Kasia Strzelczyk

Social Media Manager w Starcom Mediavest Group
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Audience Segmentation Content Strategy Digital Marketing Strategia marketingowa Project Management Social Advertising Social Media social media monitoring

Języki

angielski
biegły
hiszpański
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

LiquidThread
Social Media Manager
Starcom Mediavest Group
Social Media Manager
Multi Communications
Dyrektor ds. Social Media
VACALOCA
Head of Social Media
Inter IKEA Center Group, Mattel, Sanofi, COTY, NBC Universal, iSpot, Lindt
VACALOCA
Social Media Manager
Polpharma, Inter IKEA Center Group, Mattel, Dilmah, Sanofi, COTY, Cortland
Edelman Polska
Account Executive
Digital Unit & Consumer Marketing Unit

Coca-Cola, Heinz Ketchup, UPC Polska, Lidl Polska, Airbnb
TBWA\
Współpraca
Ciszewski Public Relations
Junior Account Executive
Consumer Goods & Lifestyle Unit

Moët Hennessy: Belvedere Vodka, Dom Pérignon, Moët & Chandon, Veuve Clicquot
Dax Cosmetics: Cashmere, Perfecta
Carlsberg Polska: Karmi
Usunięty Użytkownik
przełożony
wystawiono
Kasia to osoba inteligentna i pracowita. Łatwo nawiązuje kontakty, jest lubiana i potrafi pracować zespołowo. Doskonale radzi sobie również z samodzielnymi projektami. Ma duże zdolności analityczne, potrafi pozyskiwać informacje z różnych źródeł i przetwarzać je w twórczy sposób.
W pracy widać jej zainteresowanie strategią marki i tematyką social media. Ma dużą wiedzę marketingową i predyspozycje do pracy w branży. Zdecydowanie pracownik godny polecenia!

Szkolenia i kursy

DIMAQ (IAB)
www.dimaq.pl

Edukacja

Logo
Geografia turyzmu, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Turystyka
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów

Organizacje

www.klubstrategow.pl

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Advertising 2.0
Advertising 2.0
Mamy już mnóstwo serwisów Web 2.0, są użytkownicy, są statystyki, trzeba wreszcie zacząć na tym zarabiać.
Agencje interaktywne
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
Ameryka południowa inaczej
Ameryka południowa inaczej
Wszystko czego nie ma w przewodnikach i na necie!! I gdzie warto zajrzeć:)
AULA
AULA
Grupa uczestników spotkań Aula
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Clienting
Clienting
NIE SPRZEDAWAJ! Spraw by kupowali...
CPR
CPR
Grupa obecnych i byłych pracowników agencji Ciszewski.
Czas na mobi
Czas na mobi
Grupa dla pasjonatów mobile! Tutaj rozmawiamy o rozwiązaniach mobilnych - aplikacjach, stronach, sklepach, kampaniach reklamowych, itp.
Dobre i złe agencje Public Relations
Dobre i złe agencje Public Relations
Zamknięta grupa dla PR-owców z firm. Każdy z nas co jakiś czas musi podjąć decyzję o zatrudnieniu agencji. Prezentacje są piękne :) Ale i tak nie wiemy, czy agencja się sprawdzi czy nie.
Dziennikiarze promujacy polską turystykę
Dziennikiarze promujacy polską turystykę
Grupa dla: Redakcji, dziennikarzy piszących artykuły w gazetach ogólnopolskich i regionalnych, realizujących programy telewizyjne lub radiowe, promujące Polskę jako kraj atrakcyjny turystycznie.
Freelancer Travel
Freelancer Travel
Zamysłem jest skupić tu tych którzy pracuja na rynku jako wolni konsultanci w branży turystycznej i około turystycznej