Katarzyna Sadowska

Katarzyna Sadowska
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Bank Ochrony Środowiska S.A.
Audytor wewnętrzny
•wykonywanie audytów w zakresie projektów informatycznych, zarządzania systemami informatycznymi oraz bezpieczeństwem informacji,
•dokonywanie analizy przepisów i procedur wewnętrznych w zakresie bezpieczeństwa informatycznego oraz bezpieczeństwa informacji,
•monitorowanie stanu i dokonywanie oceny poziomu ryzyka i jakości zarządzania ryzykiem w zakresie bezpieczeństwa informacji, projektów informatycznych i zarządzania systemami informatycznymi,
•samodzielne opracowywanie materiałów z audytów w formie materiałów roboczych, raportów, protokółów, notatek, analiz, zaleceń,
•samodzielne monitorowanie: stanu, jakości i wyników pracy we wdrażaniu w danym obszarze działalności, bądź placówce Banku rekomendacji/zaleceń pokontrolnych lub wdrażania decyzji Zarządu banku
Bank Ochrony Środowiska S.A.
Specjalista ds. procedur i audytowania w Departamencie Bezpieczeństwa
•pełnienie funkcji Administratora Bezpieczeństwa Informacji,
•opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych i standardów zapewniających bezpieczeństwo teleinformatyczne działalności Banku oraz nadzór nad wdrożeniem i funkcjonowaniem tych przepisów,
•opracowywanie i wdrażanie projektów przepisów wewnętrznych w zakresie dostępu do zasobów chronionych,
•kontrola realizacji procedur: eksploatacyjnych, bezpieczeństwa, awaryjnych, odtworzeniowych, testowych systemów operacyjnych i sieci telekomunikacyjnych,
•kontrola nadanych pracownikom uprawnień do systemów,
•nadzorowanie procesu przetwarzania przez Bank danych osobowych klientów, w tym przygotowanie informacji dla GIODO,
•przygotowanie do rejestracji w GIODO zbiorów danych osobowych oraz ich aktualizacja.
Asseco Poland
Specjalista ds. Kontroli Wewnętrznej
•Opracowanie planów kontroli dla jednostek organizacyjnych
•Przeprowadzanie kontroli procesów zachodzących w jednostkach organizacyjnych
•Współpraca z Menagerami i Dyrektorami kontrolowanych jednostek
•Nadzór nad zapewnieniem zgodności działania firmy z procedurami wewnętrznymi oraz przepisami prawa
•Analiza pozyskanych danych, przygotowanie zestawień
•Sporządzenie protokołów kontroli oraz wniosków pokontrolnych
•Raportowanie do Dyrektora Działu Kontroli Wewnętrznej
ABG S.A.
Specjalista ds. audytu wewnętrznego
- Identyfikacja obszarów i czynników ryzyka w działalności Organizacji oraz przeprowadzanie analizy obszarów ryzyka dla potrzeb przygotowania rocznego planu audytu wewnętrznego
- Udział w opracowywaniu rocznego planu audytu wewnętrznego oraz sprawozdania z wykonania planu audytu za rok poprzedni
- Identyfikacja i ocena ryzyka w obszarze poddawanym audytowi, ustalanie celów i zakresu zadania audytowego, opracowywanie wzorów dokumentów i formularzy do wykorzystania w zadaniu audytowym
- Udział w naradach: otwierającej i zamykającej oraz dokumentowanie ich przebiegu
- Przeprowadzanie i dokumentowanie czynności audytowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, regulacjami wewnętrznymi oraz standardami audytu wewnętrznego
- Udział w opracowywaniu zaleceń z przeprowadzonego audytu dla rozwiązania zaobserwowanych problemów
- Opracowywanie sprawozdań z przeprowadzonych prac audytowych
- Przeprowadzanie, w razie potrzeby, czynności sprawdzających w celu oceny dostosowania działań jednostki do zgłoszonych zaleceń oraz ich dokumentowanie
- Dokumentowanie systemu Zarządzania w Organizacji i czuwanie nad zgodnością procesu z obowiązującymi regulacjami, udział w pracach zespołu nad poprawą systemu zarządzania w Organizacji
ABG S.A.
Kontroler Jakości w Centrum Kontroli Jakości Projektów
• przeprowadzanie kontroli jakości procesu wytwarzania systemów informatycznych we wszystkich etapach tworzenia oraz dokumentowanie wyników zgodnie z obowiązującymi procedurami
• kontrolowanie dokumentacji do powstających systemów informatycznych pod kątem zgodności z kolejnymi wersjami programów
• przygotowywanie raportów dotyczących wynikow kontroli
• praktyczne stosowanie i przestrzeganie dokumentacji zawartej w Systemie Zapewnienia Jakości
• przygotowywanie dla Dyrektora Centrum planów budżetowych dla Centrum oraz rozliczenie budżetu
ABG S.A.
Asystent Dyrektora Centrum
• wsparcie Centrum w zakresie pracy całego zespołu
• kompletowanie materiałów do ofert
• kontrola nad dokumentacją usług podwykonawców:umów,zamówień, protokołów i faktur
• rozliczanie faktur, ustalanie planów budżetowych oraz rozliczenie budżetu wg standardów Spółki
• wprowadzanie i aktualizacja w systemie dokumentacji projektowych oraz innych danych
• aktywny udział w rekrutacji kandydatów do pracy w Centrum WS i wstępna weryfikacja aplikacji
• pomoc pracownikom Centrum WS w personalnych działaniach administracyjnych i kadrowych
• rejestracja delegacji pracowników Centrum, pomoc w zorganizowaniu noclegów i biletów
Logo
Specjalista ds. Administracji Sprzedaży
Metropolitan Life Ubezpieczenia na życie SA
- koordynowanie wystawiania umów agencyjnych w tym: sprawdzenie dostarczonych dokumentów do wystawienia umów dla Agentów, Kierowników grup, Dyrektorów,
- współpraca z KNUFE dotycząca zezwoleń na działalność agentów ubezpieczeniowych,
- obsługa zmian w strukturach,
- prowadzenie teczek osobowych struktur sprzedaży,
- administrowanie danymi agentów w systemie produktowym LSP
- przygotowanie procedur Działu Administracji Agentów i wdrożenie w strukturach
Logo
Asystent w Dziale Wspomagania Oddziałów
Zurich Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie SA
- współpraca z Działem Prawnym przy ustalaniu warunków umów najmu lokali dla struktur sprzedaży
- monitoring spraw związanych z powatawaniem i funkcjonowaniem nowego Oddziału i nowej struktury sprzedaży
- kontrola bieżących kosztów struktur na działalność promocyjną i dofinasowanie
- współpraca z Działem Księgowości dotycząca realizacji zobowiązań Firmy wynikających z podpisanych umów
- zapewnienie ubezpieczenia majątku firmy w lokalach struktur sprzedaży
- szczególna opieka nad strukturami południowej polski
- inwentaryzacja środków trwałych w Oddziałach
Logo
Asystent ds. Administracji w Dziale Szkoleń
Zurich Towarzystwo Ubezpieczęń na Życie SA
- logistyka materiałów szkoleniowych dla struktur sprzedaży
- prowadzenie budżetów szkoleń agentów i Unit Managerów oraz innych szkoleń
- organizacja i administracja szkoleń w strukturach sprzedaży w Polsce
- współudział w przygotowywaniu materiałów szkoleniowych dla agentów i Unit Managerów
- organizacja wyjazdów dla dużych grup (min. 70 osób)

Szkolenia i kursy

2014 „Fraudy bankowe i ubezpieczeniowe, przeciwdziałanie i wykrywanie poprzez informatykę śledczą” Centrum Promocji Informatyki
2013 „Audyt informatyczny w praktyce” Państwowy Instytut Kontroli Wewnętrznej
2012 „Technologia i rozwiązania do utrzymania i zarządzania bezpieczeństwem w firmie” MultiTrain
2012 „Bezpieczeństwo firmowych sieci” MultiTrain
2012 „Bezpieczeństwo danych i informacji w bankowości” MultiTrain
2011 „Bezpieczeństwo danych i informacji w bankowości” MultiTrain
2011 „Administrator Bezpieczeństwa Informacji” Centrum Promocji Informatyki
2010 „CIA część III” Ernst & Young Academy of Business
2009 Szkolenie "Sztuka prezentacji" www.ttctraining.pl/
2009 Szkolenie "Efektywna Komunikacja" www.ttctraining.pl/
2008 - szkolenie Ernst & Young Academy of Business "CIA część II"
2006 - szkolenie Ernst & Young Academy of Business "CIA część I"
2005 - szkolenie Ernst & Young Academy of Business "Audyt wewnętrzny w przedsiębiorstwie"
2005 - szkolenie EMS "Wewnęrzny System Kontroli"
1999 – Szkolenie firmy Midwest Business Trening “Trening twórczego myślenia”
1998 – Szkolenie firmy OdiTK “Techniki twórczego myślenia i rozwiązywania problemów”
1997 – miesięczna praktyka w Commercial Union (Polska) SA

Edukacja

Logo
Audyt Systemów Informatycznych, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Businessu, Administracji i Technik Informatycznych
Logo
Bankowość i Finanse (studia zaoczne), magisterskie
Wyższa Szkoła Ubezpieczeń i Bankowości w Warszawie
Logo
Ubezpieczeń na Życie i Zarządzanie Funduszami Ubezpieczeniowymi (studia dzienne), licencjackie
Wyższa Szkoła Ubezpieczeń i Bankowości w Warszawie

Specjalizacje

Obsługa klienta
Inne

Zainteresowania

podróże, kwiaty

Organizacje

Certyfikaty

• Audytor Systemów Informatycznych II stopnia, Polski Instytut Kontroli Wewnętrznej (PIKW)
• Certified Internal Controls Auditor (CICA), Institute for Internal Controls (IIC)

Grupy

5 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
ABI
ABI
Administratorzy Bezpieczeństwa Informacji
IIC POLSKA – SZKOLENIA I ZAJĘCIA
IIC POLSKA – SZKOLENIA I ZAJĘCIA
Forum o Polsce i z Polski oraz dla osób powiązanych z IIC zajmujący się Kontrolą wewnętrzną w Polsce (na podstawie COSO 2013 - Internal Control), GRC, audytem wewnętrznym.
AF - Akademia Finansów w Warszawie (dawna WSUiB)
AF - Akademia Finansów w Warszawie (dawna WSUiB)
Grupa dla osób które były/są/mają zamiar być - studentami AF w Warszawie. (Dawna Wyższa Szkoła Ubezpieczeń i Bankowości).
audyt
audyt
Audyt wewnętrzny i zewnętrzny, audyt wykorzystania środków UE, egzaminy i certyfikaty w audycie.
Audytorzy
Audytorzy
Grupa zawodowa:Audytor wewnętrzny
AUSTRALIA
AUSTRALIA
dla wszystkich którzy kochają ten kraj
Australia, Nowa Zelandia
Australia, Nowa Zelandia
Ideą grupy jest wymiana doświadczeń oraz informacji dot. życia, pracy, kontaktów w Australii i Nowej Zelandii.
CIA
CIA
Dla osób mających lub chcących uzyskać dyplom CIA. Wymiana materiałów szkoleniowych wiedzy i doświaczeń.
CSO . Szkolenia . Realizacje . Wymiana wiedzy i doświadczeń . Grupa MERYTORYCZNA
CSO . Szkolenia . Realizacje . Wymiana wiedzy i doświadczeń . Grupa MERYTORYCZNA
Bezpieczeństwo biznesu, ochrona informacji, tajemnica firmy oraz zagadnienia powiązane.
IIA Polska
IIA Polska
Grupa skupiająca członków i sympatyków Stowarzyszenia Audytorów Wewnętrznych IIA Polska. Grupa nieformalna, bez powiązań z władzami IIA Polska oraz IIA Global.
Institute for Internal Controls – IIC
Institute for Internal Controls – IIC
The Institute for Internal Controls (IIC) oraz IIC Poland Chapter (IIC Polska), Polski Oddział międzynarodowego Instytutu ds. Kontroli Wewnętrznych - The IIC
Język hiszpański
Język hiszpański
Hola todos :) grupa dla wszystkich zainteresowanych językiem hiszpańskim