Umiejętności
Marketing
Sales
Social Media Marketing
Prowadzenie szkoleń
Planowanie strategiczne
Strategia marketingowa
Obsługa klienta
Zarządzanie klientami
Szkolenia produktowe
Aktywna sprzedaż i obsługa klienta
Doradztwo techniczne
Realizacja planów sprzedażowych
współpraca z partnerami biznesowymi
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Key Account Manager and marketing department
-obsługa kluczowych klientów z branży FMCG, przede wszystkim z branży farmaceutycznej, kosmetycznej, spożywczej oraz odzieżowej,
- współtworzenie produktów reklamowych dla farmacji na podstawie Brand Booka,
- współtworzenie opakowań kosmetycznych z wykorzystaniem metalizy, drip-off, H-UV , hot-stamping i in.
- współtworzenie katalogów, opakowań oraz materiałów promocyjnych dla "spożywki", firmy FMCG, korporacje, developerzy, banki, jednostki państwowe i samorządowe,
- stała współpraca z agencjami reklamowymi, agencjami SEO, digital przy tworzeniu własnych stron oraz przy projektowaniu i wykonywaniu materiałów POS,
- przeprowadzanie szkoleń dla agencji reklamowych i agencji marketingu medycznego,
- bogate doświadczenie w sprzedaży produktów poligraficznych, przede wszystkim doskonała znajomość technologii offsetowej, H-UV poparte ponad 7-letnim stażem pracy w jednej z największych drukarń w centralnej Polsce,
- obszerna wiedza na temat surowców, uszlachetnień, procesów produkcji, doboru technik druku pod produkt,
- marketing i social media: tworzenie wizerunku, promowanie firmy, współpraca sponsorska i barterowa, organizacja stoisk na targach, tworzenie planów marketingowych, tworzenie materiałów reklamowych i promowanie produktów, facebook, google+, linkedin, portale lokalne, freshmail i in.
- współtworzenie produktów reklamowych dla farmacji na podstawie Brand Booka,
- współtworzenie opakowań kosmetycznych z wykorzystaniem metalizy, drip-off, H-UV , hot-stamping i in.
- współtworzenie katalogów, opakowań oraz materiałów promocyjnych dla "spożywki", firmy FMCG, korporacje, developerzy, banki, jednostki państwowe i samorządowe,
- stała współpraca z agencjami reklamowymi, agencjami SEO, digital przy tworzeniu własnych stron oraz przy projektowaniu i wykonywaniu materiałów POS,
- przeprowadzanie szkoleń dla agencji reklamowych i agencji marketingu medycznego,
- bogate doświadczenie w sprzedaży produktów poligraficznych, przede wszystkim doskonała znajomość technologii offsetowej, H-UV poparte ponad 7-letnim stażem pracy w jednej z największych drukarń w centralnej Polsce,
- obszerna wiedza na temat surowców, uszlachetnień, procesów produkcji, doboru technik druku pod produkt,
- marketing i social media: tworzenie wizerunku, promowanie firmy, współpraca sponsorska i barterowa, organizacja stoisk na targach, tworzenie planów marketingowych, tworzenie materiałów reklamowych i promowanie produktów, facebook, google+, linkedin, portale lokalne, freshmail i in.
Specjalista d.s. sprzedaży i marketingu
- pozyskiwanie i budowanie trwałych relacji z klientami na rynku B2B,
- przygotowywanie kalkulacji, sporządzanie ofert handlowych na produkty realizowane techniką cyfrową, offsetową lub solventową.,
prowadzenie negocjacji z klientami i dostawcami drukarni,
- kompleksowa obsługa zlecenia (sporządzanie wycen, poszukiwanie dostawców, dobór odpowiednich maszyn i technik druku oraz metod uszlachetnia i wykończania, nadzór nad procesem produkcji, logistyka),
- udział w przetargach– przygotowywanie wycen i dokumentacji przetargowej,
- analiza rynku i monitorowanie potrzeb klientów- tworzenie i wprowadzenie na rynek nowych produktów.
- kreowanie wizerunku firmy na rynku,
- współpraca sponsorska z lokalnymi instytucjami kulturalnymi,
- prowadzenie szkoleń poligraficznych dla agencji reklamowych,
- koordynacja strony internetowej oraz fanpage’a firmy,
- prowadzenie sklepu internetowego z produktami drukarni,
- przygotowywanie cenników oraz materiałów reklamowych- pisanie teksów, współpraca z działem graficznym.
- przygotowywanie kalkulacji, sporządzanie ofert handlowych na produkty realizowane techniką cyfrową, offsetową lub solventową.,
prowadzenie negocjacji z klientami i dostawcami drukarni,
- kompleksowa obsługa zlecenia (sporządzanie wycen, poszukiwanie dostawców, dobór odpowiednich maszyn i technik druku oraz metod uszlachetnia i wykończania, nadzór nad procesem produkcji, logistyka),
- udział w przetargach– przygotowywanie wycen i dokumentacji przetargowej,
- analiza rynku i monitorowanie potrzeb klientów- tworzenie i wprowadzenie na rynek nowych produktów.
- kreowanie wizerunku firmy na rynku,
- współpraca sponsorska z lokalnymi instytucjami kulturalnymi,
- prowadzenie szkoleń poligraficznych dla agencji reklamowych,
- koordynacja strony internetowej oraz fanpage’a firmy,
- prowadzenie sklepu internetowego z produktami drukarni,
- przygotowywanie cenników oraz materiałów reklamowych- pisanie teksów, współpraca z działem graficznym.
Edukacja
Wydział Zarządzania, Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, magisterskie
Uniwersytet Łódzki
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Filipiny
Ktoś kiedyś powiedział, że Polska to jest dziwny kraj, ale chyba nie był na Filipinach. Czekam na opinie.
Rzym
Grupa dla tych, którzy kochają to miasto i dla tych, którzy go nienawidzą - czyli głównie dla ludzi, w których słowo "Rzym" budzi emocje, marzenia, strach lub pożądanie ...