Katarzyna Sałuda

Key account manager and marketing department at FINGER PRINT DRUKARNIA
Łódź, łódzkie

Umiejętności

Marketing Sales Social Media Marketing Prowadzenie szkoleń Planowanie strategiczne Strategia marketingowa Obsługa klienta Zarządzanie klientami Szkolenia produktowe Aktywna sprzedaż i obsługa klienta Doradztwo techniczne Realizacja planów sprzedażowych współpraca z partnerami biznesowymi

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

FINGER PRINT S.C. DRUKARNIA
Key Account Manager and marketing department
-obsługa kluczowych klientów z branży FMCG, przede wszystkim z branży farmaceutycznej, kosmetycznej, spożywczej oraz odzieżowej,
- współtworzenie produktów reklamowych dla farmacji na podstawie Brand Booka,
- współtworzenie opakowań kosmetycznych z wykorzystaniem metalizy, drip-off, H-UV , hot-stamping i in.
- współtworzenie katalogów, opakowań oraz materiałów promocyjnych dla "spożywki", firmy FMCG, korporacje, developerzy, banki, jednostki państwowe i samorządowe,
- stała współpraca z agencjami reklamowymi, agencjami SEO, digital przy tworzeniu własnych stron oraz przy projektowaniu i wykonywaniu materiałów POS,
- przeprowadzanie szkoleń dla agencji reklamowych i agencji marketingu medycznego,
- bogate doświadczenie w sprzedaży produktów poligraficznych, przede wszystkim doskonała znajomość technologii offsetowej, H-UV poparte ponad 7-letnim stażem pracy w jednej z największych drukarń w centralnej Polsce,
- obszerna wiedza na temat surowców, uszlachetnień, procesów produkcji, doboru technik druku pod produkt,
- marketing i social media: tworzenie wizerunku, promowanie firmy, współpraca sponsorska i barterowa, organizacja stoisk na targach, tworzenie planów marketingowych, tworzenie materiałów reklamowych i promowanie produktów, facebook, google+, linkedin, portale lokalne, freshmail i in.
FINGER PRINT S.C. DRUKARNIA
Specjalista d.s. sprzedaży i marketingu
- pozyskiwanie i budowanie trwałych relacji z klientami na rynku B2B,
- przygotowywanie kalkulacji, sporządzanie ofert handlowych na produkty realizowane techniką cyfrową, offsetową lub solventową.,
prowadzenie negocjacji z klientami i dostawcami drukarni,
- kompleksowa obsługa zlecenia (sporządzanie wycen, poszukiwanie dostawców, dobór odpowiednich maszyn i technik druku oraz metod uszlachetnia i wykończania, nadzór nad procesem produkcji, logistyka),
- udział w przetargach– przygotowywanie wycen i dokumentacji przetargowej,
- analiza rynku i monitorowanie potrzeb klientów- tworzenie i wprowadzenie na rynek nowych produktów.
- kreowanie wizerunku firmy na rynku,
- współpraca sponsorska z lokalnymi instytucjami kulturalnymi,
- prowadzenie szkoleń poligraficznych dla agencji reklamowych,
- koordynacja strony internetowej oraz fanpage’a firmy,
- prowadzenie sklepu internetowego z produktami drukarni,
- przygotowywanie cenników oraz materiałów reklamowych- pisanie teksów, współpraca z działem graficznym.

Edukacja

Logo
Wydział Zarządzania, Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, magisterskie
Uniwersytet Łódzki

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Filipiny
Filipiny
Ktoś kiedyś powiedział, że Polska to jest dziwny kraj, ale chyba nie był na Filipinach. Czekam na opinie.
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Rzym
Rzym
Grupa dla tych, którzy kochają to miasto i dla tych, którzy go nienawidzą - czyli głównie dla ludzi, w których słowo "Rzym" budzi emocje, marzenia, strach lub pożądanie ...