Umiejętności
AML
usprawnianie procesów biznesowych
Lean Management
Microsoft Office
Project Management
Zarządzanie Sprzedażą
SAP R / 3
Siebel
Six Sigma
Zarządzanie czasem
Zarządzanie ludźmi
Obsługa klienta
Lean Six Sigma
Amber
EPOS
forex
Problem solving skills
Języki
angielski
biegły
ukraiński
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. zwrotów i reklamacji oraz obsługi Klienta Krajow Europy Zachodniej
- Rejestracja reklamacji składanych przez korporacyjnych klientów firmy w SAP-ie
- Odpowiedzi na pytania koordynatorów sprzedaży w języku lokalnym oraz języku angielskim
- Codziennie monitorowanie spraw serwisowych, napraw oraz zwrotów zamówień
- Wystawianie faktur korygujących
- Weryfikacja i analiza dużej ilości zamówień i logistyki raportów
- Zapewnienie wsparcia analitycznego i operacyjnego do realizacji zadań
- Odpowiedzi na pytania koordynatorów sprzedaży w języku lokalnym oraz języku angielskim
- Codziennie monitorowanie spraw serwisowych, napraw oraz zwrotów zamówień
- Wystawianie faktur korygujących
- Weryfikacja i analiza dużej ilości zamówień i logistyki raportów
- Zapewnienie wsparcia analitycznego i operacyjnego do realizacji zadań
Kierownik placówki
Access Financial
- Prognozowanie, zamawianie oraz kontrola dostępności w przesyłaniu towarów
- On-line merchandising z codziennymi aktualizacjami wartości produktów według ceny rynkowej
- Odpowiedzialność za zbieranie, konsolidację i dostarczanie KPI dla branży
- Maksymalizowanie każdej szansy na wzrost i osiągniecie najwyższych standardów obsługi klienta
- Aktywnie uczestniczenie w treningach dla nowych pracowników, jako trener
- Weryfikowanie wynagrodzeń oraz godzin nadliczbowych podległego zespołu a także nadzór nad przestrzeganiem procedur przez pracowników
- Odpowiedzialność za proces rekrutacji, od emisji ogłoszenia, poprzez rozmowy kwalifikacyjne aż do zakończenia procesu
- On-line merchandising z codziennymi aktualizacjami wartości produktów według ceny rynkowej
- Odpowiedzialność za zbieranie, konsolidację i dostarczanie KPI dla branży
- Maksymalizowanie każdej szansy na wzrost i osiągniecie najwyższych standardów obsługi klienta
- Aktywnie uczestniczenie w treningach dla nowych pracowników, jako trener
- Weryfikowanie wynagrodzeń oraz godzin nadliczbowych podległego zespołu a także nadzór nad przestrzeganiem procedur przez pracowników
- Odpowiedzialność za proces rekrutacji, od emisji ogłoszenia, poprzez rozmowy kwalifikacyjne aż do zakończenia procesu
Supervisor
- Obsługa klientów indywidualnych
- Dokonywanie zakupów
- Archiwizacja danych
- Koordynowanie grafiku
- Przeprowadzanie testów potwierdzających prawdziwość złota
- Sprzedaż produktów i usług bankowych dla nowych i istniejących klientów
- Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz prowadzenie aktywnych i różnorodnych działań marketingowych wspomagających proces sprzedaży
- Dokonywanie zakupów
- Archiwizacja danych
- Koordynowanie grafiku
- Przeprowadzanie testów potwierdzających prawdziwość złota
- Sprzedaż produktów i usług bankowych dla nowych i istniejących klientów
- Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz prowadzenie aktywnych i różnorodnych działań marketingowych wspomagających proces sprzedaży
Szkolenia i kursy
Lean Six Sigma
Problem Solving
Management
Problem Solving
Management
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Konsultanci
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Obsługa klienta
Farmacja/Medycyna
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
Rower, góry,
Grupy
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
Zarządzanie Sprzedażą
Klub menedżerów sprzedaży. Forum dyskusyjne dyrektorów i menedżerów sprzedaży. Kierowanie zespołem handlowców, motywowanie sprzedawców, realizacja targetów, szkolenie i coaching, aktywizacja rynku.