Katarzyna Pydych

Researcher/Owner, Keralla Research Instytut Badań i Rozwiązań B2B
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Analiza rynku Badania marketingowe Konsulting strategiczny Projektowanie badań marketignowych

Języki

angielski
dobry
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Researcher/Owner
Keralla Research Instytut Badań i Rozwiązań B2B
14 lat doświadczenia w badaniach marketingowych, w tym 12 w badaniach B2B.
Ponad 450 nadzorowanych projektów badawczych dla krajowych i zagranicznych odbiorców badań marketingowych.
Keralla Research to pierwsza w Polsce agencja badawcza specjalizująca się w analizach business to business.
Na co dzień: doradzamy, badamy rynki B2B, dostarczamy raporty managerskie:
Dla inwestorów. Do prospektów emisyjnych.
Dla właścicieli, zarządów małych i średnich firm oraz korporacji.
Na potrzeby biznesplanów, do wniosków unijnych, studiów wykonalności,
Dla departamentów analiz i marketingu oraz działów sprzedaży.
Dla instytucji, uczelni, administracji publicznej, samorządów, organizacji pozarządowych.
Z naszych analiz korzystają wszystkie ważniejsze media gospodarcze oraz
wydawcy branżowi krajowi i zagraniczni (m.in. Dziennik Gazeta Prawna, Puls Biznesu, Rzeczpospolita, e-gospodarka, money.pl, Onet Biznes, Parkiet, PAP, Gazeta MŚP, Fleet Europe, Fleet Meetings, Samar, Manager MBA, Forbes).
Autorskie raporty to m.in.
+ Skaner Sektora MŚP
+ Raporty branży CFM (car fleet management)
+ Raporty flotowe
+Index Bezpieczeństwa Flot Samochodowych
+Bibby MŚP Index
+ Regularny poradnik dla MŚP dotyczący badań marketingowych w małych firmach (wspólnie z Gazetą MŚP)
+ Ewaluacje, komercjalizacje B+R, raporty dla instytucji kultury, uczelni.
Logo
Ekspert zewnętrzny ds. analiz Delphi
Foresight Polska 2020 Narodowy Program
Określenie wizji rozwojowej Polski do 2020 roku
Określenie priorytetów tego rozwoju w odniesieniu do aspiracji i potrzeb Polski w kontekście członkostwa w UE
Określenie priorytetów w zakresie sektorów przemysłowych i ich potrzeb w dziedzinie techniki
Wydawnictwo IPM
Research manager
Kierowanie pierwszym w kraju Instytutem monitorowania rynku flotowego
(Flota Monitor)

Edukacja

Logo
Master of Business Administration, MBA
Francuski Instytut Zarządzania
Logo
Socjologia, magisterskie
Uniwersytet Wrocławski

Specjalizacje

Badania i rozwój
Zarządzanie badaniami i rozwojem
Finanse/Ekonomia
Doradztwo/Konsulting
Marketing
Badania marketingowe

Organizacje

Ludzie Dekady Branży Flotowej 2001-2011 (wyróżnienie Miesięcznika Fleet dla osób, które w ciągu ostatnich dziesięciu lat wykazali się osobowością i zaangażowaniem w rozwój całego rynku flotowego)

Fleet Leader 2011 dla Instytutu Keralla (za wieloletnie, systematyczne i rzetelne badania oraz raporty dla biznesu flotowego)

Członek organizacji "Partnerstwo na rzecz Bezpieczeństwa Drogowego" Aktywnie wspieramy cenne i potrzebne dla Polski inicjatywy w zakresie poprawy bezpieczeństwa na drogach

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Zarządzanie
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.