Katarzyna Maciaszek

Specjalista
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

AML usprawnianie procesów biznesowych Lean Management Microsoft Office Project Management Zarządzanie Sprzedażą SAP R / 3 Siebel Six Sigma Zarządzanie czasem Zarządzanie ludźmi Obsługa klienta Lean Six Sigma Amber EPOS forex Problem solving skills

Języki

angielski
biegły
ukraiński
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

3M Poland
obsługa klienta
Medtronic Poland Sp. z o.o.
Specjalista ds. zwrotów i reklamacji oraz obsługi Klienta Krajow Europy Zachodniej
- Rejestracja reklamacji składanych przez korporacyjnych klientów firmy w SAP-ie
- Odpowiedzi na pytania koordynatorów sprzedaży w języku lokalnym oraz języku angielskim
- Codziennie monitorowanie spraw serwisowych, napraw oraz zwrotów zamówień
- Wystawianie faktur korygujących
- Weryfikacja i analiza dużej ilości zamówień i logistyki raportów
- Zapewnienie wsparcia analitycznego i operacyjnego do realizacji zadań
Logo
Specjalista d/s obslugi klienta - produkty marki Philips
SITEL Polska Sp. z o.o.
- kompleksowa obsługa klienta
- informacja na temat produktów
- naprawy gwarancyjne
- serwis pogwarancyjny
- zamawianie dodatkowych produktów i akcesoriów
- refundowanie
- wymiana sprzętu
- rejestracja produktów
Logo
Kierownik placówki
Access Financial
- Prognozowanie, zamawianie oraz kontrola dostępności w przesyłaniu towarów
- On-line merchandising z codziennymi aktualizacjami wartości produktów według ceny rynkowej
- Odpowiedzialność za zbieranie, konsolidację i dostarczanie KPI dla branży
- Maksymalizowanie każdej szansy na wzrost i osiągniecie najwyższych standardów obsługi klienta
- Aktywnie uczestniczenie w treningach dla nowych pracowników, jako trener
- Weryfikowanie wynagrodzeń oraz godzin nadliczbowych podległego zespołu a także nadzór nad przestrzeganiem procedur przez pracowników
- Odpowiedzialność za proces rekrutacji, od emisji ogłoszenia, poprzez rozmowy kwalifikacyjne aż do zakończenia procesu
The Money Shop
Supervisor
- Obsługa klientów indywidualnych
- Dokonywanie zakupów
- Archiwizacja danych
- Koordynowanie grafiku
- Przeprowadzanie testów potwierdzających prawdziwość złota
- Sprzedaż produktów i usług bankowych dla nowych i istniejących klientów
- Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz prowadzenie aktywnych i różnorodnych działań marketingowych wspomagających proces sprzedaży

Szkolenia i kursy

Lean Six Sigma
Problem Solving
Management

Edukacja

Logo
Zarządzanie projektami, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Business Management, licencjackie
London Metropolitan University

Specjalizacje

Call Center
Konsultanci
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Obsługa klienta
Farmacja/Medycyna
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Zainteresowania

Rower, góry,

Grupy

Doskonała rekrutacja
Doskonała rekrutacja
Grupa skupia ludzi zawodowo związanych z rekrutacja
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Sprzedaż
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
Top Manager
Top Manager
Zapraszam do dyskusji kadrę zarządzającą i młodych ludzi na początku kariery zawodowej.
Unilever Polska
Unilever Polska
Unilever Polska
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie Sprzedażą
Klub menedżerów sprzedaży. Forum dyskusyjne dyrektorów i menedżerów sprzedaży. Kierowanie zespołem handlowców, motywowanie sprzedawców, realizacja targetów, szkolenie i coaching, aktywizacja rynku.