Katarzyna Stanclik - Szłapa

Specjalista ds. sprzedaży
Czechowice-Dziedzice, śląskie

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Specjalista ds. sprzedaży
Com4IT Sp. z o. o. Sp. k.
Obsługa klientów sklepu internetowego - obsługa telefoniczna oraz mailowa, czasem bezpośrednia w sytuacji spotkań biznesowych z kluczowymi klientami. Sprzedaż sprzętów z branży AutoID oparta na szeroko rozumianej opiece nad klientem, doborze sprzętów, pomocy po sprzedażowej. Praca ukierunkowana na budowanie długotrwałych relacji z klientem, lojalności, zdobywaniu nowych kontaktów. Sprzedaż produktów wraz z obsługą dokumentacji zakupowej oraz sprzedażowej (obsługa programu Subiekt)
Kancelaria Transportowa KOBEN Sp. z o.o.
Specjalista ds. administracji
- odpowiedzialność za terminowość prac wszystkich pracowników firmy - pełna obsługa biura, korespondencji, klientów, kalendarza - przygotowanie raportów, zestawień - wystawianie faktur, nadzór nad płatnościami, działania windykacyjne - przygotowanie dokumentacji, umów, aneksów, dokumentów kadrowych dla klientów - organizacja, przygotowanie oraz nadzór nad organizacją szkoleń, w tym przygotowanie materiałów szkoleniowych, certyfikatów - praca na programie 4trans
VITKOVICE-MILMET  S.A.
Specjalista ds. szkoleń
- organizacja oraz nadzór nad przeprowadzeniem szkoleń zewnętrznych oraz wewnętrznych (szkolenia zawodowe: energetyczne, spawalnicze, badania nieniszczące, obsługa wózków widłowych, suwnic, szkolenia tematyczne z zakresu techniki i technologii, prawa i podatków, handlowe i inne
- tworzenie planów szkoleń, rozliczanie realizacji szkoleń, przygotowywanie raportów na przeglądy kierownictwa
- kontakt z firmami szkoleniowymi
- współpraca z Działem Jakości w zakresie ISO TS 16949
VITKOVICE-MILMET  S.A.
Praktyka absolwencka
Praktyka absolwencka - dział kadr oraz rachuby – prowadzenie działań kadrowych (nadzór nad dokumnetacją) oraz samodzielne zadania z zakresu wprowadzania ISO TS 16949
Manpower
Staż studencki
Staż w biurze pośrednictwa pracy Manpower w zakresie pracy administracyjno - kadrowej. Zakres obowiązków:
- kontakt z kontrahentami,
- aktywne pozyskiwanie kandydatów,
- bieżąca obsługa recepcji,
- bezpośredni kontakt z pracownikami agencji,
- tworzenie oraz aktualizowanie teczek osobowych,
- tworzenie oraz bieżąca aktualizacja archiwum,
- prowadzenie rekrutacji,
- samodzielne reprezentowanie firmy na targach pracy,
- pomoc administracyjna,
- praca na komputerze (MS Outlook, Word, Excel, Power Point)
- obsługa urządzeń biurowych

Szkolenia i kursy

- Szkoła policealna - technik rachunkowości
- Certyfikat Auditora Wewnętrznego Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2008
- szkolenie z zakresu „Ogłoszenie rekrutacyjne czyli jak uszyć idealną ofertę pracy”
- szkolenie z zakresu „Recepta na sukces w rekrutacji - dobór pracownika do zespołu w oparciu o teorię ról zespołowych M. Belbina”

Edukacja

Logo
ZARZĄDZANIE LOGISTYKĄ I JAKOŚCIĄ , magisterskie
Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Bialej
Logo
ZARZADZANIE W ADMINISTRACJI I FINANSE ORGANIZACJI, licencjackie
Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Bialej

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Szkolenia

Zainteresowania

malarstwo, szeroko pojmowana sztuka, prowadzenie bloga artystycznego

Inne

- obsługa komputera – MS Office (Word, Excel)
- obsługa programu sprzedażowego Subiekt
- prawo jazdy – kat B. od 2006
- komunikatywność,
- pozytywne nastawienie do działania
- otwartość na nowe doświadczenia i wyzwania

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Fotografia
Fotografia
Grupa miłośników fotografii...
Giełda Pracy
Giełda Pracy
Grupa dla szukających pracy.
Jakość
Jakość
Grupa osób związanych z zarządzaniem jakością, a także środowiskiem i bezpieczeństwem w organizacjach oraz auditowaniem systemów.
Zarządzanie
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.