Umiejętności
Marketing
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
Negocjacje
Project Management
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż
Obsługa klienta
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Konsultant Obsługi Klienta
- obsługa klientów w biurze, mailowo, telefonicznie oraz w siedzibie klienta
- podpis elektroniczny, certyfikaty SSL, certyfikaty ID, certyfikaty Code Signing
- sporządzanie ofert handlowych, weryfikacja dokumentów, podpisywanie umów
- udział w przetargach, sprzedaż sprzętu
- wystawianie faktur VAT, WZ, RW, KP, duplikatów, faktur korygujących
- praca na programach: IBM Lotus, Ster, Socrates, Microsoft Office 2016
- podpis elektroniczny, certyfikaty SSL, certyfikaty ID, certyfikaty Code Signing
- sporządzanie ofert handlowych, weryfikacja dokumentów, podpisywanie umów
- udział w przetargach, sprzedaż sprzętu
- wystawianie faktur VAT, WZ, RW, KP, duplikatów, faktur korygujących
- praca na programach: IBM Lotus, Ster, Socrates, Microsoft Office 2016
Opiekun Kluczowych Klientów
Arsatel Sp. z o.o.
- obsługiwanie klientów telefonicznie, mailowo, osobiście
- kontakt z dostawcami, wykonawcami, urzędami, policją, prokuraturą
- konfiguracja i sprzedaż sprzętu telekomunikacyjnego (telefony, faksy, bramki VoIP)
- sporządzanie ofert handlowych
- obsługa sklepu internetowego i stacjonarnego
- wystawianie faktur VAT, not korygujących, faktur korygujących, monitorowanie płatności
- windykacja
- przygotowywanie strategii marketingowych firmy
- zamawianie produktów reklamowych
- tworzenie i modyfikacja tekstu na stronie firmowej
- tworzenie i modyfikacja regulaminów
- przygotowywanie raportów dla Urzędu Komunikacji Elektronicznej
- przygotowywanie zestawień odnośnie klientów na zlecenia prokuratury, policji, urzędów
- kontakt z dostawcami, wykonawcami, urzędami, policją, prokuraturą
- konfiguracja i sprzedaż sprzętu telekomunikacyjnego (telefony, faksy, bramki VoIP)
- sporządzanie ofert handlowych
- obsługa sklepu internetowego i stacjonarnego
- wystawianie faktur VAT, not korygujących, faktur korygujących, monitorowanie płatności
- windykacja
- przygotowywanie strategii marketingowych firmy
- zamawianie produktów reklamowych
- tworzenie i modyfikacja tekstu na stronie firmowej
- tworzenie i modyfikacja regulaminów
- przygotowywanie raportów dla Urzędu Komunikacji Elektronicznej
- przygotowywanie zestawień odnośnie klientów na zlecenia prokuratury, policji, urzędów
Konsultant Obsługi Klienta
Hostnet Sp. z o.o.
- rozwiązywanie problemów technicznych
- sporządzanie ofert dla klientów
- tworzenie central telefonicznych z wybranymi przez klienta usługami ( IVR, fax2mail, voice2mail, integracja z systemami IT, przekierowania, blokowanie połączeń, telekonferencje, system wdzwaniany)
- konfiguracja kont sip na telefonach, komunikatorach i bramkach VoIP
- zasilanie kont telefonicznych klientów usług: VoipDiscount, Freecall, Voipcheap, 12voip, Justvoip
- wystawianie faktur VAT, not korygujących, faktur korygujących
- windykacja
- przygotowywanie danych odnośnie wybranych klientów dla urzędów, policji i prokuratury
- sporządzanie ofert dla klientów
- tworzenie central telefonicznych z wybranymi przez klienta usługami ( IVR, fax2mail, voice2mail, integracja z systemami IT, przekierowania, blokowanie połączeń, telekonferencje, system wdzwaniany)
- konfiguracja kont sip na telefonach, komunikatorach i bramkach VoIP
- zasilanie kont telefonicznych klientów usług: VoipDiscount, Freecall, Voipcheap, 12voip, Justvoip
- wystawianie faktur VAT, not korygujących, faktur korygujących
- windykacja
- przygotowywanie danych odnośnie wybranych klientów dla urzędów, policji i prokuratury
Specjalizacje
Call Center
Konsultanci
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Grupy
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i