Umiejętności
Audience Segmentation
Content Strategy
Digital Marketing
Strategia marketingowa
Project Management
Social Advertising
Social Media
social media monitoring
Języki
angielski
biegły
hiszpański
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Junior Account Executive
Consumer Goods & Lifestyle Unit
Moët Hennessy: Belvedere Vodka, Dom Pérignon, Moët & Chandon, Veuve Clicquot
Dax Cosmetics: Cashmere, Perfecta
Carlsberg Polska: Karmi
Moët Hennessy: Belvedere Vodka, Dom Pérignon, Moët & Chandon, Veuve Clicquot
Dax Cosmetics: Cashmere, Perfecta
Carlsberg Polska: Karmi
przełożony
wystawiono
Kasia to osoba inteligentna i pracowita. Łatwo nawiązuje kontakty, jest lubiana i potrafi pracować zespołowo. Doskonale radzi sobie również z samodzielnymi projektami. Ma duże zdolności analityczne, potrafi pozyskiwać informacje z różnych źródeł i przetwarzać je w twórczy sposób.
W pracy widać jej zainteresowanie strategią marki i tematyką social media. Ma dużą wiedzę marketingową i predyspozycje do pracy w branży. Zdecydowanie pracownik godny polecenia!
W pracy widać jej zainteresowanie strategią marki i tematyką social media. Ma dużą wiedzę marketingową i predyspozycje do pracy w branży. Zdecydowanie pracownik godny polecenia!
Szkolenia i kursy
DIMAQ (IAB)
www.dimaq.pl
www.dimaq.pl
Specjalizacje
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Turystyka
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów
Organizacje
www.klubstrategow.pl
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Advertising 2.0
Mamy już mnóstwo serwisów Web 2.0, są użytkownicy, są statystyki, trzeba wreszcie zacząć na tym zarabiać.
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
Ameryka południowa inaczej
Wszystko czego nie ma w przewodnikach i na necie!! I gdzie warto zajrzeć:)
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Czas na mobi
Grupa dla pasjonatów mobile! Tutaj rozmawiamy o rozwiązaniach mobilnych - aplikacjach, stronach, sklepach, kampaniach reklamowych, itp.
Dobre i złe agencje Public Relations
Zamknięta grupa dla PR-owców z firm. Każdy z nas co jakiś czas musi podjąć decyzję o zatrudnieniu agencji. Prezentacje są piękne :) Ale i tak nie wiemy, czy agencja się sprawdzi czy nie.
Dziennikiarze promujacy polską turystykę
Grupa dla:
Redakcji, dziennikarzy piszących artykuły w gazetach ogólnopolskich i regionalnych,
realizujących programy telewizyjne lub radiowe, promujące Polskę jako kraj atrakcyjny turystycznie.
Freelancer Travel
Zamysłem jest skupić tu tych którzy pracuja na rynku jako wolni konsultanci w branży turystycznej i około turystycznej