Umiejętności
Bankowość detaliczna
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Oddziału/ Kierownik POK
Stefczyk Finanse / InPost
- sporządzanie dokumentacji związanej z działalnością Oddziału
- wysokie zaangażowanie w realizację działań związanych z funkcjonowaniem oddziału zgodnie ze standardami Firmy oraz wyznaczonych celów Oddziału
- kontrola procesów kredytowych, analiza i weryfikacja dokumentacji kredytowej
- weryfikacja dokumentów potwierdzających zatrudnienie Klienta, również weryfikacja telefoniczna
- kontrola wskaźnika przeterminowania oddziału, telefoniczna windykacja należności
- wstępna rekrutacja Współpracowników, adaptacja i rozwój poprzez szkolenia
- delegowanie zadań Pracownikom, ocena ich pracy
- podział wypracowanej premii pomiędzy Pracowników, zgodnie z indywidualnym zadaniem
- motywowanie Zespołu do osiągnięcia postawionych celów rozwojowych, sprzedażowych i marketingowych
- zawieranie umów zlecenia na kolportaż materiałów reklamowych, rozliczanie Zleceniobiorców z wykonanej pracy
- sporządzanie i rozliczanie grafiku pracy Pracowników
- raportowanie, analiza i prezentacja wyników sprzedaży Przełożonym
- aktualizacja bazy danych Klientów
- inicjowanie i koordynowanie lokalnych działań marketingowych, organizacja stanowiska na festynach i współpraca z przedstawicielami lokalnych ośrodków kultury oraz mediami
- uczestniczenie i reprezentowanie firmy w spotkaniach biznesowych
- aktywne pozyskiwanie nowych Klientów- w tym VIP oraz Sektor III
- doradztwo w zakresie oferowanych produktów
- obsługa pism i reklamacji Klientowskich
- nadzór nad utrzymaniem wysokich standardów obsługi Klienta
- budowanie i utrzymywanie poprawnych relacji ze wszystkimi działami w Firmie
- realizacja i wdrażanie wymaganych Procedur w Firmie
- planowanie i realizacja budżetu marketingowego oraz odpowiedzialność za jego efektywne wykorzystanie
- kształtowanie pozytywnego wizerunku Firmy
- dyplom za osiągnięcia i wykonanie zadania Zespołu w 2012 roku ( powyżej 100%)
InPost:
- obsługa doręczycieli poczty InPost
- obsługa klientów w zakresie usługi pocztowej InPost
- przyjmowanie, segregowanie i wydawanie przesyłek na POK
- sprzedaż produktów InPost, fakturowanie
- raportowanie miesięczne, inwentaryzacja
- koordynacja gospodarki magazynowej produktów InPost
- budowanie i utrzymywanie poprawnych relacji ze wszystkimi działami w firmie InPost
- obsługa pism klientowskich
- wysokie zaangażowanie w realizację działań związanych z funkcjonowaniem oddziału zgodnie ze standardami Firmy oraz wyznaczonych celów Oddziału
- kontrola procesów kredytowych, analiza i weryfikacja dokumentacji kredytowej
- weryfikacja dokumentów potwierdzających zatrudnienie Klienta, również weryfikacja telefoniczna
- kontrola wskaźnika przeterminowania oddziału, telefoniczna windykacja należności
- wstępna rekrutacja Współpracowników, adaptacja i rozwój poprzez szkolenia
- delegowanie zadań Pracownikom, ocena ich pracy
- podział wypracowanej premii pomiędzy Pracowników, zgodnie z indywidualnym zadaniem
- motywowanie Zespołu do osiągnięcia postawionych celów rozwojowych, sprzedażowych i marketingowych
- zawieranie umów zlecenia na kolportaż materiałów reklamowych, rozliczanie Zleceniobiorców z wykonanej pracy
- sporządzanie i rozliczanie grafiku pracy Pracowników
- raportowanie, analiza i prezentacja wyników sprzedaży Przełożonym
- aktualizacja bazy danych Klientów
- inicjowanie i koordynowanie lokalnych działań marketingowych, organizacja stanowiska na festynach i współpraca z przedstawicielami lokalnych ośrodków kultury oraz mediami
- uczestniczenie i reprezentowanie firmy w spotkaniach biznesowych
- aktywne pozyskiwanie nowych Klientów- w tym VIP oraz Sektor III
- doradztwo w zakresie oferowanych produktów
- obsługa pism i reklamacji Klientowskich
- nadzór nad utrzymaniem wysokich standardów obsługi Klienta
- budowanie i utrzymywanie poprawnych relacji ze wszystkimi działami w Firmie
- realizacja i wdrażanie wymaganych Procedur w Firmie
- planowanie i realizacja budżetu marketingowego oraz odpowiedzialność za jego efektywne wykorzystanie
- kształtowanie pozytywnego wizerunku Firmy
- dyplom za osiągnięcia i wykonanie zadania Zespołu w 2012 roku ( powyżej 100%)
InPost:
- obsługa doręczycieli poczty InPost
- obsługa klientów w zakresie usługi pocztowej InPost
- przyjmowanie, segregowanie i wydawanie przesyłek na POK
- sprzedaż produktów InPost, fakturowanie
- raportowanie miesięczne, inwentaryzacja
- koordynacja gospodarki magazynowej produktów InPost
- budowanie i utrzymywanie poprawnych relacji ze wszystkimi działami w firmie InPost
- obsługa pism klientowskich
Kierownik Sklepu
F. H. Roban
- zarządzanie Punktem Sprzedaży - branża odzieżowa
- realizację działań związanych z funkcjonowaniem sklepu zgodnie ze standardami Firmy
- dbałość o prawidłowy wystrój Punktu Sprzedaży
- rekrutacja i szkolenie nowych Pracowników
- przygotowanie i rozliczanie grafików Pracowniczych
- raportowanie, analiza i prezentacja wyników sprzedaży Przełożonemu
- kreatywne podejście do sprzedaży i obsługi Klienta
- nadzór nad utrzymaniem wysokich standardów obsługi Klienta
- organizacja i koordynacja inwentaryzacji towaru w Sklepie
- budowanie i utrzymywanie poprawnych relacji ze wszystkimi działami w Firmie
- kształtowanie pozytywnego wizerunku Firmy
- realizację działań związanych z funkcjonowaniem sklepu zgodnie ze standardami Firmy
- dbałość o prawidłowy wystrój Punktu Sprzedaży
- rekrutacja i szkolenie nowych Pracowników
- przygotowanie i rozliczanie grafików Pracowniczych
- raportowanie, analiza i prezentacja wyników sprzedaży Przełożonemu
- kreatywne podejście do sprzedaży i obsługi Klienta
- nadzór nad utrzymaniem wysokich standardów obsługi Klienta
- organizacja i koordynacja inwentaryzacji towaru w Sklepie
- budowanie i utrzymywanie poprawnych relacji ze wszystkimi działami w Firmie
- kształtowanie pozytywnego wizerunku Firmy
Kasjer; Pracownik Biurowy; Pracownik Punktu Obsługi Klienta
Market Budowlany OBI
- obsługa na Stanowisku Kasowym
- pomoc przy rozliczaniu Kasjerów
- wdrażanie poprzez szkolenia nowych pracowników
- fakturowanie
- bieżąca obsługa klienta w Punkcie Informacyjnym marketu
- dbałość o zatowarowanie Strefy Kas
- współpraca ze wszystkimi działami Firmy
- członek Komisji Socjalnej Pracowników Marketu
- współorganizowanie imprez i festynów Pracowniczych
- budowanie i utrzymywanie bardzo dobrych relacji z Klientem marketu
- udział przy inwentaryzacji na wszystkich działach marketu
- kształtowanie pozytywnego wizerunku Firmy
- pomoc przy rozliczaniu Kasjerów
- wdrażanie poprzez szkolenia nowych pracowników
- fakturowanie
- bieżąca obsługa klienta w Punkcie Informacyjnym marketu
- dbałość o zatowarowanie Strefy Kas
- współpraca ze wszystkimi działami Firmy
- członek Komisji Socjalnej Pracowników Marketu
- współorganizowanie imprez i festynów Pracowniczych
- budowanie i utrzymywanie bardzo dobrych relacji z Klientem marketu
- udział przy inwentaryzacji na wszystkich działach marketu
- kształtowanie pozytywnego wizerunku Firmy
Fakturzystka; Pracownik Biurowy; Pracownik Punktu Obsługi Klienta Hurtowni
F. H. Galmex
- obsługa Punktu Reklamacji w hurtowni obuwia
- współpraca z Rzeczoznawcą przy rozpatrywaniu reklamacji obuwia
- współpraca z odbiorcami- klientami branżowymi hurtowni
- przyjmowanie, segregowanie i wydawanie reklamacji do odbiorców
- fakturowanie
- obsługa bieżąca Klientów hurtowni - hurtowych i detalicznych
- współpraca z Rzeczoznawcą przy rozpatrywaniu reklamacji obuwia
- współpraca z odbiorcami- klientami branżowymi hurtowni
- przyjmowanie, segregowanie i wydawanie reklamacji do odbiorców
- fakturowanie
- obsługa bieżąca Klientów hurtowni - hurtowych i detalicznych
Specjalista ds Reklamacji, Pracownik Punktu Obsługi Klienta
F. H. KrakChemia SA
- przyjmowanie i realizacja reklamacji produktów (obuwie, odzież, artykuły spożywcze, kosmetyki)
- fakturowanie
- bieżąca obsługa Klienta marketu w Punkcie Informacyjnym
- budowanie i utrzymanie pozytywnych relacji z Klientem
- współpraca ze wszystkimi działami Firmy
- kreowanie pozytywnego wizerunku Firmy
- fakturowanie
- bieżąca obsługa Klienta marketu w Punkcie Informacyjnym
- budowanie i utrzymanie pozytywnych relacji z Klientem
- współpraca ze wszystkimi działami Firmy
- kreowanie pozytywnego wizerunku Firmy
Prezenter - Sprzedawca
- kompleksową obsługę Klienta według standardów Firmy
- kreatywne podejście do sprzedaży i obsługi Klienta
- fachowe doradztwo Klientom w wyborze produktu
- budowanie i utrzymanie długotrwałych relacji z Klientem
- realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
- kształtowanie pozytywnego wizerunku Firmy
- adaptacja poprzez szkolenie Współpracowników
- lider konkursu "Prezenter Miesiąca"
- lider konkursu "Prezenter Roku"
- kreatywne podejście do sprzedaży i obsługi Klienta
- fachowe doradztwo Klientom w wyborze produktu
- budowanie i utrzymanie długotrwałych relacji z Klientem
- realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
- kształtowanie pozytywnego wizerunku Firmy
- adaptacja poprzez szkolenie Współpracowników
- lider konkursu "Prezenter Miesiąca"
- lider konkursu "Prezenter Roku"
Szkolenia i kursy
prawo jazdy kat. B
2000 rok; 2005 rok Kurs rozpoznawania fałszywych banknotów
X. 2011 Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw jako płaszczyzna dialogu społecznego
szkolenie poświęcone zagadnieniu CSR (społecznej odpowiedzialności biznesu) w ramach projektu "Odpowiedzialny Dialog"
III. 2009 Nowoczesne Techniki Sprzedaży (Up-selling i Cross-selling)
2009- 20012 cykliczne szkolenia dla Agentów Ubezpieczeniowych (ubezpieczenia na życie, zdrowotne, samochodowe, mieszkaniowe, podróżne)
2010 rok Szkolenie: Zarządzanie czasem i organizacja czasu pracy
2000 rok; 2005 rok Kurs rozpoznawania fałszywych banknotów
X. 2011 Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw jako płaszczyzna dialogu społecznego
szkolenie poświęcone zagadnieniu CSR (społecznej odpowiedzialności biznesu) w ramach projektu "Odpowiedzialny Dialog"
III. 2009 Nowoczesne Techniki Sprzedaży (Up-selling i Cross-selling)
2009- 20012 cykliczne szkolenia dla Agentów Ubezpieczeniowych (ubezpieczenia na życie, zdrowotne, samochodowe, mieszkaniowe, podróżne)
2010 rok Szkolenie: Zarządzanie czasem i organizacja czasu pracy
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - Sieci handlowe
Praca stacjonarna
Zainteresowania
Turystyka, fotografia amatorska, literatura, florystyka
Grupy
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
Dodatkowa praca
Masz pracę, ale chcesz dorobić? Dobrze trafiłeś! :o) Dodatkowa praca czeka na Ciebie.
DROPSHOPER
DROPSHOPER Tanie Zakupy Online. Modne Zakupy Online. Tanie Zakupy Hurtowe. Tanie Zakupy przez Internet. Zakupy grupowe. Zakupy aukcyjne.
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy