Katarzyna Agata Sobolewska

...i kiedy przyjdą dni deszczowe, naucz się przechodzić między kroplami...(Dean R. Koontz)
Kraków, małopolskie

Umiejętności

Bankowość detaliczna

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

SKOK Jaworzno
Kierownik Oddziału
Logo
Kierownik Oddziału/ Kierownik POK
Stefczyk Finanse / InPost
- sporządzanie dokumentacji związanej z działalnością Oddziału
- wysokie zaangażowanie w realizację działań związanych z funkcjonowaniem oddziału zgodnie ze standardami Firmy oraz wyznaczonych celów Oddziału
- kontrola procesów kredytowych, analiza i weryfikacja dokumentacji kredytowej
- weryfikacja dokumentów potwierdzających zatrudnienie Klienta, również weryfikacja telefoniczna
- kontrola wskaźnika przeterminowania oddziału, telefoniczna windykacja należności
- wstępna rekrutacja Współpracowników, adaptacja i rozwój poprzez szkolenia
- delegowanie zadań Pracownikom, ocena ich pracy
- podział wypracowanej premii pomiędzy Pracowników, zgodnie z indywidualnym zadaniem
- motywowanie Zespołu do osiągnięcia postawionych celów rozwojowych, sprzedażowych i marketingowych
- zawieranie umów zlecenia na kolportaż materiałów reklamowych, rozliczanie Zleceniobiorców z wykonanej pracy
- sporządzanie i rozliczanie grafiku pracy Pracowników
- raportowanie, analiza i prezentacja wyników sprzedaży Przełożonym
- aktualizacja bazy danych Klientów
- inicjowanie i koordynowanie lokalnych działań marketingowych, organizacja stanowiska na festynach i współpraca z przedstawicielami lokalnych ośrodków kultury oraz mediami
- uczestniczenie i reprezentowanie firmy w spotkaniach biznesowych
- aktywne pozyskiwanie nowych Klientów- w tym VIP oraz Sektor III
- doradztwo w zakresie oferowanych produktów
- obsługa pism i reklamacji Klientowskich
- nadzór nad utrzymaniem wysokich standardów obsługi Klienta
- budowanie i utrzymywanie poprawnych relacji ze wszystkimi działami w Firmie
- realizacja i wdrażanie wymaganych Procedur w Firmie
- planowanie i realizacja budżetu marketingowego oraz odpowiedzialność za jego efektywne wykorzystanie
- kształtowanie pozytywnego wizerunku Firmy
- dyplom za osiągnięcia i wykonanie zadania Zespołu w 2012 roku ( powyżej 100%)
InPost:
- obsługa doręczycieli poczty InPost
- obsługa klientów w zakresie usługi pocztowej InPost
- przyjmowanie, segregowanie i wydawanie przesyłek na POK
- sprzedaż produktów InPost, fakturowanie
- raportowanie miesięczne, inwentaryzacja
- koordynacja gospodarki magazynowej produktów InPost
- budowanie i utrzymywanie poprawnych relacji ze wszystkimi działami w firmie InPost
- obsługa pism klientowskich
Stefczyk Finanse S.A.
Doradca Klienta
Stefczyk Finanse S.A.
Starszy Opiekun Finansowy
Stefczyk Finanse S.A.
Opiekun Finansowy
Logo
Telemarketer - Doradca Klienta / Call Center
Centrum Biurowe AZBud Sp. Z o.o
- realizacja zleconych projektów ( ankiety, zaproszenie na spotkania)
- telefoniczna sprzedaż produktów (telekomunikacyjnych, bankowych, ubezpieczeniowych)
- asystowanie przy kierowaniu jednym z projektów
Logo
Kierownik Sklepu
F. H. Roban
- zarządzanie Punktem Sprzedaży - branża odzieżowa
- realizację działań związanych z funkcjonowaniem sklepu zgodnie ze standardami Firmy
- dbałość o prawidłowy wystrój Punktu Sprzedaży
- rekrutacja i szkolenie nowych Pracowników
- przygotowanie i rozliczanie grafików Pracowniczych
- raportowanie, analiza i prezentacja wyników sprzedaży Przełożonemu
- kreatywne podejście do sprzedaży i obsługi Klienta
- nadzór nad utrzymaniem wysokich standardów obsługi Klienta
- organizacja i koordynacja inwentaryzacji towaru w Sklepie
- budowanie i utrzymywanie poprawnych relacji ze wszystkimi działami w Firmie
- kształtowanie pozytywnego wizerunku Firmy
Logo
Kasjer; Pracownik Biurowy; Pracownik Punktu Obsługi Klienta
Market Budowlany OBI
- obsługa na Stanowisku Kasowym
- pomoc przy rozliczaniu Kasjerów
- wdrażanie poprzez szkolenia nowych pracowników
- fakturowanie
- bieżąca obsługa klienta w Punkcie Informacyjnym marketu
- dbałość o zatowarowanie Strefy Kas
- współpraca ze wszystkimi działami Firmy
- członek Komisji Socjalnej Pracowników Marketu
- współorganizowanie imprez i festynów Pracowniczych
- budowanie i utrzymywanie bardzo dobrych relacji z Klientem marketu
- udział przy inwentaryzacji na wszystkich działach marketu
- kształtowanie pozytywnego wizerunku Firmy
Logo
Fakturzystka; Pracownik Biurowy; Pracownik Punktu Obsługi Klienta Hurtowni
F. H. Galmex
- obsługa Punktu Reklamacji w hurtowni obuwia
- współpraca z Rzeczoznawcą przy rozpatrywaniu reklamacji obuwia
- współpraca z odbiorcami- klientami branżowymi hurtowni
- przyjmowanie, segregowanie i wydawanie reklamacji do odbiorców
- fakturowanie
- obsługa bieżąca Klientów hurtowni - hurtowych i detalicznych
Logo
Specjalista ds Reklamacji, Pracownik Punktu Obsługi Klienta
F. H. KrakChemia SA
- przyjmowanie i realizacja reklamacji produktów (obuwie, odzież, artykuły spożywcze, kosmetyki)
- fakturowanie
- bieżąca obsługa Klienta marketu w Punkcie Informacyjnym
- budowanie i utrzymanie pozytywnych relacji z Klientem
- współpraca ze wszystkimi działami Firmy
- kreowanie pozytywnego wizerunku Firmy
Megapunkt 900 sp. z o.o.
Prezenter - Sprzedawca
- kompleksową obsługę Klienta według standardów Firmy
- kreatywne podejście do sprzedaży i obsługi Klienta
- fachowe doradztwo Klientom w wyborze produktu
- budowanie i utrzymanie długotrwałych relacji z Klientem
- realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
- kształtowanie pozytywnego wizerunku Firmy
- adaptacja poprzez szkolenie Współpracowników

- lider konkursu "Prezenter Miesiąca"
- lider konkursu "Prezenter Roku"

Szkolenia i kursy

prawo jazdy kat. B
2000 rok; 2005 rok Kurs rozpoznawania fałszywych banknotów
X. 2011 Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw jako płaszczyzna dialogu społecznego
szkolenie poświęcone zagadnieniu CSR (społecznej odpowiedzialności biznesu) w ramach projektu "Odpowiedzialny Dialog"
III. 2009 Nowoczesne Techniki Sprzedaży (Up-selling i Cross-selling)
2009- 20012 cykliczne szkolenia dla Agentów Ubezpieczeniowych (ubezpieczenia na życie, zdrowotne, samochodowe, mieszkaniowe, podróżne)
2010 rok Szkolenie: Zarządzanie czasem i organizacja czasu pracy

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - Sieci handlowe
Praca stacjonarna

Zainteresowania

Turystyka, fotografia amatorska, literatura, florystyka

Grupy

A WOLNY ZAWóD
A WOLNY ZAWóD
FREELANCER - wolny zawód, kontakty, oferty itd.
Banki
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Bezpłatne Porady Prawne Forum Prawne
Bezpłatne Porady Prawne Forum Prawne
Co w prawie piszczy. Bezpłatna i profesjonalna pomoc prawna
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Dodatkowa praca
Dodatkowa praca
Masz pracę, ale chcesz dorobić? Dobrze trafiłeś! :o) Dodatkowa praca czeka na Ciebie.
Doradcy Finansowi
Doradcy Finansowi
Doradztwo finansowe i nie tylko
Dropshipper
Dropshipper
Dropshoper Tanie Zakupy Online.
DROPSHOPER
DROPSHOPER
DROPSHOPER Tanie Zakupy Online. Modne Zakupy Online. Tanie Zakupy Hurtowe. Tanie Zakupy przez Internet. Zakupy grupowe. Zakupy aukcyjne.
Excel
Excel
dla wszystkich użytkowników programu MS Excel oraz programujących w VBA.
EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Fotografia
Fotografia
Grupa miłośników fotografii...