Języki
francuski
biegły
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Brand Manager
•Tworzenie strategii rozwoju marki/produktu
•Aktywne kreowanie wizerunku marki
•Zwiększenie efektywności sprzedaży i rozpoznawalności marki
•Zarządzanie budżetem marketingowym
•Planowanie i prowadzenie kampanii reklamowych i promocyjnych
•Nadzór nad przygotowywaniem materiałów marketingowych i promocyjnych
•Ścisła współpraca z Działem Handlowym
•Aktywne kreowanie wizerunku marki
•Zwiększenie efektywności sprzedaży i rozpoznawalności marki
•Zarządzanie budżetem marketingowym
•Planowanie i prowadzenie kampanii reklamowych i promocyjnych
•Nadzór nad przygotowywaniem materiałów marketingowych i promocyjnych
•Ścisła współpraca z Działem Handlowym
Senior Marketing Specialist (Sjo EMPiK Brand)
•Raportowanie do Dyrektora Marketingu
•Zarządzanie budżetem marketingowym
•Planowanie i organizacja akcji marketingowych na terenie całej Polski
•Współpraca z Dyrektorami Handlowymi
•Współpraca z agencjami reklamowymi, studiami graficznymi oraz drukarniami w zakresie prowadzonych akcji marketingowo-promocyjnych
•Zarządzanie budżetem marketingowym
•Planowanie i organizacja akcji marketingowych na terenie całej Polski
•Współpraca z Dyrektorami Handlowymi
•Współpraca z agencjami reklamowymi, studiami graficznymi oraz drukarniami w zakresie prowadzonych akcji marketingowo-promocyjnych
Pełnomocnik Zarządu ds. Promocji
•Raportowanie do Prezesa Spółki
•Zarządzanie Działem Promocji i zespołem Managerów ds. Promocji
•Nadzór i realizacja budżetu
•Kontakty z klientami (FMCG, operatorzy telefonii komórkowej, wydawcy prasowi)
•Merytoryczne przygotowywanie i podpisywanie umów z pozyskanymi klientami
•Współpraca z agencjami reklamowymi i domami mediowymi
•Organizacja i nadzór akcji promocyjnych, usług merchandisingowych, akcji ambient’owych, akcji samplingowych oraz programów konsumenckich.
•Zarządzanie Działem Promocji i zespołem Managerów ds. Promocji
•Nadzór i realizacja budżetu
•Kontakty z klientami (FMCG, operatorzy telefonii komórkowej, wydawcy prasowi)
•Merytoryczne przygotowywanie i podpisywanie umów z pozyskanymi klientami
•Współpraca z agencjami reklamowymi i domami mediowymi
•Organizacja i nadzór akcji promocyjnych, usług merchandisingowych, akcji ambient’owych, akcji samplingowych oraz programów konsumenckich.
Manager ds. Promocji
•Kontakty ze zleceniodawcami usług promocyjnych (klienci FMCG, operatorzy telefonii komórkowej, wydawcy prasowi)
-organizacja i nadzór akcji promocyjnych z hostessami (degustacje, animacje, kolportaż ulotek)
-organizacja i nadzór akcji ambient’owych (m.in. kampanii ORANGE)
•Kontakty ze zleceniodawcami usług merchandising’owych (merchandising standardowy i systemowy)
-merchandising standardowy:
organizacja i nadzór w sieciach handlowych na terenie całej Polski (FMCG)
-merchandising systemowy:
organizacja i nadzór montażu materiałów reklamowych na międzynarodowych stacjach benzynowych i w sieciach handlowych dla jednego z największych producentów art. tytoniowych
organizacja i nadzór montażu materiałów reklamowych w perfumeriach i sieciach handlowych dla jednego z największych dystrybutorów perfum
•Ścisła współpraca z Koordynatorami Regionalnymi – zarządzanie.
-organizacja i nadzór akcji promocyjnych z hostessami (degustacje, animacje, kolportaż ulotek)
-organizacja i nadzór akcji ambient’owych (m.in. kampanii ORANGE)
•Kontakty ze zleceniodawcami usług merchandising’owych (merchandising standardowy i systemowy)
-merchandising standardowy:
organizacja i nadzór w sieciach handlowych na terenie całej Polski (FMCG)
-merchandising systemowy:
organizacja i nadzór montażu materiałów reklamowych na międzynarodowych stacjach benzynowych i w sieciach handlowych dla jednego z największych producentów art. tytoniowych
organizacja i nadzór montażu materiałów reklamowych w perfumeriach i sieciach handlowych dla jednego z największych dystrybutorów perfum
•Ścisła współpraca z Koordynatorami Regionalnymi – zarządzanie.
Analityk Sprzedaży/Category Manager
•Raportowanie do Poland Sales Managera i CEE Sales Managera
•Zarządzanie kategorią: alkohole, napoje bezalkoholowe.
•Organizacja akcji promocyjnych i marketingowych (lokalnych i centralnych)
•Współpraca z Agencjami Reklamowymi w zakresie BTL
•Zarządzanie kategorią: alkohole, napoje bezalkoholowe.
•Organizacja akcji promocyjnych i marketingowych (lokalnych i centralnych)
•Współpraca z Agencjami Reklamowymi w zakresie BTL