Katarzyna Pytlik
Zespół Rozwoju Aplikacji, CBB Call Center
Kraków,
małopolskie
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Konsultant, Zespół Kart Płatniczych
Wykonywanie czynności w ramach Zespołu Kart Płatniczych wg obowiązujących Procedur, a w szczególności: telefoniczna obsługa Klientów Serwisu Kart Kredytowych i Płatniczych Banku BPH S.A.; obsługa systemów bankowych: Cortex, CCS, Okap, Profile; przyjmowanie i rejestracja interwencji oraz reklamacji.
Konsultant, Centrum Obsługi Klienta Helpdesk
Wsparcie techniczne dla klientów Banku BPH korzystających z systemów Internetowych Sezam, Videotel, serwisu BPH WAP, usługi BPH SMS. Obsługa i konfiguracja przeglądarek Internet Explorer (wszystkie wersje), Mozilla i pochodne, Opera, Netscape dla systemów Windows i Linux. Protokołów WAP 1.0, 2.0.
Szkolenia i kursy
IX.2010 Projektowanie aplikacji webowych z Microsoft Visual Studio 2008 (autoryzowane szkolenie Microsoft)
IV.2010 Model matematyczny Call Center
XI.2006 Reklamacje i obsługa trudnego klienta
IV.2010 Model matematyczny Call Center
XI.2006 Reklamacje i obsługa trudnego klienta
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Analiza biznesowa
IT - Rozwój oprogramowania
Programista ASP.net
IT - Rozwój oprogramowania
Programista C#
IT - Rozwój oprogramowania
Programista .NET
Grupy
ASP.NET
Grupa skupiająca osoby tworzące strony w technologii ASP.NET oraz AJAX. Dodatkowo poruszane bedą tematy związane z najnowszymi technologiami ze stajni Microsoftu.
Bank BPH
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z Bankiem BPH oraz grupą kapitałową Banku BPH.
http://www.bph.pl
Bazy Danych
Zagadnienia bazodanowe: SQL99 i jego implementacje w popularnych systemach RDBMS: Oracle, MySQL, PostgreSQL, MSSQL, IBM DB2 i inne.
Programiści .NET
Zrzesza programistów technologii Microsoft .NET, oraz osoby pracującę nad projektami w technologii .NET
Programowanie Java i C sharp
Grupa osób zainteresowanych programowaniem aplikacji sieciowych i biurowych.