Katarzyna Rzeszutek

Katarzyna Rzeszutek

Office Manager / Board Assistant, Scanmed S.A.
Kraków, małopolskie

Umiejętności

Microsoft Office bardzo dobra organizacja pracy własnej i zespołu Prawo jazdy kat B Motywowanie zespołu Biegła obsługa urządzeń biurowych odporność na sytuacje stresowe Administracja biura ukończony kurs szycia oraz projekotwania ubioru nauka programu Corel Draw

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Office Manager / Board Assistant
Scanmed S.A.
- nadzór nad zasadnością zamówień dotyczących zaopatrzenia w materiały biurowe, spożywcze oraz chemiczne, zatwierdzanie wydatków
- koordynacja, nadzór i bezpośrednie kierowanie zespołem sekretariatu
- nadzór i monitorowanie przepływu informacji i dokumentów wewnątrz Grupy oraz zarządzanie prawidłowym obiegiem dokumentów/korespondencji
- nadzór nad zawarciem oraz realizacją umów (negocjowanie cen, warunków współpracy, planowanie budżetu)
- rejestracja, archiwizacja oraz dysponowanie obiegiem umów w obrębie firmy
- nadzór nad procesem obiegu dokumentów księgowych
- organizacja eventów / wydarzeń firmowych na zlecenie Zarządu spółki
- organizacja i rozliczanie podróży służbowych
- zapewnienie efektywnego przepływu informacji pomiędzy zarządem a innymi jednostkami organizacyjnymi w Grupie,
- bezpośrednia współpraca z Zarządcą budynku, w ramach warunków współpracy, prac adaptacyjnych
- utrzymywanie stanu biura i organizowanie niezbędnych napraw
- organizowanie oraz koordynowaniem spotkań
Scanmed Multimedis Sp. z o.o
Sekretarka Zarządu
• prowadzenie sekretariatu: koordynowanie obiegu informacji, dokumentów i korespondencji,
• obsługa telefoniczna biura oraz urządzeń biurowych,
• ewidencja korespondencji wychodzącej i przychodzącej,
• realizacja i koordynacja zakupów bieżących,
• dokonywanie wszelkich rezerwacji hotelowych, lotniczych itp.
• przygotowywanie korespondencji, przesyłanie faksów,
• dbanie o sprawne funkcjonowanie biura,
• udział w tworzeniu pozytywnego wizerunku firmy,
• współpraca z firmami kurierskimi i obsługa przesyłek kurierskich,
• przygotowanie i obsługa spotkań.
Logo
Specjalistka ds. sprzedaży usług serwisowych, specjalista ds. serwisu
OPTIMED PRO-OFFICE, KRAKÓW
• obsługa Klienta,
• przygotowanie ofert sprzedażowych,
• prowadzenie dokumentacji klientów,
• przygotowanie i obsługa spotkań,
• czynny udział w ogłaszanych przetargach, tworzenie ofert przetargowych,
• przygotowanie ofert sprzedażowych oraz wycen usług serwisowych,
• prowadzenie windykacji,
• prowadzenie dokumentacji serwisowej,
• prowadzenie terminowości przeglądów eksploatacyjnych,
• doradztwo techniczne,
• przygotowanie dokumentacji serwisowej oraz technicznej,
• weryfikacja oraz przygotowywanie produktów do sprzedaży
• prowadzenie negocjacji oraz korespondencji z zagranicznymi producentami
• tworzenie oraz realizacja wniosków gwarancyjnych,
• przygotowanie analiz oraz raportów sprzedaży usług serwisowych,
• koordynacja pracy serwisu na terenie kraju,
• opieka nad klientem posprzedażowym.
Logo
Specjalistka ds. sprzedaży produktów stomatologicznych, kosmetologicznych oraz medycznych
OPTIMED PRO-OFFICE, KRAKÓW
• obsługa Klienta,
• przygotowanie i obsługa spotkań,
• czynne pozyskiwanie klientów,
• przygotowanie ofert sprzedażowych,
• prowadzenie dokumentacji klientów,
• sprzedaż B2B,
• prowadzenie reklamacji,
• organizacja oraz czynny udział w Targach stomatologicznych,
• przygotowanie ofert sprzedażowych,
• Przygotowanie i obsługa spotkań,
• prowadzenie windykacji,
• realizacja wszelkich odpraw towarowych,
• doradztwo merytoryczne na temat urządzeń medycznych, przyjmowanie zamówień,
• obsługa programu Optima, EKN, pakiet MS Office, Open Office prowadzenie kalendarza-Google, z zadaniami dziennymi,
• czynny udział w ogłaszanych przetargach,,
• przygotowanie analiz oraz raportów sprzedaży,
• opieka klienta indywidualnego oraz hurtowego,
• fakturowanie
• przygotowywanie oraz akceptowanie wniosków rabatowych,
• tworzenie oraz realizacja akcji rabatowych.
Logo
sekretarka/recepcjonistka
OPTIMED PRO-OFFICE, KRAKÓW
• prowadzenie sekretariatu: koordynowanie obiegu informacji, dokumentów i korespondencji,
• obsługa telefoniczna biura oraz urządzeń biurowych,
• ewidencja korespondencji wychodzącej i przychodzącej,
• realizacja i koordynacja zakupów bieżących,
• dokonywanie wszelkich rezerwacji hotelowych, lotniczych itp.
• przygotowywanie korespondencji, przesyłanie faksów,
• dbanie o sprawne funkcjonowanie biura,
• udział w tworzeniu pozytywnego wizerunku firmy,
• realizacja udziału firmy na różnorodnych targach, Konferencjach, zjazdach,
• rejestracja produktów medycznych
• współpraca z firmami kurierskimi i obsługa przesyłek kurierskich,
• przygotowanie i obsługa spotkań,
• reklama firmy, tworzenie katalogów, projektów, prowadzenie wycen powierzchni reklamowych, realizacja zleceń reklamowych,
• redagowania tekstów, pism do prawników, lekarzy, urzędów, czasopism, placówek kosmetycznych oraz medycznych (szpitale, salony kosmetyczne),
• opieka nad terminowością certyfikacji urządzeń medycznych
Logo
Handlowiec, opiekun oddziału
GOLMEB ODDZIAŁ MIELEC
• sprzedawca produktów firmy,
• opieka powierzonego oddziału,
• raportowanie sprzedaży do głównej siedziby firmy,
• dekorowanie sklepu
• przyjmowanie zamówień oraz doradztwo produktowe,
• obsługa klienta nowego oraz posprzedażnego,
• zamawianie brakującego asortymentu,
• zarządzanie zespołem pracowników.
Logo
Telemarketing, asystentka Koordynatora Klienta Biznesowego Play
KIM GROUP KUCZEK I GAWEŁ SP. J., KRAKÓW
• przeprowadzanie ankiet,
• prowadzenie kalendarza spotkań,
• prowadzenie obiegu dokumentacji,
• dystrybucja produktów sieci Play,
• pomoc w wyborze ofert , wsparcie merytoryczne,
• raportowanie procesów sprzedażowych,
• przygotowywanie ofert handlowych, wsparcie handlowców regionalnych
• obsługa klienta.
Logo
Sekretarka
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 1 IM. W. SZAFERA W MIELCU
• organizowanie spotkań,
• prowadzenie korespondencji,
• prowadzenie sekretariatu szkolnego,
• gromadzenie, rejestracja informacji oraz dokumentów w sekretariacie i ich przetwarzanie,
• wykonywanie materiałów dekoracyjnych związanych z uroczystościami szkolnymi,
• dodatkowo w okresie wakacji pracowałam jako współorganizatorka półkolonii dla dzieci,
• koordynowanie działań(narad, szkoleń, konferencji) i różnorodnych akcji organizowanych w szkole.

Szkolenia i kursy

Comunication and feedback
Professional Office Manager
First Aid

Edukacja

Logo
PEDAGOGIKA, WYCHOWANIE PRZEDSZKOLNE I EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA, licencjackie
AKADEMIA IGNATIANUM W KRAKOWIE, PEDAGOGIKA, WYCHOWANIE PRZEDSZKOLNE I EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA
Logo
KOSMETYKA PROFESJONALNA Z FIZYKOTERAPIĄ I MASAŻEM, licencjackie
MAŁOPOLSKA WYŻSZA SZKOŁA ZAWODOWA IM. JÓZEFA DIETLA W KRAKOWIE

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Kreacja
Zdrowie/Uroda/Rekreacja
Kosmetyka/Fryzjerstwo

Zainteresowania

• music
• art furniture
• cosmetology, make up,
• sewing

Grupy

Zdrowie i Uroda
Zdrowie i Uroda
Zdrowie ⋅ Uroda ⋅ Moda ⋅ Kultura ⋅ Sztuka ⋅ Kosmetologia ⋅ Styl ⋅ Ciało ⋅ Biznes ⋅ Dieta ⋅ Porady