Katarzyna Sobczak
Specjalista
Wrocław,
dolnośląskie
Języki
niemiecki
biegły
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista
Towarzystwo Ubezpieczeń Europa, Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Europa
- współpraca z partnerami sprzedaży, budowanie relacji, udzielanie niezbędnych informacji oraz wsparcia sprzedażowego i organizacyjnego,
- wdrażanie nowych partnerów do współpracy na poziomie Centrali,
- przygotowanie projektów do realizacji oraz monitorowanie postępu prac nad projektami w ramach Departamentu,
- wsparcie sprzedażowe i organizacyjne osób w ramach Departamentu,
- sprawozdawczość, raporty, kontrola.
- wdrażanie nowych partnerów do współpracy na poziomie Centrali,
- przygotowanie projektów do realizacji oraz monitorowanie postępu prac nad projektami w ramach Departamentu,
- wsparcie sprzedażowe i organizacyjne osób w ramach Departamentu,
- sprawozdawczość, raporty, kontrola.
Kierownik oddziału
- przeprowadzanie analiz finansowych wśród klientów,
- przygotowywanie indywidualnych programów finansowych dla klientów,
- odbywanie spotkań serwisowych z klientami,
- nadzorowanie zespołu podległych pracowników,
- rekrutowanie oraz szkolenie nowych pracowników,
- realizowanie planu sprzedażowego,
- raportowanie o wynikach sprzedaży kierownictwu
- przygotowywanie indywidualnych programów finansowych dla klientów,
- odbywanie spotkań serwisowych z klientami,
- nadzorowanie zespołu podległych pracowników,
- rekrutowanie oraz szkolenie nowych pracowników,
- realizowanie planu sprzedażowego,
- raportowanie o wynikach sprzedaży kierownictwu
specjalista ds. jakości
- nadzorowanie i doskonalenie SZJ według ISO 9001:2000 oraz VDA,
- wdrażanie SZŚ zgodnego z wymaganiami normy ISO 14001:2004
- kontakty z klientami i dostawcami w zakresie jakości
- nadzór nad dokumentacją i zapisami jakościowymi oraz środowiskowymi,
- planowanie, przeprowadzanie i nadzorowanie auditów wewnętrznych,
- analizy statystyczne,
- nadzór nad analizą FMEA
- nadzór nad jakością wyrobów, odpowiedzialność za parametry jakościowe,
- szkolenia pracowników w zakresie SZJ
- nadzór nad pracą koordynatorów części niezgodnych (4 osoby)
- wdrażanie SZŚ zgodnego z wymaganiami normy ISO 14001:2004
- kontakty z klientami i dostawcami w zakresie jakości
- nadzór nad dokumentacją i zapisami jakościowymi oraz środowiskowymi,
- planowanie, przeprowadzanie i nadzorowanie auditów wewnętrznych,
- analizy statystyczne,
- nadzór nad analizą FMEA
- nadzór nad jakością wyrobów, odpowiedzialność za parametry jakościowe,
- szkolenia pracowników w zakresie SZJ
- nadzór nad pracą koordynatorów części niezgodnych (4 osoby)
kierownik ds. jakości
tworzenie, nadzorowanie i doskonalenie systemu zarządzania jakością zgodnego z wymaganiami normy ISO 9001:2000,
audity klientów,
analizy statystyczne,
przeprowadzanie szkoleń pracowniczych,
nadzór nad jakością wyrobów, odpowiedzialność za parametry jakościowe,
przygotowywanie pakietów FPA,
kontakty z klientami w zakresie jakości
audity klientów,
analizy statystyczne,
przeprowadzanie szkoleń pracowniczych,
nadzór nad jakością wyrobów, odpowiedzialność za parametry jakościowe,
przygotowywanie pakietów FPA,
kontakty z klientami w zakresie jakości
konsultant w zakresie systemu zarządzania jakością
samodzielnie realizowane projekty (wdrażanie systemu zarządzania jakością)
Diagnoza wstępna, sporządzanie dokumentacji w wersji papierowej oraz elektronicznej z wykorzystaniem narzędzi do modelowania procesowego, przeprowadzanie szkoleń, prze-prowadzanie auditów wewnętrznych oraz przeglądów zarządzania, uczestnictwo przy audicie certyfikującym.
Każdy z projektów zakończył się uzyskaniem certyfikatu (żadnych niezgodności).
Diagnoza wstępna, sporządzanie dokumentacji w wersji papierowej oraz elektronicznej z wykorzystaniem narzędzi do modelowania procesowego, przeprowadzanie szkoleń, prze-prowadzanie auditów wewnętrznych oraz przeglądów zarządzania, uczestnictwo przy audicie certyfikującym.
Każdy z projektów zakończył się uzyskaniem certyfikatu (żadnych niezgodności).
specjalista ds. jakości
Agencja Ochrony Osób i Mienia „MEDUZA”
przygotowanie firmy do auditu recertyfikującego systemu zarządzania jakością,
o prowadzenie zapisów jakości,
o przeprowadzanie auditów wewnętrznych,
o przygotowanie przeglądu zarządzania,
przekształcenie dokumentacji systemowej zgodnej z wymogami normy ISO 9001:1994 na dokumentację zgodną z wymogami normy ISO 9001:2000,
przygotowywanie ofert wystawianych w przetargach w Dziale Marketingu;
badanie satysfakcji klienta wewnętrznego oraz zewnętrznego firmy
o prowadzenie zapisów jakości,
o przeprowadzanie auditów wewnętrznych,
o przygotowanie przeglądu zarządzania,
przekształcenie dokumentacji systemowej zgodnej z wymogami normy ISO 9001:1994 na dokumentację zgodną z wymogami normy ISO 9001:2000,
przygotowywanie ofert wystawianych w przetargach w Dziale Marketingu;
badanie satysfakcji klienta wewnętrznego oraz zewnętrznego firmy
Szkolenia i kursy
certyfikat DNV z zakresu znajomości oraz interpretacji wymagań normy ISO 9001:2000,
certyfikat auditora wewnętrznego
szkolenie zawodowe z zakresu modelowania procesami z wykorzystaniem aplikacji DGA Process, prowadzone przez DGA (7-8.05.2003)
szkolenie zawodowe z zakresu zarządzania procesami (29-30.03.2003), prowadzone przez DGA
szkolenie zawodowe z zakresu mapowania procesów (22-23.02.2002),
obsługa komputera: Windows, Office, podstawy HTML, podstawy Visual Studio .NET 2003 (C#)
prawo jazdy kat. B
certyfikat auditora wewnętrznego
szkolenie zawodowe z zakresu modelowania procesami z wykorzystaniem aplikacji DGA Process, prowadzone przez DGA (7-8.05.2003)
szkolenie zawodowe z zakresu zarządzania procesami (29-30.03.2003), prowadzone przez DGA
szkolenie zawodowe z zakresu mapowania procesów (22-23.02.2002),
obsługa komputera: Windows, Office, podstawy HTML, podstawy Visual Studio .NET 2003 (C#)
prawo jazdy kat. B
Specjalizacje
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości
Organizacje
członek koła naukowego „Qualitas”
realizowane projekty:
o „Analiza kosztów środowiskowych”,
o „Satysfakcja klienta wewnętrznego w administracji publicznej na przykładzie Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego”; prezentacja wyników projektu na konferencji pt. „Wspomaganie informatyczne w systemowym zarządzaniu jakością” w Poznaniu a potem na Międzynarodowym Seminarium Kół Naukowych w Olsztynie.
realizowane projekty:
o „Analiza kosztów środowiskowych”,
o „Satysfakcja klienta wewnętrznego w administracji publicznej na przykładzie Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego”; prezentacja wyników projektu na konferencji pt. „Wspomaganie informatyczne w systemowym zarządzaniu jakością” w Poznaniu a potem na Międzynarodowym Seminarium Kół Naukowych w Olsztynie.
Inne
Międzynarodowe normy: ISO 9001, ISO 14001, PN 18001, QS 9000, ISO/ TS 16949, HACCP
Inne: SPC, metody i techniki zarządzania jakością, narzędzia modelowania procesowego, narzędzia marketingowe
Inne: SPC, metody i techniki zarządzania jakością, narzędzia modelowania procesowego, narzędzia marketingowe
Grupy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
audyt
Audyt wewnętrzny i zewnętrzny, audyt wykorzystania środków UE, egzaminy i certyfikaty w audycie.
Darmowe ebooki
Będąc członkiem tej grupy, będziesz otrzymywać informacje o pojawiających się darmowych e-bookach i audiobookach.
humor - dowcip
grupa jest dla osób, które uwielbiają się śmiać - wpisz tylko zasłyszany, otrzymany (mail,gg) kawał, nie komentuj innych i baw się dobrze. BEZ MODEROWANIA
Jakość
Grupa osób związanych z zarządzaniem jakością, a także środowiskiem i bezpieczeństwem w organizacjach oraz auditowaniem systemów.
KONKURSY
Konkursy to relaks, dobra zabawa i odrobina adrenaliny, jaka zawsze towarzyszy rywalizacji. Ta grupa powstała dla osób kochających konkursy! Dla tych, którzy biorą w nich udział oraz dla tych, którzy
KonkursyOnline
Regularnie przeglądasz internet w poszukiwaniu nowych konkursów? Nawet codziennie? To świetnie! Wstąp do grupy miłośników konkursów online. Polecaj, głosuj, wygrywaj!!! W grupie siła ;)