przyjętych założeń strategii marketingowej firmy w zakresie wizualizacji graficznej, przygotowywanie materiałów typu POS i nadzór nad ich realizacją, przygotowanie drukowanych materiałów promocyjnych. Zarządzanie materiałami promocyjnymi
• Tworzenie stałych relacji z otoczeniem rynkowym firmy; organizowanie spotkań o charakterze marketingowym oraz imprez integracyjnych i szkoleniowych dla kontrahentów i pracowników firmy
• Współpraca z agencjami PR i eventowymi, realizacja projektów eventowych
![Logo](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Specjalista ds. obsługi klienta
Auravita Ltd
• Telefoniczna oraz e-mailowa obsługa międzynarodowych klientów indywidualnych
- składanie telefonicznych zamówień klientów,
- udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów telefonicznie oraz mailowo
- komunikacja z klientem w trakcie realizacji zamówienia w zakresie zmian i opóźnień
• Nawiązywanie trwałych i przyjaznych relacji z klientami
• Obsługa gwarancji oraz procesu reklamacji
• Sprawna i skuteczna realizacja polityki zwrotów
• Wsparcie nowych pracowników działu poprzez coaching
• Wprowadzanie do systemu komputerowego dokumentów firmy i ich ewidencjonowanie
- składanie telefonicznych zamówień klientów,
- udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów telefonicznie oraz mailowo
- komunikacja z klientem w trakcie realizacji zamówienia w zakresie zmian i opóźnień
• Nawiązywanie trwałych i przyjaznych relacji z klientami
• Obsługa gwarancji oraz procesu reklamacji
• Sprawna i skuteczna realizacja polityki zwrotów
• Wsparcie nowych pracowników działu poprzez coaching
• Wprowadzanie do systemu komputerowego dokumentów firmy i ich ewidencjonowanie
Szkolenia i kursy
City University London, Department of Education and Lifelong Learning, School of Arts "Promoting and Staging a Live Music Event", course level U2
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing handlowy
Zainteresowania
badminton, joga, filmy Quentina Tarantino i Roberta Rodrigueza, storytelling
Grupy
![Uniwersytet Gdański](http://static.goldenline.pl/group_logo/009/group_103305_15c559_tiny.jpg)
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
![Art and Fasion](http://static.goldenline.pl/group_logo/002/group_62786_5bbe02_tiny.jpg)
Art and Fasion
"Art & Fashion" - Grupa dla osób związanych ze sztuką, modą, filmem oraz szerokopojetą branżą rozrywkową.
![BIŻUTERIA trendy i rynek](http://static.goldenline.pl/group_logo/000/group_62672_8bcfd0_tiny.jpg)
BIŻUTERIA trendy i rynek
Grupa poświęcona jest nowym trendom w biżuterii. Nowości, projektowanie biżuterii, luksusowe klejnoty i miejsca gdzie można je kupić.
![Business IT](http://static.goldenline.pl/group_logo/014/group_206_42fd95_tiny.jpg)
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
![Business Marketing](http://static.goldenline.pl/group_logo/006/group_76502_4f6ce3_tiny.jpg)
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
![Facebooketing](http://static.goldenline.pl/group_logo/014/group_69294_9002d5_tiny.jpg)
Facebooketing
Facebook w marketingu. Grupa dla wszytskich, dla których facebook jest narzędziem marketingowym, prowadzacych facebook'owe strony firmowe, piszacych facebook'owe aplikacje i nie tylko.
![Marketingowo.info](http://static.goldenline.pl/group_logo/008/group_92648_4a6d4f_tiny.jpg)
Marketingowo.info
Marka, Marketing, Sprzedaż - blog managera marketingu i sprzedaży. Newsy z branż: e-commerce, e-marketing, mobile marketing, social media, HR, sprzedaż bezpośrednia itd.
![moda i kreowanie wizerunku](http://static.goldenline.pl/group_logo/007/group_18327_782f88_tiny.jpg)
moda i kreowanie wizerunku
zapraszam wszytkich zawodowo i amatorsko zajmujących się projektowaniem mody.O tym jak moda wpływa na nas a my na mode..
![Neuromarketing](http://static.goldenline.pl/group_logo/002/group_1138_63ee4e_tiny.jpg)
Neuromarketing
O tym, jak marketing się rozwija; siła podświadomości, psychologia i neurobiologia w marketingu, buy-button, kontrowersje, inspiracje, dyskusje...a przede wszystkim - Twoje zdanie!
![Przedsiębiorczość](http://static.goldenline.pl/group_logo/006/group_358_685771_tiny.jpg)
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość