Katarzyna Pisarska

Senior Social Media Specialist | PR manager | Digital marketing | Product photography | Warsaw | Łódź
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Copywriting Facebook Facebook Fan Page Strategies Facebook Marketing Instagram Media Marketing Microsoft Office Social Influence Social Media Social Media Marketing Facebook ads strategia PR Reklama Analiza danych komunikaty prasowe PR produktowy Prawo jazdy kat B Brand24 SoTrender relacje z mediami Komunikacja kryzysowa Prawo prasowe i autorskie Facebook - menedżer reklam Mediacje - umiejętność prowadzenia mediacji Komunikacja w Social Media Social Media Strategy PR wewnętrzny Social Media Management Facebook Insights Marketing Influencer etyka PR

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
hiszpański
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Senior Social Media Specialist
copuz.com
- Międzynarodowa komunikacja marki w social media
- Fotografia produktowa
- Doradztwo i obsługa klienta
- Przygotowywanie ofert przetargowych
- Tworzenie strategii i planów komunikacji w social media
- Przygotowywanie kontentu na kanały social media (tematyka, treść, zdjęcia produktowe, koncepcje grafik i animacji)
- Copywriting
- Monitorowanie realizacji działań
- Analiza działań konkurencji
- Raportowanie
- Negocjacje
- Influencer marketing
- Pisanie artykułów
- Aktywna moderacja w social media
- Marki dermokosmetyczne, kosmetyczne, medyczne
Logo
Specjalista ds. Mediów Społecznościowych
MS więcej niż OKNA
- Prowadzenie profilu na Facebooku (praca zdalna)
Okazje.info.pl
Copywriter
- Tworzenie tekstów na blogi (praca zdalna)
Logo
Account Manager
Profundo PR
PR Manager & Social Media Manager
- Kreacja i wdrażanie strategii PR
- Przygotowywanie ofert przetargowych
- Tworzenie informacji prasowych
- Organizacja konferencji
- Media relations
- PR kryzysowy
- Kreacja i wdrażanie strategii działań w social media
- Prowadzenie działań w mediach społecznościowych
- Realizacja kampanii reklamowych
- Analiza danych
- Prowadzenie szkoleń
Logo
Intern
Jake vision
Prace redakcyjno-produkcyjne przy programach telewizyjnych:
- „Must be the music. Tylko muzyka”,
- „Hell’s Kitchen. Piekielna Kuchnia”,
- „Top Chef”,
- „Shopping Queen”,
- „Polska oczami orła”

Edukacja

Logo
Dziennikarstwo i medioznawstwo, spec. PR i marketing medialny, magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Kryminologia, magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Europeistyka, licencjackie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR

Zainteresowania

- Kynologia i behawiorystyka
- Promocja rasy psa ogar polski
- Kryminologia
- Psychopatologia
- Literatura
- Komunikacja polityczna
- Podróże

Inne

Tytuły prac dyplomowych:
1. Media społecznościowe jako istotne narzędzie public relations wybranych partii politycznych w Polsce
2. Kobieta-zbrodniarz. Analiza kryminologiczno-socjologiczna
3. Przemiany społeczno-gospodarcze w Hiszpanii w okresie rządów Jose Luis Rodriguez Zapatero

Grupy

Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Polityka bez cenzury
Polityka bez cenzury
Grupa ta prowadzi dyskusje na tematy polityczne i nie będzie poddana cenzurze.
Public relations dziś
Public relations dziś
Grupa skupia pasjonatów public relations, przedsiębiorców i praktyków stosujących na codzień narzędzia public relations
Reklama w Internecie
Reklama w Internecie
W sieci nie działają prawa grawitacji, ale konkurencja jest równie zażarta, co w realu. Jednak marketing internetowy rządzi się trochę innymi zasadami, niż klasyczne strategie, musi bowiem uwzględniać
Social Media dla profesjonalistów
Social Media dla profesjonalistów
Social Media to narzędzia. Profesjonalista z nich korzysta a nie teoretyzuje.
Social Media Manager
Social Media Manager
Jak działać w Social Media, czyli jak prowadzić marketing w serwisach społecznościowych? Skąd brać narzędzia, aplikacje? Jak mierzyć efekty? W którą stronę zmierzają trendy?
Social Media Marketing
Social Media Marketing
Dla środowiska marketingu, PR-u, reklamy ale przede wszystkim przedsiębiorców, którzy chcą aby ich marki nawiązały wspólny dialog z ludźmi.
Social Media PR
Social Media PR
Inspiracje, informacje, wydarzenia, porady, ogłoszenia związane z social media.
Szkolenia Social Media
Szkolenia Social Media
Social media (media społecznościowe) zmieniły internet i zachowania internautów, którzy uzyskali możliwość łatwego, bezpośredniego zaznaczenia swojej obecności w sieci. Media społecznościowe stały też
Usługi prasowe PR Copywriting
Usługi prasowe PR Copywriting
Jesteśmy agencją dziennikarską. Usługi prasowe, prowadzenie projektów prasowych, wydawanie gazet, usługi PR to nasza specjalność.