Doświadczenie zawodowe
PR Manager
•Koordynacja oraz realizacja strategii PR dla klientów
•Koordynacja projektów realizowanych w Agencji
•Aktualizacja stron internetowych klientów wraz z prowadzeniem pressroomu
•Monitoring publikacji oraz tworzenie raportów z publikacji
•Współtworzenie strategii antykryzysowych
•Organizacja konferencji prasowych, eventów
•Media Relations ( w tym stałe kontakty z mediami, przygotowywanie materiałów prasowych)
•Tworzenie i utrzymanie prawidłowych relacji agencji z klientem
•Monitoring prowadzonych kampanii oraz analiza jej rezultatów
•Kontakty ze sponsorami, podwykonawcami, partnerami
•Koordynacja projektów realizowanych w Agencji
•Aktualizacja stron internetowych klientów wraz z prowadzeniem pressroomu
•Monitoring publikacji oraz tworzenie raportów z publikacji
•Współtworzenie strategii antykryzysowych
•Organizacja konferencji prasowych, eventów
•Media Relations ( w tym stałe kontakty z mediami, przygotowywanie materiałów prasowych)
•Tworzenie i utrzymanie prawidłowych relacji agencji z klientem
•Monitoring prowadzonych kampanii oraz analiza jej rezultatów
•Kontakty ze sponsorami, podwykonawcami, partnerami
specjalista ds. PR
Koordynator projektu "Lekarz Roku 2007"
•planowanie i koordynacja wszelkich prac związanych z prowadzonym projektem
•przygotowywanie ofert i pozyskiwanie funduszy
•kontakty z mediami
•przygotowanie materiałów promocyjnych
•kontakt z podwykonawcami
•przygotowywanie materiałów promocyjnych, materiałów prasowych
•redagowanie i korekta tekstów
•nadzór nad stroną internetową (tworzenie tekstów, pomysły rozwiązań,bieżące uzupełnianie)
•promocja w Internecie
•współpraca z szeroko rozumianymi instytucjami zewnętrznymi
•tworzenie i utrzymanie prawidłowych relacji agencji z klientem
•monitoring prowadzonej kampanii oraz bieżąca analiza jej rezultatów
•planowanie i koordynacja wszelkich prac związanych z prowadzonym projektem
•przygotowywanie ofert i pozyskiwanie funduszy
•kontakty z mediami
•przygotowanie materiałów promocyjnych
•kontakt z podwykonawcami
•przygotowywanie materiałów promocyjnych, materiałów prasowych
•redagowanie i korekta tekstów
•nadzór nad stroną internetową (tworzenie tekstów, pomysły rozwiązań,bieżące uzupełnianie)
•promocja w Internecie
•współpraca z szeroko rozumianymi instytucjami zewnętrznymi
•tworzenie i utrzymanie prawidłowych relacji agencji z klientem
•monitoring prowadzonej kampanii oraz bieżąca analiza jej rezultatów
Praktykant
udzielanie informacji o unijnych programach pomocowych, organizacja szkoleń
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Grupy
PR 2.0
Mówimy tutaj o blogach, Internecie w kontekście PR i wszystkim tym, co się nie śniło piarowym filozofom.
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?