Umiejętności
Copywriting
Facebook
Facebook Fan Page Strategies
Facebook Marketing
Instagram
Media Marketing
Microsoft Office
Social Influence
Social Media
Social Media Marketing
Facebook ads
strategia PR
Reklama
Analiza danych
komunikaty prasowe
PR produktowy
Prawo jazdy kat B
Brand24
SoTrender
relacje z mediami
Komunikacja kryzysowa
Prawo prasowe i autorskie
Facebook - menedżer reklam
Mediacje - umiejętność prowadzenia mediacji
Komunikacja w Social Media
Social Media Strategy
PR wewnętrzny
Social Media Management
Facebook Insights
Marketing Influencer
etyka PR
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Senior Social Media Specialist
copuz.com
- Międzynarodowa komunikacja marki w social media
- Fotografia produktowa
- Doradztwo i obsługa klienta
- Przygotowywanie ofert przetargowych
- Tworzenie strategii i planów komunikacji w social media
- Przygotowywanie kontentu na kanały social media (tematyka, treść, zdjęcia produktowe, koncepcje grafik i animacji)
- Copywriting
- Monitorowanie realizacji działań
- Analiza działań konkurencji
- Raportowanie
- Negocjacje
- Influencer marketing
- Pisanie artykułów
- Aktywna moderacja w social media
- Marki dermokosmetyczne, kosmetyczne, medyczne
- Fotografia produktowa
- Doradztwo i obsługa klienta
- Przygotowywanie ofert przetargowych
- Tworzenie strategii i planów komunikacji w social media
- Przygotowywanie kontentu na kanały social media (tematyka, treść, zdjęcia produktowe, koncepcje grafik i animacji)
- Copywriting
- Monitorowanie realizacji działań
- Analiza działań konkurencji
- Raportowanie
- Negocjacje
- Influencer marketing
- Pisanie artykułów
- Aktywna moderacja w social media
- Marki dermokosmetyczne, kosmetyczne, medyczne
Account Manager
Profundo PR
PR Manager & Social Media Manager
- Kreacja i wdrażanie strategii PR
- Przygotowywanie ofert przetargowych
- Tworzenie informacji prasowych
- Organizacja konferencji
- Media relations
- PR kryzysowy
- Kreacja i wdrażanie strategii działań w social media
- Prowadzenie działań w mediach społecznościowych
- Realizacja kampanii reklamowych
- Analiza danych
- Prowadzenie szkoleń
- Kreacja i wdrażanie strategii PR
- Przygotowywanie ofert przetargowych
- Tworzenie informacji prasowych
- Organizacja konferencji
- Media relations
- PR kryzysowy
- Kreacja i wdrażanie strategii działań w social media
- Prowadzenie działań w mediach społecznościowych
- Realizacja kampanii reklamowych
- Analiza danych
- Prowadzenie szkoleń
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zainteresowania
- Kynologia i behawiorystyka
- Promocja rasy psa ogar polski
- Kryminologia
- Psychopatologia
- Literatura
- Komunikacja polityczna
- Podróże
- Promocja rasy psa ogar polski
- Kryminologia
- Psychopatologia
- Literatura
- Komunikacja polityczna
- Podróże
Inne
Tytuły prac dyplomowych:
1. Media społecznościowe jako istotne narzędzie public relations wybranych partii politycznych w Polsce
2. Kobieta-zbrodniarz. Analiza kryminologiczno-socjologiczna
3. Przemiany społeczno-gospodarcze w Hiszpanii w okresie rządów Jose Luis Rodriguez Zapatero
1. Media społecznościowe jako istotne narzędzie public relations wybranych partii politycznych w Polsce
2. Kobieta-zbrodniarz. Analiza kryminologiczno-socjologiczna
3. Przemiany społeczno-gospodarcze w Hiszpanii w okresie rządów Jose Luis Rodriguez Zapatero
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Public relations dziś
Grupa skupia pasjonatów public relations, przedsiębiorców i praktyków stosujących na codzień narzędzia public relations
Reklama w Internecie
W sieci nie działają prawa grawitacji, ale konkurencja jest równie zażarta, co w realu. Jednak marketing internetowy rządzi się trochę innymi zasadami, niż klasyczne strategie, musi bowiem uwzględniać
Social Media dla profesjonalistów
Social Media to narzędzia. Profesjonalista z nich korzysta a nie teoretyzuje.
Social Media Manager
Jak działać w Social Media, czyli jak prowadzić marketing w serwisach społecznościowych? Skąd brać narzędzia, aplikacje? Jak mierzyć efekty? W którą stronę zmierzają trendy?
Social Media Marketing
Dla środowiska marketingu, PR-u, reklamy ale przede wszystkim przedsiębiorców, którzy chcą aby ich marki nawiązały wspólny dialog z ludźmi.
Szkolenia Social Media
Social media (media społecznościowe) zmieniły internet i zachowania internautów, którzy uzyskali możliwość łatwego, bezpośredniego zaznaczenia swojej obecności w sieci. Media społecznościowe stały też
Usługi prasowe PR Copywriting
Jesteśmy agencją dziennikarską. Usługi prasowe, prowadzenie projektów prasowych, wydawanie gazet, usługi PR to nasza specjalność.