Katarzyna Rzeszutek
Office Manager / Board Assistant, Scanmed S.A.
Kraków,
małopolskie
Umiejętności
Microsoft Office
bardzo dobra organizacja pracy własnej i zespołu
Prawo jazdy kat B
Motywowanie zespołu
Biegła obsługa urządzeń biurowych
odporność na sytuacje stresowe
Administracja biura
ukończony kurs szycia oraz projekotwania ubioru
nauka programu Corel Draw
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Office Manager / Board Assistant
Scanmed S.A.
- nadzór nad zasadnością zamówień dotyczących zaopatrzenia w materiały biurowe, spożywcze oraz chemiczne, zatwierdzanie wydatków
- koordynacja, nadzór i bezpośrednie kierowanie zespołem sekretariatu
- nadzór i monitorowanie przepływu informacji i dokumentów wewnątrz Grupy oraz zarządzanie prawidłowym obiegiem dokumentów/korespondencji
- nadzór nad zawarciem oraz realizacją umów (negocjowanie cen, warunków współpracy, planowanie budżetu)
- rejestracja, archiwizacja oraz dysponowanie obiegiem umów w obrębie firmy
- nadzór nad procesem obiegu dokumentów księgowych
- organizacja eventów / wydarzeń firmowych na zlecenie Zarządu spółki
- organizacja i rozliczanie podróży służbowych
- zapewnienie efektywnego przepływu informacji pomiędzy zarządem a innymi jednostkami organizacyjnymi w Grupie,
- bezpośrednia współpraca z Zarządcą budynku, w ramach warunków współpracy, prac adaptacyjnych
- utrzymywanie stanu biura i organizowanie niezbędnych napraw
- organizowanie oraz koordynowaniem spotkań
- koordynacja, nadzór i bezpośrednie kierowanie zespołem sekretariatu
- nadzór i monitorowanie przepływu informacji i dokumentów wewnątrz Grupy oraz zarządzanie prawidłowym obiegiem dokumentów/korespondencji
- nadzór nad zawarciem oraz realizacją umów (negocjowanie cen, warunków współpracy, planowanie budżetu)
- rejestracja, archiwizacja oraz dysponowanie obiegiem umów w obrębie firmy
- nadzór nad procesem obiegu dokumentów księgowych
- organizacja eventów / wydarzeń firmowych na zlecenie Zarządu spółki
- organizacja i rozliczanie podróży służbowych
- zapewnienie efektywnego przepływu informacji pomiędzy zarządem a innymi jednostkami organizacyjnymi w Grupie,
- bezpośrednia współpraca z Zarządcą budynku, w ramach warunków współpracy, prac adaptacyjnych
- utrzymywanie stanu biura i organizowanie niezbędnych napraw
- organizowanie oraz koordynowaniem spotkań
Sekretarka Zarządu
• prowadzenie sekretariatu: koordynowanie obiegu informacji, dokumentów i korespondencji,
• obsługa telefoniczna biura oraz urządzeń biurowych,
• ewidencja korespondencji wychodzącej i przychodzącej,
• realizacja i koordynacja zakupów bieżących,
• dokonywanie wszelkich rezerwacji hotelowych, lotniczych itp.
• przygotowywanie korespondencji, przesyłanie faksów,
• dbanie o sprawne funkcjonowanie biura,
• udział w tworzeniu pozytywnego wizerunku firmy,
• współpraca z firmami kurierskimi i obsługa przesyłek kurierskich,
• przygotowanie i obsługa spotkań.
• obsługa telefoniczna biura oraz urządzeń biurowych,
• ewidencja korespondencji wychodzącej i przychodzącej,
• realizacja i koordynacja zakupów bieżących,
• dokonywanie wszelkich rezerwacji hotelowych, lotniczych itp.
• przygotowywanie korespondencji, przesyłanie faksów,
• dbanie o sprawne funkcjonowanie biura,
• udział w tworzeniu pozytywnego wizerunku firmy,
• współpraca z firmami kurierskimi i obsługa przesyłek kurierskich,
• przygotowanie i obsługa spotkań.
Specjalistka ds. sprzedaży usług serwisowych, specjalista ds. serwisu
OPTIMED PRO-OFFICE, KRAKÓW
• obsługa Klienta,
• przygotowanie ofert sprzedażowych,
• prowadzenie dokumentacji klientów,
• przygotowanie i obsługa spotkań,
• czynny udział w ogłaszanych przetargach, tworzenie ofert przetargowych,
• przygotowanie ofert sprzedażowych oraz wycen usług serwisowych,
• prowadzenie windykacji,
• prowadzenie dokumentacji serwisowej,
• prowadzenie terminowości przeglądów eksploatacyjnych,
• doradztwo techniczne,
• przygotowanie dokumentacji serwisowej oraz technicznej,
• weryfikacja oraz przygotowywanie produktów do sprzedaży
• prowadzenie negocjacji oraz korespondencji z zagranicznymi producentami
• tworzenie oraz realizacja wniosków gwarancyjnych,
• przygotowanie analiz oraz raportów sprzedaży usług serwisowych,
• koordynacja pracy serwisu na terenie kraju,
• opieka nad klientem posprzedażowym.
• przygotowanie ofert sprzedażowych,
• prowadzenie dokumentacji klientów,
• przygotowanie i obsługa spotkań,
• czynny udział w ogłaszanych przetargach, tworzenie ofert przetargowych,
• przygotowanie ofert sprzedażowych oraz wycen usług serwisowych,
• prowadzenie windykacji,
• prowadzenie dokumentacji serwisowej,
• prowadzenie terminowości przeglądów eksploatacyjnych,
• doradztwo techniczne,
• przygotowanie dokumentacji serwisowej oraz technicznej,
• weryfikacja oraz przygotowywanie produktów do sprzedaży
• prowadzenie negocjacji oraz korespondencji z zagranicznymi producentami
• tworzenie oraz realizacja wniosków gwarancyjnych,
• przygotowanie analiz oraz raportów sprzedaży usług serwisowych,
• koordynacja pracy serwisu na terenie kraju,
• opieka nad klientem posprzedażowym.
Specjalistka ds. sprzedaży produktów stomatologicznych, kosmetologicznych oraz medycznych
OPTIMED PRO-OFFICE, KRAKÓW
• obsługa Klienta,
• przygotowanie i obsługa spotkań,
• czynne pozyskiwanie klientów,
• przygotowanie ofert sprzedażowych,
• prowadzenie dokumentacji klientów,
• sprzedaż B2B,
• prowadzenie reklamacji,
• organizacja oraz czynny udział w Targach stomatologicznych,
• przygotowanie ofert sprzedażowych,
• Przygotowanie i obsługa spotkań,
• prowadzenie windykacji,
• realizacja wszelkich odpraw towarowych,
• doradztwo merytoryczne na temat urządzeń medycznych, przyjmowanie zamówień,
• obsługa programu Optima, EKN, pakiet MS Office, Open Office prowadzenie kalendarza-Google, z zadaniami dziennymi,
• czynny udział w ogłaszanych przetargach,,
• przygotowanie analiz oraz raportów sprzedaży,
• opieka klienta indywidualnego oraz hurtowego,
• fakturowanie
• przygotowywanie oraz akceptowanie wniosków rabatowych,
• tworzenie oraz realizacja akcji rabatowych.
• przygotowanie i obsługa spotkań,
• czynne pozyskiwanie klientów,
• przygotowanie ofert sprzedażowych,
• prowadzenie dokumentacji klientów,
• sprzedaż B2B,
• prowadzenie reklamacji,
• organizacja oraz czynny udział w Targach stomatologicznych,
• przygotowanie ofert sprzedażowych,
• Przygotowanie i obsługa spotkań,
• prowadzenie windykacji,
• realizacja wszelkich odpraw towarowych,
• doradztwo merytoryczne na temat urządzeń medycznych, przyjmowanie zamówień,
• obsługa programu Optima, EKN, pakiet MS Office, Open Office prowadzenie kalendarza-Google, z zadaniami dziennymi,
• czynny udział w ogłaszanych przetargach,,
• przygotowanie analiz oraz raportów sprzedaży,
• opieka klienta indywidualnego oraz hurtowego,
• fakturowanie
• przygotowywanie oraz akceptowanie wniosków rabatowych,
• tworzenie oraz realizacja akcji rabatowych.
sekretarka/recepcjonistka
OPTIMED PRO-OFFICE, KRAKÓW
• prowadzenie sekretariatu: koordynowanie obiegu informacji, dokumentów i korespondencji,
• obsługa telefoniczna biura oraz urządzeń biurowych,
• ewidencja korespondencji wychodzącej i przychodzącej,
• realizacja i koordynacja zakupów bieżących,
• dokonywanie wszelkich rezerwacji hotelowych, lotniczych itp.
• przygotowywanie korespondencji, przesyłanie faksów,
• dbanie o sprawne funkcjonowanie biura,
• udział w tworzeniu pozytywnego wizerunku firmy,
• realizacja udziału firmy na różnorodnych targach, Konferencjach, zjazdach,
• rejestracja produktów medycznych
• współpraca z firmami kurierskimi i obsługa przesyłek kurierskich,
• przygotowanie i obsługa spotkań,
• reklama firmy, tworzenie katalogów, projektów, prowadzenie wycen powierzchni reklamowych, realizacja zleceń reklamowych,
• redagowania tekstów, pism do prawników, lekarzy, urzędów, czasopism, placówek kosmetycznych oraz medycznych (szpitale, salony kosmetyczne),
• opieka nad terminowością certyfikacji urządzeń medycznych
• obsługa telefoniczna biura oraz urządzeń biurowych,
• ewidencja korespondencji wychodzącej i przychodzącej,
• realizacja i koordynacja zakupów bieżących,
• dokonywanie wszelkich rezerwacji hotelowych, lotniczych itp.
• przygotowywanie korespondencji, przesyłanie faksów,
• dbanie o sprawne funkcjonowanie biura,
• udział w tworzeniu pozytywnego wizerunku firmy,
• realizacja udziału firmy na różnorodnych targach, Konferencjach, zjazdach,
• rejestracja produktów medycznych
• współpraca z firmami kurierskimi i obsługa przesyłek kurierskich,
• przygotowanie i obsługa spotkań,
• reklama firmy, tworzenie katalogów, projektów, prowadzenie wycen powierzchni reklamowych, realizacja zleceń reklamowych,
• redagowania tekstów, pism do prawników, lekarzy, urzędów, czasopism, placówek kosmetycznych oraz medycznych (szpitale, salony kosmetyczne),
• opieka nad terminowością certyfikacji urządzeń medycznych
Handlowiec, opiekun oddziału
GOLMEB ODDZIAŁ MIELEC
• sprzedawca produktów firmy,
• opieka powierzonego oddziału,
• raportowanie sprzedaży do głównej siedziby firmy,
• dekorowanie sklepu
• przyjmowanie zamówień oraz doradztwo produktowe,
• obsługa klienta nowego oraz posprzedażnego,
• zamawianie brakującego asortymentu,
• zarządzanie zespołem pracowników.
• opieka powierzonego oddziału,
• raportowanie sprzedaży do głównej siedziby firmy,
• dekorowanie sklepu
• przyjmowanie zamówień oraz doradztwo produktowe,
• obsługa klienta nowego oraz posprzedażnego,
• zamawianie brakującego asortymentu,
• zarządzanie zespołem pracowników.
Telemarketing, asystentka Koordynatora Klienta Biznesowego Play
KIM GROUP KUCZEK I GAWEŁ SP. J., KRAKÓW
• przeprowadzanie ankiet,
• prowadzenie kalendarza spotkań,
• prowadzenie obiegu dokumentacji,
• dystrybucja produktów sieci Play,
• pomoc w wyborze ofert , wsparcie merytoryczne,
• raportowanie procesów sprzedażowych,
• przygotowywanie ofert handlowych, wsparcie handlowców regionalnych
• obsługa klienta.
• prowadzenie kalendarza spotkań,
• prowadzenie obiegu dokumentacji,
• dystrybucja produktów sieci Play,
• pomoc w wyborze ofert , wsparcie merytoryczne,
• raportowanie procesów sprzedażowych,
• przygotowywanie ofert handlowych, wsparcie handlowców regionalnych
• obsługa klienta.
Sekretarka
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 1 IM. W. SZAFERA W MIELCU
• organizowanie spotkań,
• prowadzenie korespondencji,
• prowadzenie sekretariatu szkolnego,
• gromadzenie, rejestracja informacji oraz dokumentów w sekretariacie i ich przetwarzanie,
• wykonywanie materiałów dekoracyjnych związanych z uroczystościami szkolnymi,
• dodatkowo w okresie wakacji pracowałam jako współorganizatorka półkolonii dla dzieci,
• koordynowanie działań(narad, szkoleń, konferencji) i różnorodnych akcji organizowanych w szkole.
• prowadzenie korespondencji,
• prowadzenie sekretariatu szkolnego,
• gromadzenie, rejestracja informacji oraz dokumentów w sekretariacie i ich przetwarzanie,
• wykonywanie materiałów dekoracyjnych związanych z uroczystościami szkolnymi,
• dodatkowo w okresie wakacji pracowałam jako współorganizatorka półkolonii dla dzieci,
• koordynowanie działań(narad, szkoleń, konferencji) i różnorodnych akcji organizowanych w szkole.
Szkolenia i kursy
Comunication and feedback
Professional Office Manager
First Aid
Professional Office Manager
First Aid
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Kreacja
Zdrowie/Uroda/Rekreacja
Kosmetyka/Fryzjerstwo
Zainteresowania
• music
• art furniture
• cosmetology, make up,
• sewing
• art furniture
• cosmetology, make up,
• sewing
Grupy
Zdrowie i Uroda
Zdrowie ⋅ Uroda ⋅ Moda ⋅ Kultura ⋅ Sztuka ⋅ Kosmetologia ⋅ Styl ⋅ Ciało ⋅ Biznes ⋅ Dieta ⋅ Porady