Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Recruitment & HR Coordinator
- Koordynacja całościowego przebiegu procesów rekrutacyjnych i onboardingowych nowych pracowników
- Odpowiedzialność za systemy motywacyjne zmniejszające poziom rotacji
- Monitoring aktualnej sytuacji na rynku pracy
- Współpraca z agencjami pracy tymczasowej
- Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji w zakresie HR oraz jej aktualizacji
- Koordynacja działań mających na celu zwiększenie efektywnego poszukiwania kandydatów na rynku pracy
- Odpowiedzialność za systemy motywacyjne zmniejszające poziom rotacji
- Monitoring aktualnej sytuacji na rynku pracy
- Współpraca z agencjami pracy tymczasowej
- Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji w zakresie HR oraz jej aktualizacji
- Koordynacja działań mających na celu zwiększenie efektywnego poszukiwania kandydatów na rynku pracy
Kierownik Działu Obsługi Klienta
- Budowa od podstaw działu Contact Center
- Określanie struktury działu oraz tworzenie wyspecjalizowanych zespołów
- Rekrutacja pracowników na stanowiska specjalistyczne i kierownicze
- Określanie potrzeb szkoleniowych
- Odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych
- Dbałość o zachowanie ciągłości operacyjnej oraz osiąganie celów biznesowych
- Określanie struktury działu oraz tworzenie wyspecjalizowanych zespołów
- Rekrutacja pracowników na stanowiska specjalistyczne i kierownicze
- Określanie potrzeb szkoleniowych
- Odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych
- Dbałość o zachowanie ciągłości operacyjnej oraz osiąganie celów biznesowych
Kierownik Zespołu Wsparcia Obsługi Klienta Korporacyjnego
- zarządzanie obsługą ruchu wychodzącego do klientów instytucjonalnych
- nadzór nad poprawną realizacją i wysoką efektywnością kampanii
- zapewnienie ciągłości operacyjnej w obsłudze klienta korporacyjnego
- kontrola realizacji zadań back office-owych
- optymalizacja istniejących i tworzenie nowych procesów
- prowadzenie coachingów
- raportowanie wyników
- rekrutacja pracowników
- nadzór nad poprawną realizacją i wysoką efektywnością kampanii
- zapewnienie ciągłości operacyjnej w obsłudze klienta korporacyjnego
- kontrola realizacji zadań back office-owych
- optymalizacja istniejących i tworzenie nowych procesów
- prowadzenie coachingów
- raportowanie wyników
- rekrutacja pracowników
Kierownik Zespołu ds. Hotline
- kontrola ruchu połączeń przychodzących i wychodzących w call center
- kontrola realizacji celów sprzedażowych
- udział w tworzeniu standardów pracy
- udział w tworzeniu procedur i instrukcji dotyczących obsługi klienta
- organizacja i kontrola pracy konsultantów pod kątem jakościowym oraz ilościowym
- szkolenie i motywacja pracowników
- prowadzenie coachingów
- współpraca z innymi działami
- kontrola realizacji celów sprzedażowych
- udział w tworzeniu standardów pracy
- udział w tworzeniu procedur i instrukcji dotyczących obsługi klienta
- organizacja i kontrola pracy konsultantów pod kątem jakościowym oraz ilościowym
- szkolenie i motywacja pracowników
- prowadzenie coachingów
- współpraca z innymi działami
Szkolenia i kursy
Synergia w biznesie – Qprogress 2010
Zarządzanie zmianą - Ośrodek Doradztwa i Treningu Kierowniczego 2010
Coachingowy styl zarządzania – Ośrodek Doradztwa i Treningu Kierowniczego 2010
Od Dobrego do Wielkiego, czyli lekcje od wielkich wodzów i wielkich menedżerów – Centrum Szkoleniowe Jet 2008
Profesjonalne prezentacje - Kalkstein 2007r
Zarządzanie projektami - Kalkstein 2007r
Negocjacje - PTC 2007r
Wywieranie wpływu - PTC 2007r
Zarządzanie zespołem - PTC 2006r
Rozwój umiejętności przywódczych - Kalkstein 2006r
Skuteczna komunikacja - PTC 2006r
Skuteczny Konsultant - PTC 2005r
Techniki perswazji i negocjacji w kontakcie telefonicznym z wykorzystaniem NLP - PTC 2004r
Skuteczna obsługa klienta - PTC 2003r
Zarządzanie zmianą - Ośrodek Doradztwa i Treningu Kierowniczego 2010
Coachingowy styl zarządzania – Ośrodek Doradztwa i Treningu Kierowniczego 2010
Od Dobrego do Wielkiego, czyli lekcje od wielkich wodzów i wielkich menedżerów – Centrum Szkoleniowe Jet 2008
Profesjonalne prezentacje - Kalkstein 2007r
Zarządzanie projektami - Kalkstein 2007r
Negocjacje - PTC 2007r
Wywieranie wpływu - PTC 2007r
Zarządzanie zespołem - PTC 2006r
Rozwój umiejętności przywódczych - Kalkstein 2006r
Skuteczna komunikacja - PTC 2006r
Skuteczny Konsultant - PTC 2005r
Techniki perswazji i negocjacji w kontakcie telefonicznym z wykorzystaniem NLP - PTC 2004r
Skuteczna obsługa klienta - PTC 2003r
Specjalizacje
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
Era
Grupa dla osób związanych z siecią Era: pracowników, abonentów, użytkowników... sympatyków, miłośników, fanatyków... ;)
Praca szuka ciebie
Praca szuka ciebie - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.
Raiffeisen Polbank S.A.
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z Raiffeisen Bank Polska S.A. oraz grupą kapitałową Raiffeisen.
www.raiffeisen.pl/