Języki
angielski
dobry
niemiecki
dobry
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
CEO Assistant/ Office Manager
CEO & Managment Support
- Prowadzenie kalendarza Prezesa Zarządu, organizacja spotkań, tłumaczenie korespondencji;
- Organizowanie wyjazdów służbowych Prezesa i Managerów;
- Przygotowanie i prowadzenie prezentacji na potrzeby Prezesa i jego gości;
- Tworzenie raportów sprzedażowych, budowanie bazy danych aktualnych i potencjalnych klientów.
- Rozliczanie kart kredytowych oraz zaliczek Członków Zarządu.
- Organizacja i obsługa posiedzeń Zarządu.
- Prowadzenie spraw związanych z zagadnieniami PR i marketingu Spółki.
Corporate/Legal
-Zarządzanie obiegiem dokumentów w Spółce;
-Zarządzanie procedurami Spółki;
-Prowadzenie rejestru umów oraz przechowywanie centralne umów Spółki;
-Prowadzenie spraw/projektów korporacyjnych (przygotowywanie protokołów Zarządu, kontakt z kancelarią prawną);
Building & Administration
-Nadzór nad przeglądami, konserwacją budynku (gaz, energia, wentylacja, klimatyzacja, itp);
-Organizacja dostaw mediów do siedziby Spółki;.
-Organizacja i nadzorowanie przeprowadzek i remontów;
-Nadzór nad ochroną budynku;
-Utrzymanie porządku w budynku oraz w otoczeniu firmy (organizacja i kontakt z firmami w kwestii odśnieżania, koszenia trawy, sprzątania);
-Budżetowanie i kontrolowanie wydatków administracyjnych;
-Zarządzanie flotą samochodową spółki (konserwacje, przeglądy, nadzór);
Recepcja
-Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem Recepcji (obieg dokumentów, obsługa korespondencji, przyjmowanie i obsługa gości z najwyższymi standardami jakości, kontakt z klientem, centrala telefoniczna, rezerwacja sal konferencyjnych, itp.)
- Prowadzenie kalendarza Prezesa Zarządu, organizacja spotkań, tłumaczenie korespondencji;
- Organizowanie wyjazdów służbowych Prezesa i Managerów;
- Przygotowanie i prowadzenie prezentacji na potrzeby Prezesa i jego gości;
- Tworzenie raportów sprzedażowych, budowanie bazy danych aktualnych i potencjalnych klientów.
- Rozliczanie kart kredytowych oraz zaliczek Członków Zarządu.
- Organizacja i obsługa posiedzeń Zarządu.
- Prowadzenie spraw związanych z zagadnieniami PR i marketingu Spółki.
Corporate/Legal
-Zarządzanie obiegiem dokumentów w Spółce;
-Zarządzanie procedurami Spółki;
-Prowadzenie rejestru umów oraz przechowywanie centralne umów Spółki;
-Prowadzenie spraw/projektów korporacyjnych (przygotowywanie protokołów Zarządu, kontakt z kancelarią prawną);
Building & Administration
-Nadzór nad przeglądami, konserwacją budynku (gaz, energia, wentylacja, klimatyzacja, itp);
-Organizacja dostaw mediów do siedziby Spółki;.
-Organizacja i nadzorowanie przeprowadzek i remontów;
-Nadzór nad ochroną budynku;
-Utrzymanie porządku w budynku oraz w otoczeniu firmy (organizacja i kontakt z firmami w kwestii odśnieżania, koszenia trawy, sprzątania);
-Budżetowanie i kontrolowanie wydatków administracyjnych;
-Zarządzanie flotą samochodową spółki (konserwacje, przeglądy, nadzór);
Recepcja
-Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem Recepcji (obieg dokumentów, obsługa korespondencji, przyjmowanie i obsługa gości z najwyższymi standardami jakości, kontakt z klientem, centrala telefoniczna, rezerwacja sal konferencyjnych, itp.)
Asystentka Zarządu
Prowadzenie kalendarza spotkań Prezesa Zarządu;
Organizacja delegacji oraz szkoleń dla Członków Zarządu oraz pracowników firmy;
Tworzenie nowych oddziałów firmy we Wrocławiu i Warszawie;
Budowa oraz utrzymywanie relacji z kontrahentami, a także prowadzenie prezentacji i negocjacji handlowych;
Monitorowanie rynku inwestycji budowlanych oraz tworzenie baz danych inwestycji w początkowych fazach realizacji;
Współpraca z firmami zewnętrznymi na podłożu marketingowym.
Organizacja delegacji oraz szkoleń dla Członków Zarządu oraz pracowników firmy;
Tworzenie nowych oddziałów firmy we Wrocławiu i Warszawie;
Budowa oraz utrzymywanie relacji z kontrahentami, a także prowadzenie prezentacji i negocjacji handlowych;
Monitorowanie rynku inwestycji budowlanych oraz tworzenie baz danych inwestycji w początkowych fazach realizacji;
Współpraca z firmami zewnętrznymi na podłożu marketingowym.
Asystent
IVS Sp. z o.o.
Wsparcie administracyjne Zarządu firmy, prowadzenie kalendarza spotkań Członków Zarządu;
Organizacja podróży służbowych (krajowych i zagranicznych) Zarządu i pracowników firmy oraz wizyt gości i klientów biznesowych;
Współtworzenie i nadzór nad archiwum dokumentacji firmy;
Ewidencja i nadzór nad obiegiem dokumentacji pomiędzy Zarządem, pracownikami spółki oraz instytucjami zewnętrznymi;
Prowadzenie kasy gotówkowej, praca z programem księgowym Comarch.
Organizacja podróży służbowych (krajowych i zagranicznych) Zarządu i pracowników firmy oraz wizyt gości i klientów biznesowych;
Współtworzenie i nadzór nad archiwum dokumentacji firmy;
Ewidencja i nadzór nad obiegiem dokumentacji pomiędzy Zarządem, pracownikami spółki oraz instytucjami zewnętrznymi;
Prowadzenie kasy gotówkowej, praca z programem księgowym Comarch.
Specjalista ds. pozyskiwania funduszy unijnych
Mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa z terenu woj.śląskiego
Doradztwo w zakresie:
- konstruowania projektu unijnego,
- pisania wniosku aplikacyjnego, jak również dostosowania pomysłów na projekty do jego specyfiki,
- źródeł finansowania projektów społecznych ,
- procedury pozyskiwania środków unijnych,
- tworzenia budżetu projektu unijnego,
- tworzenia elementów biznes planu.
- konstruowania projektu unijnego,
- pisania wniosku aplikacyjnego, jak również dostosowania pomysłów na projekty do jego specyfiki,
- źródeł finansowania projektów społecznych ,
- procedury pozyskiwania środków unijnych,
- tworzenia budżetu projektu unijnego,
- tworzenia elementów biznes planu.
Podinspektor w Wydziale Organizacji i Zarządzania
Opracowywanie projektów uchwał, zarządzeń, pism ogólnych oraz prowadzenie ich rejestrów i nadzór nad ich realizacją;
Monitorowanie zmian w przepisach prawnych dotyczących działalności organów samorządowych;
Audytowanie wewnętrznych komórek organizacyjnych Starostwa Powiatowego w Będzinie pod względem Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z normą ISO 9000 oraz ISO 9001:2000; Przygotowywanie posiedzeń Zarządu Powiatu, protokołowanie, sporządzanie sprawozdań z jego działalności;
Zarządzanie obiegiem informacji i dokumentacji pomiędzy Zarządem,a komórkami wewnętrznymi Starostwa oraz jednostkami organizacyjnymi Powiatu Będzińskiego.
Monitorowanie zmian w przepisach prawnych dotyczących działalności organów samorządowych;
Audytowanie wewnętrznych komórek organizacyjnych Starostwa Powiatowego w Będzinie pod względem Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z normą ISO 9000 oraz ISO 9001:2000; Przygotowywanie posiedzeń Zarządu Powiatu, protokołowanie, sporządzanie sprawozdań z jego działalności;
Zarządzanie obiegiem informacji i dokumentacji pomiędzy Zarządem,a komórkami wewnętrznymi Starostwa oraz jednostkami organizacyjnymi Powiatu Będzińskiego.
Szkolenia i kursy
„Angielski i techniki pamięciowe” – zorganizowane przez Szkołę Języków Obcych EVEREST w Krakowie
„Kluczowe umiejętności współczesnej Asystentki” – zorganizowane przez firmę Empriz Group Sp. z o.o.
„Jak Cię widzą tak Cię piszą. Savoir – vivre z elementami protokołu dyplomatycznego” - zorganizowane przez firmę Asystentka.pl w Katowicach
„Jak stworzyć skuteczny biznes plan” – zorganizowane przez Małopolską Agencję Rozwoju Regionalnego S. A.
w Krakowie,
„Zarządzanie projektami unijnymi”- zorganizowane przez Małopolską Agencję Rozwoju Regionalnego S. A.
„Rachunkowa strona przedsiębiorstwa” - zorganizowane przez ośrodek szkolenia „PRO COIG” z Katowic
„Audytor wewnętrznych systemów zarządzania jakością zgodnie z ISO 9000” -zorganizowane przez firmę Umbrella Consulting sp. z o.o.,
„Proces audytowania systemu zarządzania jakością zgodnego z normą ISO 9001:2000 według wytycznych normy ISO 19011:2002” - zorganizowane przez „LOGART” sp. z o.o.,
Certyfikat uczestnictwa w Zespole Ekspertów Zewnętrznych ds. Analiz Delhi Narodowego Programu Foresight
Polska 2020
„Kluczowe umiejętności współczesnej Asystentki” – zorganizowane przez firmę Empriz Group Sp. z o.o.
„Jak Cię widzą tak Cię piszą. Savoir – vivre z elementami protokołu dyplomatycznego” - zorganizowane przez firmę Asystentka.pl w Katowicach
„Jak stworzyć skuteczny biznes plan” – zorganizowane przez Małopolską Agencję Rozwoju Regionalnego S. A.
w Krakowie,
„Zarządzanie projektami unijnymi”- zorganizowane przez Małopolską Agencję Rozwoju Regionalnego S. A.
„Rachunkowa strona przedsiębiorstwa” - zorganizowane przez ośrodek szkolenia „PRO COIG” z Katowic
„Audytor wewnętrznych systemów zarządzania jakością zgodnie z ISO 9000” -zorganizowane przez firmę Umbrella Consulting sp. z o.o.,
„Proces audytowania systemu zarządzania jakością zgodnego z normą ISO 9001:2000 według wytycznych normy ISO 19011:2002” - zorganizowane przez „LOGART” sp. z o.o.,
Certyfikat uczestnictwa w Zespole Ekspertów Zewnętrznych ds. Analiz Delhi Narodowego Programu Foresight
Polska 2020
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Marketing
Marketing handlowy
Zainteresowania
Historia średniowiecza : Anglia i Francja,taniec, film,teatr,sport: piłka nożna, siatkówka, kuchnia polska i włoska.
Organizacje
Stowarzyszenie Pomocy Rodzinie ,,Jestem z Tobą” w Czeladzi – praca społeczna;
Stowarzyszenie Pomocy Rodzinie ,,Jesteśmy z Wami" - Sosnowiec - praca społeczna;
Współtworzenie i prowadzenie programu dla dzieci „Urwisek – Barysek” w radiu Barys 93,6 fm, w Chorzowie;
Stowarzyszenie Pomocy Rodzinie ,,Jesteśmy z Wami" - Sosnowiec - praca społeczna;
Współtworzenie i prowadzenie programu dla dzieci „Urwisek – Barysek” w radiu Barys 93,6 fm, w Chorzowie;
Inne
Prawo jazdy kategorii "B" - czynne(200 000km);
Obsługa komputera - środowisko Windows, Internet, Microsoft Office(Word, Excel, Outlook, Power Point);
Zdolność do szybkiej analizy i wyciągania celnych wniosków;
Zdolność szybkiego podejmowania decyzji, często pod dużą presją czasu i wyniku;
Zdolność szybkiego uczenia się;
Łatwość w nawiązywaniu kontaktu oraz pracy w grupie;
Znajomość obsługi sprzętu biurowego.
Obsługa komputera - środowisko Windows, Internet, Microsoft Office(Word, Excel, Outlook, Power Point);
Zdolność do szybkiej analizy i wyciągania celnych wniosków;
Zdolność szybkiego podejmowania decyzji, często pod dużą presją czasu i wyniku;
Zdolność szybkiego uczenia się;
Łatwość w nawiązywaniu kontaktu oraz pracy w grupie;
Znajomość obsługi sprzętu biurowego.
Grupy
A ja nie jestem słodka, jestem prawdziwą kobietą...
Grupa O kobietach, nie kobietkach/ Dla Kobiet i Mężczyzn. [b]Aby tu dołączyć, należy mieć PROFIL ZE ZDJĘCIEM "własnej osoby".[/b]
A Ja Szukam Pracy
Grupa dla osób szukających obecnie pracy. Członkowie grupy mogą wymieniać się tu doświadczeniami jak i rozwiązywać wspólnie problemy.
Asystentki/Asystenci
Zapraszam wszystkie recepcjonistki, sekretarki, asystentki do wymiany doświadczeń i dzielenia się informacjami na temat swojej pracy.
Deutschliebhaber ;-)
Grupa dla wszystkich, którzy lubią język niemiecki, interesują się kulturą Niemiec, pracowali lub pracują w Niemczech itd.
Fundusze unijne
Jak napisać dobry projekt? Jak rozliczyć wniosek? Jak znaleźć się w gąszczu przepisów prawnych? - Bezpłatne porady najlepszych profesjonalistów w kraju.
FUNDUSZE UNIJNE projektowanie
To grupa dla osób, które poszukują pomocy w realizacji projektu i dla tych wszystkich, którzy zajmują się planowaniem, zarządzaniem, projektowaniem funduszami UE