Umiejętności
Reklama
Digital Marketing
Marketing
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Marketing internetowy
Project Management
Public Relations
Social Media
Social Media Marketing
Języki
francuski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Zespół Public Relations Produktów
PR Targi:
INVEST-HOTEL Targi Wyposażenia Hoteli
Euro-Reklama OUTDOOR EXPO
Euro-Reklama GIFT EXPO
POLAGRA - PREMIERY 2010
FARMA
PRO-HORTI
INVEST-HOTEL Targi Wyposażenia Hoteli
Euro-Reklama OUTDOOR EXPO
Euro-Reklama GIFT EXPO
POLAGRA - PREMIERY 2010
FARMA
PRO-HORTI
Szkolenia i kursy
Reklama w Google - 2008-11
Skuteczna promocja hotelu w wyszukiwarkach - 2008-11
Akademia sprzedaży - 2008-03
Protokół dyplomatyczny - 2007-12
Pozyskiwanie Funduszy Europejskich - 2004-04
Skuteczna promocja hotelu w wyszukiwarkach - 2008-11
Akademia sprzedaży - 2008-03
Protokół dyplomatyczny - 2007-12
Pozyskiwanie Funduszy Europejskich - 2004-04
Edukacja
Specjalizacje
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zainteresowania
Literaturrra, ogniste tangooo, narracja fotografii, le cinéma français, polityka, szeeerooookkkiii e-marketing,virtual events, psychologia społeczna, zumba, koty i ich upodobania, a przede wszystkim kreatywni ludzie z pasją...
Organizacje
Związek Harcerstwa Polskiego - instruktor
Stowarzyszenie Młodzi Demokraci - rzecznik prasowy
Stowarzyszenie Dawców Szpiku - członek
Stowarzyszenie Młodzi Demokraci - rzecznik prasowy
Stowarzyszenie Dawców Szpiku - członek
Inne
Publikacje/współpraca:
www.HotelNews.pl
www.MeetingPlanner.pl
www.MarketingTargowy.pl
www.TravelCamp.pl
Publikacje autorskie:
Czasopismo literackie Migotania i Przejaśnienia 3/4 2009,„Zagłada” – Piotr Szewc wobec niewyrażalności Holokaustu, esej
Czasopismo literackie Migotania i Przejaśnienia 2/3 2010
Mimesis w ujęciach Arystotelesa i Platona, esej
Czasopismo literackie Migotania i Przejaśnienia 1/30 2011-"Widnokrąg" Wiesława Myśliwskiego. Fotograficzny album budzący pamięć o sobie samym, esej
www.HotelNews.pl
www.MeetingPlanner.pl
www.MarketingTargowy.pl
www.TravelCamp.pl
Publikacje autorskie:
Czasopismo literackie Migotania i Przejaśnienia 3/4 2009,„Zagłada” – Piotr Szewc wobec niewyrażalności Holokaustu, esej
Czasopismo literackie Migotania i Przejaśnienia 2/3 2010
Mimesis w ujęciach Arystotelesa i Platona, esej
Czasopismo literackie Migotania i Przejaśnienia 1/30 2011-"Widnokrąg" Wiesława Myśliwskiego. Fotograficzny album budzący pamięć o sobie samym, esej
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Aby poznać kogoś ciekawego ...
Grupa dla osób, które chcą poznać kogoś ciekawego ...
Grupa dla osób towarzyskich ...
Grupa dla ludzi na poziomie ...
Grupa dla osób przebojowych ...
Grupa dla osób, które wiedzą co to dobra zaba
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
Bezpłatne, Gratisy, Rabaty, Zniżki, Promocje, Bonusy, Wyprzedaże, Vouchery, Wejściówki. Zakupy grupowe ze zniżką. Zyskaj klientów w 48 godzin.
Barter
Jedyną wadą w przypadku wymiany barterowej jest tzw. zgodność wzajemnych potrzeb, tzn. żeby mój towar był potrzebny Tobie, a Twój towar mnie
Biznes.net
Społeczność przeznaczona dla profesjonalistów: specjalistów, menedżerów, przedsiębiorców, naukowców, czy osób wykonujących wolne zawody.
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
Creative Networking
Kluby networkingowo-kreatywne w całej Polsce. Zajmujemy się promowaniem siebie i znajomych specjalistów, poszukiwaniem partnerów biznesowych, budową rozproszonej sieci biznesowej.