Katarzyna Skuza
Specjalista ds. Wsparcia Zarządzania Personelem
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Wsparcia Zarządzania Personelem
- obsługa procesów kadrowych i przygotowywanie dokumentacji personalnej;
- prowadzenie procesów rekrutacji;
- monitorowanie przestrzegania obowiązujących przepisów prawa, polityk personalnych i procedur w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi;
- prowadzenie działań audytowych w obszarze HR, L&D, Co&B, BHP zgodnie z wymogami BPG;
- wsparcie Kierowników w procesach dyscyplinujących pracowników oraz w przeprowadzeniu procesu rozwiązania umowy o pracę, rekomendowanie działań;
- prowadzenie szkoleń dotyczących ZZL.
- prowadzenie procesów rekrutacji;
- monitorowanie przestrzegania obowiązujących przepisów prawa, polityk personalnych i procedur w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi;
- prowadzenie działań audytowych w obszarze HR, L&D, Co&B, BHP zgodnie z wymogami BPG;
- wsparcie Kierowników w procesach dyscyplinujących pracowników oraz w przeprowadzeniu procesu rozwiązania umowy o pracę, rekomendowanie działań;
- prowadzenie szkoleń dotyczących ZZL.
Specjalista ds. rekrutacji i administracji personalnej/Konsultant
- kontakt z klientem w celu ustalenia profilu kandydata;
- konstruowanie, publikacja oraz aktualizacja ogłoszeń rekrutacyjnych;
- selekcja aplikacji;
- prowadzenie wstępnych wywiadów telefonicznych;
- prowadzenie spotkań rekrutacyjnych;
- rekomendacja kandydatów do klienta/tworzenie profili;
- zawieranie umów z pracownikami tymczasowymi;
- zakładanie teczek osobowych;
- inne prace administracyjne związane z zatrudnieniem oraz obsługą pracowników tymczasowych (m.in. rejestrowanie pracowników w systemie SAP, wydawanie zaświadczeń, wystawianie świadectw pracy);
- raportowanie wyników pracy;
- stała współpraca z klientami.
- konstruowanie, publikacja oraz aktualizacja ogłoszeń rekrutacyjnych;
- selekcja aplikacji;
- prowadzenie wstępnych wywiadów telefonicznych;
- prowadzenie spotkań rekrutacyjnych;
- rekomendacja kandydatów do klienta/tworzenie profili;
- zawieranie umów z pracownikami tymczasowymi;
- zakładanie teczek osobowych;
- inne prace administracyjne związane z zatrudnieniem oraz obsługą pracowników tymczasowych (m.in. rejestrowanie pracowników w systemie SAP, wydawanie zaświadczeń, wystawianie świadectw pracy);
- raportowanie wyników pracy;
- stała współpraca z klientami.
Szkolenia i kursy
Szkolenie dotyczące zatrudniania pracowników tymczasowych - Active Plus sp. z o.o.
Szkolenie SAP - Randstad sp. z o.o.
Szkolenie SAP - Randstad sp. z o.o.
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR
Zainteresowania
gra w tenisa ziemnego, jazda na nartach, psychologia zachowań konsumenckich, Hiszpania
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Psychologia
Dla wszystkich ktorzy sa w tej dziedzinie specjalistami lub po prostu interesuja sie tym, czytaja "
Charakter", lubia analizowac siebie, innych i zachowania.
Rekrutacja i selekcja
Dla tych którzy chcą się podzielić doświadczeniami z przeprowadzanych bądź odbywanych rozmów kwalifikacyjnych