Katarzyna Rawska

Konsultant Obsługi Klienta, Asseco Data Systems S.A.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Marketing Microsoft Excel Microsoft Office Microsoft Word Negocjacje Project Management Zarządzanie Sprzedażą Zarządzanie zespołem Sprzedaż Obsługa klienta

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Asseco Data Systems S.A
Konsultant Obsługi Klienta
- obsługa klientów w biurze, mailowo, telefonicznie oraz w siedzibie klienta
- podpis elektroniczny, certyfikaty SSL, certyfikaty ID, certyfikaty Code Signing
- sporządzanie ofert handlowych, weryfikacja dokumentów, podpisywanie umów
- udział w przetargach, sprzedaż sprzętu
- wystawianie faktur VAT, WZ, RW, KP, duplikatów, faktur korygujących
- praca na programach: IBM Lotus, Ster, Socrates, Microsoft Office 2016
Unizeto Technologies SA
Konsultant Obsługi Klienta
Logo
Opiekun Kluczowych Klientów
Arsatel Sp. z o.o.
- obsługiwanie klientów telefonicznie, mailowo, osobiście
- kontakt z dostawcami, wykonawcami, urzędami, policją, prokuraturą
- konfiguracja i sprzedaż sprzętu telekomunikacyjnego (telefony, faksy, bramki VoIP)
- sporządzanie ofert handlowych
- obsługa sklepu internetowego i stacjonarnego
- wystawianie faktur VAT, not korygujących, faktur korygujących, monitorowanie płatności
- windykacja
- przygotowywanie strategii marketingowych firmy
- zamawianie produktów reklamowych
- tworzenie i modyfikacja tekstu na stronie firmowej
- tworzenie i modyfikacja regulaminów
- przygotowywanie raportów dla Urzędu Komunikacji Elektronicznej
- przygotowywanie zestawień odnośnie klientów na zlecenia prokuratury, policji, urzędów
Logo
Konsultant Obsługi Klienta
Hostnet Sp. z o.o.
- rozwiązywanie problemów technicznych
- sporządzanie ofert dla klientów
- tworzenie central telefonicznych z wybranymi przez klienta usługami ( IVR, fax2mail, voice2mail, integracja z systemami IT, przekierowania, blokowanie połączeń, telekonferencje, system wdzwaniany)
- konfiguracja kont sip na telefonach, komunikatorach i bramkach VoIP
- zasilanie kont telefonicznych klientów usług: VoipDiscount, Freecall, Voipcheap, 12voip, Justvoip
- wystawianie faktur VAT, not korygujących, faktur korygujących
- windykacja
- przygotowywanie danych odnośnie wybranych klientów dla urzędów, policji i prokuratury

Edukacja

Logo
Finanse i Bankowość, magisterskie
wship
Logo
Handel Zagraniczny, licencjackie
wship

Specjalizacje

Call Center
Konsultanci
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja

Grupy

Uczelnia Łazarskiego
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i