Umiejętności
Microsoft Excel
Microsoft Word
obsługa komputera
ochrona danych osobowych
Obsługa urządzeń biurowych
praca pod presją czasu
praca w zespole
praca biurowa
Samodzielność, odpowiedzialność, dokładność
ksero, faks
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Referent
Urząd Miejski Iłowa- Referat podatków, opłat i egzekucji
- przyjmowanie, weryfikacja i kontrola deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami,
- prowadzenie postępowania na podstawie ustawy Ordynacja podatkowa oraz o utrzymaniu czystości
i porządku w gminach:
a) wydawanie decyzji określających wysokość opłaty,
b) wydawanie decyzji o zaległościach z tytułu opłaty
c) wystawianie wezwań i postanowień,
- księgowanie wpłat
- prowadzenie postępowania na podstawie ustawy Ordynacja podatkowa oraz o utrzymaniu czystości
i porządku w gminach:
a) wydawanie decyzji określających wysokość opłaty,
b) wydawanie decyzji o zaległościach z tytułu opłaty
c) wystawianie wezwań i postanowień,
- księgowanie wpłat
sekretarka
Gminne Centrum Kultury i Sportu Iłowa
- przygotowanie umów związanych z prowadzoną działalnością kulturalną
- prowadzenie miesięczne dochodów w zakresie wynajmu oraz pozostałych wpłat
- obsługa interesantów, udzielanie informacji
- przygotowywanie pism, umów na zlecenie Dyrektora
- wykonywanie poleceń przełożonego
- prowadzenie dokumentacji kadrowej
- archiwizacja i przechowywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami
- kontrole stanu technicznego pomieszczeń i majątku zakładu
- prowadzenie ksiąg korespondencji,
- rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących
- sporządzanie sprawozdań do GUS
- prowadzenie księgi inwentarzowej obiektu
- prowadzenie ewidencji delegacji służbowych
- obsługa imprez
- przygotowywanie sal pod planowane imprezy
- opracowywanie grafików dyżurów administracyjnych w budynku
- nadzorowanie pracowników gospodarczych
- odpowiedzialność za powierzone mienie
- współpraca z pracownikami przy realizacji zadań statutowych
- prowadzenie kalendarza spotkań
- prowadzenie miesięczne dochodów w zakresie wynajmu oraz pozostałych wpłat
- obsługa interesantów, udzielanie informacji
- przygotowywanie pism, umów na zlecenie Dyrektora
- wykonywanie poleceń przełożonego
- prowadzenie dokumentacji kadrowej
- archiwizacja i przechowywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami
- kontrole stanu technicznego pomieszczeń i majątku zakładu
- prowadzenie ksiąg korespondencji,
- rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących
- sporządzanie sprawozdań do GUS
- prowadzenie księgi inwentarzowej obiektu
- prowadzenie ewidencji delegacji służbowych
- obsługa imprez
- przygotowywanie sal pod planowane imprezy
- opracowywanie grafików dyżurów administracyjnych w budynku
- nadzorowanie pracowników gospodarczych
- odpowiedzialność za powierzone mienie
- współpraca z pracownikami przy realizacji zadań statutowych
- prowadzenie kalendarza spotkań
Asystentka do spraw księgowości
P.P.H.U. "OKATEX" Żagań
- świadczenie pomocy administracyjnej
- kontrolowanie oraz wyjaśnianie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym
- przygotowywanie dowodów księgowych
- sporządzenie zestawień w programie Excel
- uzgadnianie rejestrów Vat i rozrachunków
- wprowadzanie faktur, dokumentów księgowych do programu księgowego (program Ala)
- prowadzenie oraz porządkowanie dokumentów kadrowych
- archiwizacja i przechowywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami
- kontrolowanie oraz wyjaśnianie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym
- przygotowywanie dowodów księgowych
- sporządzenie zestawień w programie Excel
- uzgadnianie rejestrów Vat i rozrachunków
- wprowadzanie faktur, dokumentów księgowych do programu księgowego (program Ala)
- prowadzenie oraz porządkowanie dokumentów kadrowych
- archiwizacja i przechowywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami
Sprzedawca
Peek & Cloppenburg Wrocław
- kompleksowa obsługa klientów
- budowanie relacji z klientem
- pomoc w rozwiązywaniu problemów i przyjmowanie reklamacji
- monitorowanie realizacji zamówień
- wykonanie planów oraz podniesienie wyników sprzedaży
- przebyte szkolenia wewnętrzne: Zastępca Kierownika Działu Sprzedaży, Visual Merchandising, LUK, Welcome Day, Szkoła Savoir Vivre, Umiejętności nawiązywania kontaktu - rozmowa krytyczna
- budowanie relacji z klientem
- pomoc w rozwiązywaniu problemów i przyjmowanie reklamacji
- monitorowanie realizacji zamówień
- wykonanie planów oraz podniesienie wyników sprzedaży
- przebyte szkolenia wewnętrzne: Zastępca Kierownika Działu Sprzedaży, Visual Merchandising, LUK, Welcome Day, Szkoła Savoir Vivre, Umiejętności nawiązywania kontaktu - rozmowa krytyczna
Szkolenia i kursy
30.06.2016r - Szkolenie "Zmiany do ustawy o ochronie danych osobowych w związku z ustawą z dnia 7 listopada 2014r o ułatwieniu wykonywania działalności gospodarczej i nowa rola Administratora Bezpieczeństwa Informacji" Centrum Kształcenia Ustawicznego Mercury, Wągrowiec
- podstawy prawne przetwarzania danych osobowych w tym danych wrażliwych
- odpowiedzialność ADO oraz osób upoważnionych do ochrony danych osobowych
- zmiany w ustawie o ochronie danych osobowych w tym nowe obowiązki administratora danych osobowych
- ustalenie nowej roli Administratora Bezpieczeństwa Informacji w nadzorze nad ochroną informacji
- korzyści i obowiązki wynikające z powołania ABI
- praktyczne planowanie działań sprawdzających, ich przeprowadzenia oraz opracowanie sprawozdania ze sprawdzeń
- obowiązki dla ADO i ABI wynikające z rozporządzenia ogólnego Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie ochrony danych oraz nowa rola GIODO
18.01.2016r - Szkolenie "Prawo Pracy od 2016 roku" Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Ośrodek Regionalny, Zielona Góra
- zmiany w obowiązujących przepisach prawa
- nowe umowy terminowe
- zmiany w urlopach macierzyńskich, rodzicielskich, wychowawczych i opiece nad dzieckiem
07.2014- 08.2014 - Kurs „Specjalista ds. Kadr i Płac” Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego, Zielona Góra
- zagadnienia prawa pracy i kodeksu cywilnego w stosunku pracy i umowach cywilnoprawnych
- zagadnienia podlegania ubezpieczeniom społecznym i zdrowotnym
- naliczanie wynagrodzeń pracowniczych i z umów cywilnoprawnych
- wybrane zagadnienia podatku dochodowego osób fizycznych w naliczaniu wynagrodzeń
- powadzenie dokumentacji związanej z wynagrodzeniami,podatkami, ZUS
- zagadnienia i problematykę zasiłków ZUS z ubezpieczenia chorobowego i wypadkowego.
- Obsługa programu Płatnik, Gratyfikant
09.2006-01.2007 - Kurs Adult Literacy w Adult Learning Service (Anglia)
poziom podstawowy
01.2008-06.2008 - Kurs English as a Foreign Language (Anglia)
poziom zaawansowany
- podstawy prawne przetwarzania danych osobowych w tym danych wrażliwych
- odpowiedzialność ADO oraz osób upoważnionych do ochrony danych osobowych
- zmiany w ustawie o ochronie danych osobowych w tym nowe obowiązki administratora danych osobowych
- ustalenie nowej roli Administratora Bezpieczeństwa Informacji w nadzorze nad ochroną informacji
- korzyści i obowiązki wynikające z powołania ABI
- praktyczne planowanie działań sprawdzających, ich przeprowadzenia oraz opracowanie sprawozdania ze sprawdzeń
- obowiązki dla ADO i ABI wynikające z rozporządzenia ogólnego Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie ochrony danych oraz nowa rola GIODO
18.01.2016r - Szkolenie "Prawo Pracy od 2016 roku" Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Ośrodek Regionalny, Zielona Góra
- zmiany w obowiązujących przepisach prawa
- nowe umowy terminowe
- zmiany w urlopach macierzyńskich, rodzicielskich, wychowawczych i opiece nad dzieckiem
07.2014- 08.2014 - Kurs „Specjalista ds. Kadr i Płac” Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego, Zielona Góra
- zagadnienia prawa pracy i kodeksu cywilnego w stosunku pracy i umowach cywilnoprawnych
- zagadnienia podlegania ubezpieczeniom społecznym i zdrowotnym
- naliczanie wynagrodzeń pracowniczych i z umów cywilnoprawnych
- wybrane zagadnienia podatku dochodowego osób fizycznych w naliczaniu wynagrodzeń
- powadzenie dokumentacji związanej z wynagrodzeniami,podatkami, ZUS
- zagadnienia i problematykę zasiłków ZUS z ubezpieczenia chorobowego i wypadkowego.
- Obsługa programu Płatnik, Gratyfikant
09.2006-01.2007 - Kurs Adult Literacy w Adult Learning Service (Anglia)
poziom podstawowy
01.2008-06.2008 - Kurs English as a Foreign Language (Anglia)
poziom zaawansowany
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Inne
Human Resources/Zasoby ludzkie
Kadry i płace
Sprzedaż - Sieci handlowe
Praca stacjonarna
Zainteresowania
Turystyka górska i rowerowa