Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Z-ca Dyrektora ds. Marketingu
- realizowanie linii programowej firmy;
- tworzenie strategii promocyjnych i wizerunkowej firmy i odpowiedzialność za jej realizację;
- kierowanie zespołem i koordynacja wszelkich jego działań;
- planowanie rozwoju działu – merytoryczne, personalne i organizacyjne;
- planowanie budżetów promocyjnych i odpowiedzialność za ich wykorzystanie;
- realizacja kampanii promocyjnych dla pism wydawanych przez firmę;
- działania promocyjne związane z promocją prenumeraty oraz organizowaniem gadżetów/prezentów dla prenumeratorów;
- nadzór nad organizacją eventów związanych z AWR „Wprost”;
- koordynacja działań public relations;
- opiniowanie propozycji dotyczących patronatów medialnych;
- negocjacje z klientami i kontrahentami w zakresie współpracy promocyjnej i redakcyjnej;
- dbałość o dobre publicity firmy;
- dbałość, poprzez podejmowane akcje, o utrzymanie wysokich wskaźników czytelnictwa
CCS i CSW,
- analiza działań konkurencji;
Najważniejsze akcje: - relaunch tygodnika „Wprost”;
- akcja społeczna „Serce dla zwierząt” (miesięcznik „Mój Pies”);
- akcja społeczno-edukacyjna „Zerwijmy łańcuchy” (miesięcznik „Mój Pies”)
- tworzenie strategii promocyjnych i wizerunkowej firmy i odpowiedzialność za jej realizację;
- kierowanie zespołem i koordynacja wszelkich jego działań;
- planowanie rozwoju działu – merytoryczne, personalne i organizacyjne;
- planowanie budżetów promocyjnych i odpowiedzialność za ich wykorzystanie;
- realizacja kampanii promocyjnych dla pism wydawanych przez firmę;
- działania promocyjne związane z promocją prenumeraty oraz organizowaniem gadżetów/prezentów dla prenumeratorów;
- nadzór nad organizacją eventów związanych z AWR „Wprost”;
- koordynacja działań public relations;
- opiniowanie propozycji dotyczących patronatów medialnych;
- negocjacje z klientami i kontrahentami w zakresie współpracy promocyjnej i redakcyjnej;
- dbałość o dobre publicity firmy;
- dbałość, poprzez podejmowane akcje, o utrzymanie wysokich wskaźników czytelnictwa
CCS i CSW,
- analiza działań konkurencji;
Najważniejsze akcje: - relaunch tygodnika „Wprost”;
- akcja społeczna „Serce dla zwierząt” (miesięcznik „Mój Pies”);
- akcja społeczno-edukacyjna „Zerwijmy łańcuchy” (miesięcznik „Mój Pies”)
Specjalista ds. marketingu i sprzedaży
- udział w kreowaniu strategii marketingowej Radia PiN 102FM
- kampanie reklamowe Radia PiN: przygotowywanie zapytań ofertowych do agencji reklamowych oraz firm outdorowych i innych mediów, wybór nośnikow reklamowych, negocjacje warunków handlowych przy zakupie nośników i powierzchni reklamowych, przygotowywanie umów z dostawcami powierzchni reklamowych, nadzór realizacji tych umów
- przygotowanie ofert dotyczących współpracy barterowej z mediami, restauracjami i innnymi partnerami, w tym dystrybutorami filmowymi, księgarniami, hotelami
- obsługa programu MediaCom – program do planowania kampanii spotowych
- negocjacje warunków współpracy barterowej, przygotowywanie umów barterowych oraz nadzór nad ich realizacją, np. specjalne przedpremierowe pokazy filmowe dla klientów i pracowników firmy
- nadzór nad programem lojalnościowym dla słuchaczy – PinClubem – tworzenie ofert i prezentacji, pozyskiwanie akceptantów do programu, akcje specjalne dla członków programu,
- patronaty medialne: rozpatrywanie ofert, negocjacja warunków współpracy z partnerami, przygotowywanie umów i nadzór nad ich wykonaniem
- planowanie działań public relations
- kontakty z mediami
- reprezentowanie firmy na zewnątrz
- organizowanie konferencji
- organizowanie imprez promocyjnych oraz firmowych
- koordynacja działań agencji reklamowej i agencji PR, które przez kilka miesięcy obsługiwały Radio
- bezpośrednie zarządzanie młodszym specjalistą ds. promocji i PR.
- raportowanie do dyrektora marketingu i sprzedaży
- sprzedaż czasów i powierzchni reklamowych
- kampanie reklamowe Radia PiN: przygotowywanie zapytań ofertowych do agencji reklamowych oraz firm outdorowych i innych mediów, wybór nośnikow reklamowych, negocjacje warunków handlowych przy zakupie nośników i powierzchni reklamowych, przygotowywanie umów z dostawcami powierzchni reklamowych, nadzór realizacji tych umów
- przygotowanie ofert dotyczących współpracy barterowej z mediami, restauracjami i innnymi partnerami, w tym dystrybutorami filmowymi, księgarniami, hotelami
- obsługa programu MediaCom – program do planowania kampanii spotowych
- negocjacje warunków współpracy barterowej, przygotowywanie umów barterowych oraz nadzór nad ich realizacją, np. specjalne przedpremierowe pokazy filmowe dla klientów i pracowników firmy
- nadzór nad programem lojalnościowym dla słuchaczy – PinClubem – tworzenie ofert i prezentacji, pozyskiwanie akceptantów do programu, akcje specjalne dla członków programu,
- patronaty medialne: rozpatrywanie ofert, negocjacja warunków współpracy z partnerami, przygotowywanie umów i nadzór nad ich wykonaniem
- planowanie działań public relations
- kontakty z mediami
- reprezentowanie firmy na zewnątrz
- organizowanie konferencji
- organizowanie imprez promocyjnych oraz firmowych
- koordynacja działań agencji reklamowej i agencji PR, które przez kilka miesięcy obsługiwały Radio
- bezpośrednie zarządzanie młodszym specjalistą ds. promocji i PR.
- raportowanie do dyrektora marketingu i sprzedaży
- sprzedaż czasów i powierzchni reklamowych
Szkolenia i kursy
2007 - Kurs - Zintegrowane podejście do Public Relations – zakończony certyfikatem London School of Public Relations /LSPR/
Szkolenia zorganizowane przez firmę House of Skills:
2006 - Temat: Negocjacje
2006 - Temat: Sztuka Profesjonalnej Prezentacji
2006 - Temat: Efektywność osobista z MS Outlook
2005 - Temat: Komunikacja w procesie sprzedaży i obsługi klienta
2002 - Kurs na audytora wewnętrznego ISO 9000
1995 – Prawo jazdy kat. B
Szkolenia zorganizowane przez firmę House of Skills:
2006 - Temat: Negocjacje
2006 - Temat: Sztuka Profesjonalnej Prezentacji
2006 - Temat: Efektywność osobista z MS Outlook
2005 - Temat: Komunikacja w procesie sprzedaży i obsługi klienta
2002 - Kurs na audytora wewnętrznego ISO 9000
1995 – Prawo jazdy kat. B
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
Podróże, muzyka, kino, książka, taniec /flamenco, tango argentyńskie/
Grupy
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.
BS STUDIO HOSTESS
AGENCJA HOSTESS 694558801 511 930 288 BSSTUDIO@WP.PL
USLUGI :
MODELKI
HOSTESSY
TANCERKI
STATYSCI
FIRE SHOW
Dobre Kino
Repertuar będzie tendencyjny, ale kto w końcu wprowadza do kin lepsze filmy, niż dwóch małych niezależnych dystrybutorów :)
Event Engineering
Forum o eventach, technologiach eventowych, telebimach, laserach, nagłośnieniu i oświetleniu. A także o multimedialnych scenografiach. Zapraszam wszystkich związanych z branżą eventową.
GRUPA AKTYWNA - Spotkania i Zloty
Ludzie którzy chcą wraz z innymi aktywnie spędzać czas w górach, lasach, na rowerze, w kajaku, nad morzem, czy też czasem napić się kawy.
Home. S.O.S.Ziemia
"HOME - S.O.S. ZIEMIA”
znajdźmy czas, by uważniej spojrzeć na przyszłość naszej Planety.
Klub DEKADA
Miejsce "pięknych trzydziestoletnich", miejsce fanów Madonny, Jacksona, Kylie Minoque czy Georga Michaela, nasze miejsce (-;
London School of Public Relations
Miejsce dla absolwentów i uczestników London School of Public Relations (LSPR) - szkolenia organizowanego przez Związek Firm Public Relations, opartego na prestiżowym programie londyńskiej szkoły PR.